This space is occupied
hoe kan je nou weten op het einde open is als het verhaal nog niet is afgelopen? 
* Tim start GBA en ziet level 29
Ik houd niet zo van levelen geloof ik
* Tim start GBA en ziet level 29
Ik houd niet zo van levelen geloof ik
Ik eerst ook niet maar toen ik bij de ''fusion dragon'' kwam moest het wel omdat ik toen nog nooit van ''wish well'' had gehoord
This space is occupied
Tsja... Dan heb je idd een probleempje jaOp zondag 14 april 2002 20:15 schreef TekkenMaster het volgende:
Ik eerst ook niet maar toen ik bij de ''fusion dragon'' kwam moest het wel omdat ik toen nog nooit van ''wish well'' had gehoord
In december komt deel 2 in Japan uit, dus ik denk hier ergens rond juni 2003. Daar verheug ik me best wel op
Verwijderd
Het duurt nog een hele tijd voor Golden Sun : The Lost Age uit komt, maar het word waarschijnlijk weer een topper.
Misschien dat je daarin nog wat kan doen met die "Clear Data" file die je krijgt als je het spel uitspeeld. Met een gamelink kabel zou je je party dan kunnen overdragen aan het vervolg en je met je vertrouwde groep weer verder kan.
Mijn party ligt nu rond de levels 30, met mijn hoofdmannetje als uitzondering op level 31. Hij draagt ook mijn favoriete wapen uit het spel met zich mee: de Gaia Blade. Lekker veel damage en als critical hit de Titan Blade.
Ik zou het leuk vinden als in ieder geval dat wapen doorgaat naar het vervolg.
Misschien dat je daarin nog wat kan doen met die "Clear Data" file die je krijgt als je het spel uitspeeld. Met een gamelink kabel zou je je party dan kunnen overdragen aan het vervolg en je met je vertrouwde groep weer verder kan.
Mijn party ligt nu rond de levels 30, met mijn hoofdmannetje als uitzondering op level 31. Hij draagt ook mijn favoriete wapen uit het spel met zich mee: de Gaia Blade. Lekker veel damage en als critical hit de Titan Blade.
Ik denk dat je je wapens enz niet mag meenemen.Op zondag 14 april 2002 21:22 schreef BlackKnight het volgende:
Het duurt nog een hele tijd voor Golden Sun : The Lost Age uit komt, maar het word waarschijnlijk weer een topper.
En ik denk je Djinni's ook niet omdat er van elk soort in deel 2 maar 5 zijn en in deel 1 7.
En ik vind het ook veel leuker als je helemaal opnieuw begint met het spel. Dus ook geen exp enz.
Verwijderd
Dat is waar ja, je hebt maar 5 Djinni van elke soort, dan zou je in de knoei komen als je je party zou overdragen.
Het spel zal waarschijnlijk ook wel leuker zijn als je overnieuw moet beginnen en niet al gelijk met een killer party start. Maar wat is dan eigenlijk het nut van die "Clear Data" file? Ik dacht dat die geladen werd als je BATTLE ging doen, maar heeft het nog verder nut?
Het spel zal waarschijnlijk ook wel leuker zijn als je overnieuw moet beginnen en niet al gelijk met een killer party start. Maar wat is dan eigenlijk het nut van die "Clear Data" file? Ik dacht dat die geladen werd als je BATTLE ging doen, maar heeft het nog verder nut?
Mijn mannetjes zitten ook ergens in de 30 (al ff niet gespeeld) en was bijna aan het einde.. binnenkort maar eens afmaken, maar werd beetje saai op gegeven moment..
Heb wel alle 28 jinni's...
Heb wel alle 28 jinni's...
Verwijderd
Hoi is golden sun echt zo'n super mooi spel als ze zeggen
P.s weet iemand of er ook Final fantasy spellen uitkomen voor de GBA
P.s weet iemand of er ook Final fantasy spellen uitkomen voor de GBA
Verwijderd
Als het goed is komt Final Fantasy Tactics uit op de GBA, maar over andere FF spellen op de GBA heb ik nog niets gehoord. Wel zou er een Final Fantasy N uitkomen op de Gamecube.
En ja, Golden Sun is een erg mooi spel
En ja, Golden Sun is een erg mooi spel
Ik zit nu op level 29, en ben nog druk bezig, moet nog 3 djinni's.
'k heb net die Deathbeard verslagen, die vent was vet irritant. Maar door de psynergy-seal en 'Ground' continu te gebruiken en ook aldoor wish well, kon ik steeds weer een Thor op te sparen en 'm met 1014hp raken
Ik heb al die kistjes opengekregen uit die kleine puzzelleveltjes daar vooraan, daardoor heb ik nu zo'n leuke anti-curse ring heb zodat ik van die vette gecursde wapens/armor kan gebruiken zonder dat ik last heb van die curse
)
'k ben nu in de Venus Lighthouse bezig, bij die zand'water'vallen, ga ik vanavond lekker mee verder. Sinds ik dit spel heb doe ik niks anders meer dan achter m'n GBA zitten, 'k moet 'm maar gauw uitspelen, straks kom ik nog in de problemen met school
'k heb net die Deathbeard verslagen, die vent was vet irritant. Maar door de psynergy-seal en 'Ground' continu te gebruiken en ook aldoor wish well, kon ik steeds weer een Thor op te sparen en 'm met 1014hp raken
Ik heb al die kistjes opengekregen uit die kleine puzzelleveltjes daar vooraan, daardoor heb ik nu zo'n leuke anti-curse ring heb zodat ik van die vette gecursde wapens/armor kan gebruiken zonder dat ik last heb van die curse
'k ben nu in de Venus Lighthouse bezig, bij die zand'water'vallen, ga ik vanavond lekker mee verder. Sinds ik dit spel heb doe ik niks anders meer dan achter m'n GBA zitten, 'k moet 'm maar gauw uitspelen, straks kom ik nog in de problemen met school
FF over die curse dingen.... wat doen ze eigenlijk ?? Ik heb nix gemerkt dat je zwakker word ofzoOp maandag 15 april 2002 18:41 schreef Digital-DNA het volgende:
Ik zit nu op level 29, en ben nog druk bezig, moet nog 3 djinni's.
Ik heb al die kistjes opengekregen uit die kleine puzzelleveltjes daar vooraan, daardoor heb ik nu zo'n leuke anti-curse ring heb zodat ik van die vette gecursde wapens/armor kan gebruiken zonder dat ik last heb van die curse)
soms tijdens een gevecht staat er ineens als je aan wilt vallen ''garreth is bound and cannot move'' (als garreth cursed is
This space is occupied
Pagina: 1