Toon posts:

ADSL op meer PC's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn ADSL modem getweakt en dat ging allemaal best lekker. Het koste me enige tijd voor ik alles goed had ingesteld en nu werkt het half!

http://www.weethet.nl/images/adsl/share/adslshare3.gif

Mijn probleem is dat ik maar met 1 PC tergelijk aan mijn adsl modem kan. Als mijn ene PC verbonden is doet de ander het niet en omgekeerd. Het werkt dus niet zoals op het plaatje.

Nou was ik benieuwd of er iemand met hetzelfde probleem zit en of iemand een oplossing heeft?!

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Bedoel je dat ze niet tegelijk op internet kunnen of dat ze niet tegelijk instellingen kunnen veranderen :?

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:21

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Heb je je VPN al ge-deïnstalleerd?

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Veel meer info geven please.,, OS, instellingen, netwerkapparatuur, manier van verdelen (tweaken?)..

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem inderdaad getweakt en ik heb mijn vpn nog niet gedeinstalleerd, ga ik nu doen. Qua randaparatuur zit er niets aan, het is een heel kaalnetwerkje met 2 pc's en een hub. En het gaat niet om de instellingen wijzigen, maar om gewoon internetten!

Mazzel

Graag niet meer je naam onderaan elke post zetten

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:21

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Gewoon je VPN eruitknallen en dan zeggen dat ie verbinding moet maken via het LAN, that should do the trick :)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Verwijderd

Topicstarter
De VPN was er toch al uit, ik heb nog even gechecked maar hij doet het dus nog niet!

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

Verwijderd

rutjakut toch nog even een extra post, graag niet meer je naam oid steeds onder je reply's zetten. Bedankt. :)

Verwijderd

Instellen via lan en zorgen dat je geen VPN meer hebt geinstalleerd. Modem doet dat allemaal zelf
Pagina: 1