Laat me raden, je hebt de 1, 13, 14 en de 25 neergezetOp zondag 14 april 2002 18:40 schreef badpinguin het volgende:
[afbeelding]
kan iemand me zeggen of dit schema werkt?
(ps, het is aangepast!)
thx
de aarding...
de vraag is dus of ik de 0v van mijn parallelle poort kan gebruiken ipv die van de voeding..
de vraag is dus of ik de 0v van mijn parallelle poort kan gebruiken ipv die van de voeding..
Verwijderd
de GND(aarde) van je voeding moot ook and de GND van de PCOp zondag 14 april 2002 18:58 schreef badpinguin het volgende:
de aarding...
dus dat moet werken
je moet daar natuurlijk ook de min van de voeding op aan sluiten
probleem is nu: ga ik mijn parallelle poort niet opblazen ofzo?Op zondag 14 april 2002 19:01 schreef plasma_tv het volgende:
[..]
de GND(aarde) van je voeding moot ook and de GND van de PC
dus dat moet werken
Verwijderd
nopeOp zondag 14 april 2002 19:02 schreef badpinguin het volgende:
[..]
probleem is nu: ga ik mijn parallelle poort niet opblazen ofzo?
normaal op de orginele tekening zit het ook zo
je heb aleen de draaden anders getekent
Die ga je niet opblazen ik heb het hier ookzo en het werkt perfect
Je kan het proberen, maar je hebt nog steeds 5 volt nodig, en die kan je parallel niet leveren.Op zondag 14 april 2002 18:40 schreef badpinguin het volgende:
[afbeelding]
kan iemand me zeggen of dit schema werkt?
(ps, het is aangepast!)
thx
Het enige wat jij eigenlijk gedaan hebt is het ground teken weg halen, wat niet meer is dan een formaliteit om aan te geven welke draad 0 volt spanning heeft. Hier moeten alle ground draden in een schakeling mee verbonden zijn.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Pagina: 1