Ja, had ik net het sygate netwerkje (met Sygate 4) in orde gekregen, alles werkend met internet enzo..Ik slapen...goped gevoel..kom ik thuis: geeftie op de client WEER zo'n DNS-error etc...kan ik WEER alle instellingen gaan nalopen...Nou weet ik niet eens wat die allemaal moeten zijn (so somebody, please tell me) , maar blijkbaar had ik die gisteravond op de gok goed gezet, en nu blijkt alles ineens weer onwerkend te zijn? Iemand enig idee...?
Hi,
ik heb zelf slechte ervaringen met de ouderwetse proxyservers. Je kunt beter gebruik maken van een transparante NAT router als WinRoute. Ikzelf gebruik WinRoute Pro 4.1 en dat gaat perfect. Je hoeft maar een paar basisinstellingen op de client in te voeren (Gateway, DNS en natuurlijk het IP) en verder geen instellingen in elk programma apart. Heel simpel als je een klein beetje verstand hebt van netwerken. Suc6! Mzl Norckon
ik heb zelf slechte ervaringen met de ouderwetse proxyservers. Je kunt beter gebruik maken van een transparante NAT router als WinRoute. Ikzelf gebruik WinRoute Pro 4.1 en dat gaat perfect. Je hoeft maar een paar basisinstellingen op de client in te voeren (Gateway, DNS en natuurlijk het IP) en verder geen instellingen in elk programma apart. Heel simpel als je een klein beetje verstand hebt van netwerken. Suc6! Mzl Norckon