Toon posts:

MSN messenger, mensen verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 4.189 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, keb al in de search gezocht, maar kon niets vinden dat antwoord gaf op mijn vraag.
Ik heb mensen geblokkeerd en die wil ik achteraf verwijderen uit mijn lijst, maar is het nou zo, dat als ik ze verwijder dat ze mij meteen kunnen zien omdat ik ze niet geblokkeerd heb?

oftewel, hoe kan ik iemand verwijderen uit mijn lijst zodat ze me nooit meer zien?

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Ze staan nog steeds geblokkeerd.. Kijk maar eens bij opties->privacy :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok supercool, da'k daar niet zelf aan gedacht had

Verwijderd

Hoe krijg je die mensen uit de lijst met mensen? Is handig :)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op het gevaar af dat ze 'm in SA meteen sluiten... IT->SA

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op zondag 14 april 2002 21:13 schreef Tuxus het volgende:
Hoe krijg je die mensen uit de lijst met mensen? Is handig :)
Miischien geprobeerd om op een naam te klikken en daarna op Delete? :+

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-08 23:04
maar dit werkt niet bij iedereen bij mij... sommige verdwijnen dan uit die lijst maar sommige willen blijven staan :( zal wel komen omdat zij jou nog wel in hun lijst hebben staan

-

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op maandag 15 april 2002 10:37 schreef xonide het volgende:
maar dit werkt niet bij iedereen bij mij... sommige verdwijnen dan uit die lijst maar sommige willen blijven staan :( zal wel komen omdat zij jou nog wel in hun lijst hebben staan
In elk geval niet door dat laatste want zouden al die anderen je al wel uit hun lijst hebben gehaald?
Je kunt trouwens precies zijn wie jou heeft toegevoegd aan zijn/haar contactlijst (options, privacy, halverwege view) :)

hmmz

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:49
als je iemans eerst blokkert en dan verwijderd
dan zal hij jou en jij hem nooit meer online zien

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Ja haha /me is niet zo dom hoor dat ik niet weet dat ik op delete moet rammen om m te verwijderen. Ik bedoel mensen verwijderen uit het privacy scherm want dat gaat niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Jawel, je kan gewoon zo'n geblokkeerd mannetje aanklikken en dan het pijltje nar links klikken, dan is tie niet meer geblokkeerd

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:51
Op maandag 22 april 2002 08:25 schreef Childsplay het volgende:
Jawel, je kan gewoon zo'n geblokkeerd mannetje aanklikken en dan het pijltje nar links klikken, dan is tie niet meer geblokkeerd
dat is geloof ik ook niet wat hij bedoelt. Ik zit namenlijk met dezelfde vraag, want als je eenmaal mensen hebt toegevoegd, kan je ze hoogstens blokeren en uit je lijst halen. Maar ze blijven altijd in je geblokeerden lijst staan. Zou daar eg niet een oplossing voor zijn zodat je ze voorgoed uit msn weghaald?

Verwijderd

ik heb geen idee, maar mijn blocklist begint al aardig vol te raken :( .. dus als iemand het antwoord weet tel me

Verwijderd

Hele oude topic naar boven halen, ik weet ut!
Maar ik zou wel graag willen weten wat ik ook moet doen, ik krijg je ook niet uit mijn "Block list"

• nxt
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:51

nxt

mensen in 't privacy scherm kun je niet verwijderen,
mensen die daar staan hebben jouw in hun contactlist en/of jij hebt hun in je contactlist.

en ze zullen dus (als ik het goed heb) pas verdwijnen als je uit hun contactlist verwijderd bent EN zij uit jouw contactlist verwijderd zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door nxt op 02-01-2004 18:45 ]

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Nee, als iemand jou niet meer in je lijst heeft staan je dus "gedelete" heeft dan kan jij hem bij privacy verwijderen, dan ziet hij jou status niet meer, hij had je al niet meer in je lijst staan dus hij deed het toch al niet meer, maar het verschil is dat als ie je nu weer ad je zo een toestemings venstertje krijgt :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• IFASS
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-08 16:24
ja, hij doet dat aan de hand van de lijst van blocked mensen, dus als je ze daar verwijderd, kunnen anderen je weer zien, mits ze jouw al in hun lijst hadden staan.
Pagina: 1