Bier, Whiskey en Metal!!
block al zijn moves als ie zown rooie move doet dodge dan... na 1 combo stopt ie ff met slaan... nu kun jij hitten als je ongeveer 25% van zijn life eraf hebt gemept rent ie weg naar het volgende scherm.
Meesterlijk leuk spel
heb zelf de 3de vamp al verslagen
Verwijderd
besturen doe ik met WASD (geen strafe-ingOp zondag 14 april 2002 19:54 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
kan er iemand iets meer uitleg geven over de gameplay? is deze fijn? hoe bestuur je je char? is het met een level-systeem zoals bij rpg's?
besturing is beetje tricky maar je went er wel aan...
verder speelt het spel erg leker.. combat doe je door eerst te "locken" en dan kan je pas vechten.. je hebt hele leuke skills om bijv in mist te verdwijnen
Levels haal je door zo veel mogelijk bloed te zuigen uit lijken (die je natuurlijk zelf verzorgt
mij conclusie leuk om te downloaden.. kopen zou ik t niet maar dat komt omdat het niet echt mijn soort game is
Bier, Whiskey en Metal!!
Ben zelf nu over de helft of zow na toch 6 uurtjes spelen gespreid over 5 dagen... vind de "legacy of kain series" gewoon een fun verhaal hebben...
Verwijderd
edit: ben em nu aan het downloaden (4kb/s
Het eerste spel in de serie was Blood Omen: Legacy of Kain (op deze manier staat het op de verpakking), toen kwam Legacy of Kain: Soul Reaver en daarna Legacy of Kain: Soul Reaver II en dan is er nu Legacy of Kain: Blood Omen II...Op maandag 15 april 2002 15:50 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
wat is dat legacy of kain eigenlijk? een apparte serie spellen?
edit: ben em nu aan het downloaden (4kb/s), zie wel wat het is dan...
Dus de voledige serie heet Legacy of Kain en dan zijn er op dit moment 2 sub-series (Blood Omen en Soul Reaver)...
Verwijderd
Kneem aan dat je Sebastian bedoelt, dies nie moeilijk, die's gruwelijk achterlijk moeilijkOp zondag 14 april 2002 18:43 schreef Soullie het volgende:
Faustus of zowiets ?
block al zijn moves als ie zown rooie move doet dodge dan... na 1 combo stopt ie ff met slaan... nu kun jij hitten als je ongeveer 25% van zijn life eraf hebt gemept rent ie weg naar het volgende scherm.
Meesterlijk leuk spel
heb zelf de 3de vamp al verslagenen dies pas moeilijk
khad em net bijna, na vele uren gescheld en geram op m'n keyboard, en hoppa toen zaten we ineens weer in windows, wat nog meer gescheld veroorzaakte.
Maar idd meesterlijk leuk spel,
Legacy of Kain series is erg goed imho, kwas ook blij verrast dattie al in de winkel lag, bij Soul Reaver 2 moest je nog best een tijd wachten tot de PC-versie er was.
Nee die bedoel ik nietOp maandag 15 april 2002 19:28 schreef Scimitar het volgende:
[..]
Kneem aan dat je Sebastian bedoelt, dies nie moeilijk, die's gruwelijk achterlijk moeilijk
khad em net bijna, na vele uren gescheld en geram op m'n keyboard, en hoppa toen zaten we ineens weer in windows, wat nog meer gescheld veroorzaakte.
Maar idd meesterlijk leuk spel,
Legacy of Kain series is erg goed imho, kwas ook blij verrast dattie al in de winkel lag, bij Soul Reaver 2 moest je nog best een tijd wachten tot de PC-versie er was.
Ik bedoelde echt Faustus
Sebastian is wel te doen.. heb ik 4x over gedaan..
Ik lees net dit:
***First off, if you don't want to beat Sebastian the hard way, there is a cheesy method that I discovered myself. I'm not sure if this works on everyone's copy, but it has worked every time for me. First, let Sebastian kill you, and the battle will restart. When the battle with Sebastian starts again, don't touch ANYTHING on the controller. Just leave it the way it is, and Sebastian will slowly die from getting hit by the steam. It takes a while, but he will die, and the battle will be over. You didn't even have to do a thing either.
Verwijderd
Verwijderd
Wel koel spel. Ik speel gewoon met het keyboard.
Verwijderd
volgens mij wel ja.. later krijg je ook zwaarden dus het lijkt me dat die meer schade doen als een knuppelOp vrijdag 19 april 2002 08:23 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Is het ook zo dat het ene wapen meer damage doet dan de andere? Bv dat dat kleine zwaardje meer damage doet dan die knotsen die je soms bij die criminelen ziet liggen...
en dat grote zwaard zal je denk ik pas aan t einde krijgen als je tegen de Sheraphin (ofzo)_ mag vechten
Bier, Whiskey en Metal!!
Een ultiem wapen en harvester of enemy souls
Mep 25% van zijn life eraf...Op donderdag 18 april 2002 22:55 schreef RaceAap_NL het volgende:
Die Sabastiaan zuigt!
En dat trucje werkt ook al niet
Ik geef het op
Voor vandaag
Hierna gaat ie rondjes rennen... "getting dizzy kain"
Als ie dan zegt "Here i come kain" moet je kijken waar ie staat en dan zorg je dat die energy beam tussen julie is... dan springt ie daarin.. nadat je dat 3x gedaan hebt springt ie op het verhoogde platform dat doe jij dan ook... en mindcontroled de gozer aan de andere kan... hiermee haal je de rechter switch om... nu komt er mist.. en sebastian springt weer op het platform... laat ehm zijn combo doen (die block je) hierna pak je ehm bij zijn keel en gooit hem in de mist... (1 of 2x) en hijs dood...
Heb er zelf dus 4x over gedaan tis redelijk te doen.. gewoon veel blocken en die rooie attacks van hem dodgen... goodluck
Die andere methode suckt btw... die werkte bij mij niet
Verwijderd
Soms werkt de camera een beetje tegen. Je ziet die wachters van die special moves doen, dat het zwaard groen wordt en dan steken ze zo door je heen. Kan jijd at ook? en zo ja, hoe dan?
Verwijderd
Heb nu chapter3 op 25%. Wel jammer dat je niet overal kunt saven...
HELP!
Ik weet niet precies hoe het level heet, maar ben op zo'n buitenplaats aanbeland. Op die plaats vind je voor de eerste keer dat wapen wat lijkt op een menselijk bot en wat eigenlijk een dubbelzijdige spies is (ijzeren dingen springen er uit).
Weet je al wat ik bedoel?
Ik heb dus iedereen daar verslagen, schakelaar omgezet, weer helemaal omhoog springen via al die kratten en dan de deur door die open ging met die schakelaar. Je krijgt een kort filmpje.
nu het probleem:
Er zijn van daar 2 mannetjes in 2 kamers met ramen. Hoe versla ik die? Ze maken me steeds af.
Ik kan er langs lopen met myst, maar dan komt nog altijd de ander er ook aan en maken ze me steeds dood.
Verwijderd
Verwijderd
Maar is het bij jullie ook zo, dat als je saved, het spel afsluit en daarna weer load, dat je dan het wapen wat je had, bv zo'n zwaard, kwijt bent? Hier heb ik namelijk last van...
Zit nu in chapter 3 80%. Wel koel dat je kan zien op hoeveel procent je van het level zit. Das altijd wel leuk en handig om te weten.
Verwijderd
*no schop intended
Jep, volgens mij welOp vrijdag 26 april 2002 08:17 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Hoort het dat je je wapen weer kwijt bent na het loaden van een game?
*no schop intended:P*
Verwijderd
Het klopt dat je je wapen steeds kwijtraakt. Maar erg is het niet, want je vecht met je handen bijna net zo goed als met een wapen.
Oja, je gaat pas met de Sarafan Lord in Chapter 11 vechten. Je hebt nog even te gaan
Maar elke keer als ik bij het volgende safe punt komt crasht ik terug naar mijn desktop
(Als je de brug onder die vampier hebt weggeschoven)
Iemand een idee.. hoe ik dit kan verhelpen ?
Ikke wil verder want hij roeleerd echt flink
Ik ben verstopt zoek een ander :P
Is er mischien een update te verkrijgen... probeer deze 's... af geplukt van www.eidos.comOp zaterdag 04 mei 2002 17:59 schreef kaasszje het volgende:
Ik zit nu op 85% van the eternal prison
Maar elke keer als ik bij het volgende safe punt komt crasht ik terug naar mijn desktop
(Als je de brug onder die vampier hebt weggeschoven)
Iemand een idee.. hoe ik dit kan verhelpen ?
Ikke wil verder want hij roeleerd echt flink
Crasht nog steeds... toch maar eens proberen op een windows 98 bak
Ik ben verstopt zoek een ander :P
Verwijderd
Verwijderd
OpschepperOp dinsdag 07 mei 2002 13:34 schreef Scizo het volgende:
LoL heb hem al lang al uitgespeelt dus voor questions...
En zonder cheats?
Leuke tip. Zoek een kat op en ga die ff schoppen....
Het verhaal is in ieder geval net zo intrigerend als de Soulreaver Series. Hier ga ik zeker van genieten....
Good, bad, I'm the guy with the gun!
Start op nieuw op. Wederom crash2desktop.....
Wat blijkt, de savegames & settings worden opgeslagen in de My Documents map. Nu heb ik thuis een server staan en mijn My Documents folder staat dus op de server......
Vond bloed oma 2 dus niet erg leuk. Na de map Blood Omen 2 uit mijn my documents folder te gooien opnieuw getracht. Weer crash2desktop.....
Uiteindelijk de My Documents folder maar op m'n c schijf geplaatst. Blood Omen 2 kan nu perfect saven & spelen....
Verwijderd
Nah, zelfs na de update blijft BO2 crashen. Ze hebben niet alles verholpen met die fix (tenminste, dat was bij mij zo. Draai op WinXP)Op dinsdag 07 mei 2002 11:19 schreef kaasszje het volgende:
Crasht nog steeds... toch maar eens proberen op een windows 98 bak
Verwijderd
Ook uitgespeeld ;POp dinsdag 07 mei 2002 13:55 schreef _AragorN_ het volgende:
[..]
Opschepper
En zonder cheats?
en ja zonder cheats, zijn die er dan?
Ik hoop trouwens dat er wel nog meer delen komen, want als je der verhaallijnen van Soul Reaver (1 en 2) en Blood Omen (1 en 2) naast elkaar legt, dan zijn er nog redelijk wat gaten.
Is in Blood Omen 1, Vorador trouwens niet doodgegaan?
Dan ook nog een vraag voor de mensen die Soul Reaver 1 hebben gespeeld. Klopt het dat je 1 van die broers niet afmaakt? Volgens mij is er namelijk 1 clan meer dan dat jij eindbasen sloopt (Kain en je eigen clan ff nie meegerekent)
In Soulreaver 2 kom je er echter achter dat niet kain de sarafan knights vermoord heeft, maar dat dat door Raziel alias de Soulreaver zelf gebeurt is...
Best wel diep igg. Met Blood Omen 2 heb ik zojuist Sebastian verslagen, wat een pain in the ass was dat zeg....
Verwijderd
Ik snap helemaal geen kont van eht hele verhaal
Ik vind het wel een vet spel, alleen ben nu mee rbezig met morrowind, vandaar dat ik even geen blood omen 2 meer speel