Blood Omen 2.. 1ste vamp

Pagina: 1
Acties:

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 21:55
hoe krijg je die gast dood??? hij blokt al mn hits.. soms kan ik em wel raken maar die special moves van hem zijn gewoon te sterk :(

Bier, Whiskey en Metal!!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01 17:06

Soullie

Planeshift

Faustus of zowiets ?

block al zijn moves als ie zown rooie move doet dodge dan... na 1 combo stopt ie ff met slaan... nu kun jij hitten als je ongeveer 25% van zijn life eraf hebt gemept rent ie weg naar het volgende scherm.

Meesterlijk leuk spel :P

heb zelf de 3de vamp al verslagen ;) en dies pas moeilijk :)

Verwijderd

kan er iemand iets meer uitleg geven over de gameplay? is deze fijn? hoe bestuur je je char? is het met een level-systeem zoals bij rpg's?

• LordMithril
Op zondag 14 april 2002 19:54 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
kan er iemand iets meer uitleg geven over de gameplay? is deze fijn? hoe bestuur je je char? is het met een level-systeem zoals bij rpg's?
besturen doe ik met WASD (geen strafe-ing :'( ) en muis.
besturing is beetje tricky maar je went er wel aan...

verder speelt het spel erg leker.. combat doe je door eerst te "locken" en dan kan je pas vechten.. je hebt hele leuke skills om bijv in mist te verdwijnen >:)

Levels haal je door zo veel mogelijk bloed te zuigen uit lijken (die je natuurlijk zelf verzorgt >:) )
mij conclusie leuk om te downloaden.. kopen zou ik t niet maar dat komt omdat het niet echt mijn soort game is

Bier, Whiskey en Metal!!

• Soullie

Soullie

Planeshift

je kunt strafen door SHIFT (attack dus) in te drukken en dan de rechtermuisknop en naar links of rechts met de muis... beetje kut maar als je er aan went werkt ut goed... :)

Ben zelf nu over de helft of zow na toch 6 uurtjes spelen gespreid over 5 dagen... vind de "legacy of kain series" gewoon een fun verhaal hebben...

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik denk dat je Blood Omen 2 het best met een gamepad kunt besturen... das helemaal geweldig.... en één van de beste aspecten van bo2 is dat kain nog z'n orginele stem ui bo1 heeft, heel wat vervolgen van spellen is de stem door en ander persson ingevuld...

Verwijderd

wat is dat legacy of kain eigenlijk? een apparte serie spellen?

edit: ben em nu aan het downloaden (4kb/s :'(), zie wel wat het is dan...

• White Dust

White Dust

Op maandag 15 april 2002 15:50 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
wat is dat legacy of kain eigenlijk? een apparte serie spellen?

edit: ben em nu aan het downloaden (4kb/s :'(), zie wel wat het is dan...
Het eerste spel in de serie was Blood Omen: Legacy of Kain (op deze manier staat het op de verpakking), toen kwam Legacy of Kain: Soul Reaver en daarna Legacy of Kain: Soul Reaver II en dan is er nu Legacy of Kain: Blood Omen II...
Dus de voledige serie heet Legacy of Kain en dan zijn er op dit moment 2 sub-series (Blood Omen en Soul Reaver)...

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 18:43 schreef Soullie het volgende:
Faustus of zowiets ?

block al zijn moves als ie zown rooie move doet dodge dan... na 1 combo stopt ie ff met slaan... nu kun jij hitten als je ongeveer 25% van zijn life eraf hebt gemept rent ie weg naar het volgende scherm.

Meesterlijk leuk spel :P

heb zelf de 3de vamp al verslagen ;) en dies pas moeilijk :)
Kneem aan dat je Sebastian bedoelt, dies nie moeilijk, die's gruwelijk achterlijk moeilijk :P

khad em net bijna, na vele uren gescheld en geram op m'n keyboard, en hoppa toen zaten we ineens weer in windows, wat nog meer gescheld veroorzaakte.

Maar idd meesterlijk leuk spel,

Legacy of Kain series is erg goed imho, kwas ook blij verrast dattie al in de winkel lag, bij Soul Reaver 2 moest je nog best een tijd wachten tot de PC-versie er was.

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op maandag 15 april 2002 19:28 schreef Scimitar het volgende:

[..]

Kneem aan dat je Sebastian bedoelt, dies nie moeilijk, die's gruwelijk achterlijk moeilijk :P

khad em net bijna, na vele uren gescheld en geram op m'n keyboard, en hoppa toen zaten we ineens weer in windows, wat nog meer gescheld veroorzaakte.

Maar idd meesterlijk leuk spel,

Legacy of Kain series is erg goed imho, kwas ook blij verrast dattie al in de winkel lag, bij Soul Reaver 2 moest je nog best een tijd wachten tot de PC-versie er was.
Nee die bedoel ik niet :P

Ik bedoelde echt Faustus :P <<=== das toch de eerste vamp die je tegen komt :P

Sebastian is wel te doen.. heb ik 4x over gedaan.. :)

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-01 07:35

AMD

Life is short. Play more

Sebastian moeilijk?
Ik lees net dit:
***First off, if you don't want to beat Sebastian the hard way, there is a cheesy method that I discovered myself. I'm not sure if this works on everyone's copy, but it has worked every time for me. First, let Sebastian kill you, and the battle will restart. When the battle with Sebastian starts again, don't touch ANYTHING on the controller. Just leave it the way it is, and Sebastian will slowly die from getting hit by the steam. It takes a while, but he will die, and the battle will be over. You didn't even have to do a thing either.

Verwijderd

hmmm, 1600mb minimaal! niet normaal zeg. Zit ik dan met m'n 10gb schijfje (binnekort gelukkig 40g :)), heb ook geen cd's meer om de images te fikken, anders kon het wel.

Verwijderd

Die Sabastiaan zuigt! :(

En dat trucje werkt ook al niet ;(

Ik geef het op :(
Voor vandaag:P

Verwijderd

Is ie zo goed als Soul Reaver ?

Verwijderd

Ik ben em nu ook aan het spelen. Zit op 50% van chapter 2. Best koel als je myst heb, dan achter zo'n wijf gaan staan en dan een zwaard door dr hoofd steken >:).

Wel koel spel. Ik speel gewoon met het keyboard.

Verwijderd

Krijg je ook dat zwaard nog die je in de intromovie zag hebben, en zo ja, duurt dat nog lang? Die gedraaide zeg maar. Die lijkt me wel vet om mee te slashen! :)

Verwijderd

Is het ook zo dat het ene wapen meer damage doet dan de andere? Bv dat dat kleine zwaardje meer damage doet dan die knotsen die je soms bij die criminelen ziet liggen...

• LordMithril
Op vrijdag 19 april 2002 08:23 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Is het ook zo dat het ene wapen meer damage doet dan de andere? Bv dat dat kleine zwaardje meer damage doet dan die knotsen die je soms bij die criminelen ziet liggen...
volgens mij wel ja.. later krijg je ook zwaarden dus het lijkt me dat die meer schade doen als een knuppel :P

en dat grote zwaard zal je denk ik pas aan t einde krijgen als je tegen de Sheraphin (ofzo)_ mag vechten

Bier, Whiskey en Metal!!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Dat grote zwaard is nou de Soul Reaver.
Een ultiem wapen en harvester of enemy souls

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op donderdag 18 april 2002 22:55 schreef RaceAap_NL het volgende:
Die Sabastiaan zuigt! :(

En dat trucje werkt ook al niet ;(

Ik geef het op :(
Voor vandaag:P
Mep 25% van zijn life eraf...

Hierna gaat ie rondjes rennen... "getting dizzy kain"

Als ie dan zegt "Here i come kain" moet je kijken waar ie staat en dan zorg je dat die energy beam tussen julie is... dan springt ie daarin.. nadat je dat 3x gedaan hebt springt ie op het verhoogde platform dat doe jij dan ook... en mindcontroled de gozer aan de andere kan... hiermee haal je de rechter switch om... nu komt er mist.. en sebastian springt weer op het platform... laat ehm zijn combo doen (die block je) hierna pak je ehm bij zijn keel en gooit hem in de mist... (1 of 2x) en hijs dood...

Heb er zelf dus 4x over gedaan tis redelijk te doen.. gewoon veel blocken en die rooie attacks van hem dodgen... goodluck :)

Die andere methode suckt btw... die werkte bij mij niet

Verwijderd

Die eerste vampire is wel leuk als je door hebt dat je fury moet gebruiken. Roelt best wel deze game. Maar waar slaat het saven op? Kan dat alleen bij de checkoints? want die kan je alleen loaden...

Soms werkt de camera een beetje tegen. Je ziet die wachters van die special moves doen, dat het zwaard groen wordt en dan steken ze zo door je heen. Kan jijd at ook? en zo ja, hoe dan?

Verwijderd

Oeps, dubbelpost :).

Verwijderd

Hehe, als je een zwaard hebt, moet je een gast oppakken en houden, en dan op action drukken (iets van 3x), dan stoot ie em in z'n gezicht, dan naar voren + action (geloof ik) dan steekt ie het zwaard door z'n slachtoffer. Roelend man!

Heb nu chapter3 op 25%. Wel jammer dat je niet overal kunt saven...

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Ik zit vast
HELP!
:'(
Ik weet niet precies hoe het level heet, maar ben op zo'n buitenplaats aanbeland. Op die plaats vind je voor de eerste keer dat wapen wat lijkt op een menselijk bot en wat eigenlijk een dubbelzijdige spies is (ijzeren dingen springen er uit).
Weet je al wat ik bedoel?
:)
Ik heb dus iedereen daar verslagen, schakelaar omgezet, weer helemaal omhoog springen via al die kratten en dan de deur door die open ging met die schakelaar. Je krijgt een kort filmpje.

nu het probleem:
Er zijn van daar 2 mannetjes in 2 kamers met ramen. Hoe versla ik die? Ze maken me steeds af. :(
Ik kan er langs lopen met myst, maar dan komt nog altijd de ander er ook aan en maken ze me steeds dood. :(

• AMD

AMD

Life is short. Play more

misschien moet er "Het grote Blood Omen 2 topic" komen?

• AMD

AMD

Life is short. Play more

*schop* dan maar

Verwijderd

Grote topics zuigen :) Aan dit topic te zien, is er niet echt veel belangstelling voor deze game :) Ik ben nu in chapter3 75%, na ene tijdje wordt de game eigenlijk best wel saai...

Verwijderd

Hmm, toch wel :). Berst koel spel toch. Ben net van die guards voorbij (ook zo'n zeg maar leider van hun, die gaat gloeien als je langsloopt).

Maar is het bij jullie ook zo, dat als je saved, het spel afsluit en daarna weer load, dat je dan het wapen wat je had, bv zo'n zwaard, kwijt bent? Hier heb ik namelijk last van...

Zit nu in chapter 3 80%. Wel koel dat je kan zien op hoeveel procent je van het level zit. Das altijd wel leuk en handig om te weten.

Verwijderd

schop

Verwijderd

Hoort het dat je je wapen weer kwijt bent na het loaden van een game?

*no schop intended >:) :P*

Verwijderd

:'(

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Op vrijdag 26 april 2002 08:17 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Hoort het dat je je wapen weer kwijt bent na het loaden van een game?

*no schop intended >:) :P*
Jep, volgens mij wel
:)

Verwijderd

En als je dan dat ultieme zwaard hebt? ben je die dan ookw eer kwijt na het loaden?

Verwijderd

Dit is echt een vet spel man! ik zit nu in chapter 4, heb ook een nieuw pakkie. Roelend! :)

Verwijderd

Het ultieme zwaard krijg je pas als je in gevecht bent met de Sarafan Lord. Halverwege het gevecht kan je hem afpakken.

Het klopt dat je je wapen steeds kwijtraakt. Maar erg is het niet, want je vecht met je handen bijna net zo goed als met een wapen.

Oja, je gaat pas met de Sarafan Lord in Chapter 11 vechten. Je hebt nog even te gaan :)

• kaasszje
  • Laatst online: 22:40

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Ik zit nu op 85% van the eternal prison
Maar elke keer als ik bij het volgende safe punt komt crasht ik terug naar mijn desktop

(Als je de brug onder die vampier hebt weggeschoven)

Iemand een idee.. hoe ik dit kan verhelpen ? :S

Ikke wil verder want hij roeleerd echt flink

Ik ben verstopt zoek een ander :P

• White Dust

White Dust

Op zaterdag 04 mei 2002 17:59 schreef kaasszje het volgende:
Ik zit nu op 85% van the eternal prison
Maar elke keer als ik bij het volgende safe punt komt crasht ik terug naar mijn desktop

(Als je de brug onder die vampier hebt weggeschoven)

Iemand een idee.. hoe ik dit kan verhelpen ? :S

Ikke wil verder want hij roeleerd echt flink
Is er mischien een update te verkrijgen... probeer deze 's... af geplukt van www.eidos.com ;)

• kaasszje
  • Laatst online: 22:40

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Bedankt.. maar deze had ik inderdaag al gevonden :S

Crasht nog steeds... toch maar eens proberen op een windows 98 bak :(

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Verwijderd

Dat crashen had ik af en toe ook, tzou ook aan de drivers kunnen liggen, want nadat ik nieuwe detonators (en een nieuwe GF) had geinstalleerd had ik daar ineens geen last meer van.

Verwijderd

LoL heb hem al lang al uitgespeelt dus voor questions... >:)

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 13:34 schreef Scizo het volgende:
LoL heb hem al lang al uitgespeelt dus voor questions... >:)
Opschepper :P

En zonder cheats?

• cuylfrits
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04-2018

cuylfrits

Beetje vreemd, maar wel lekker

cuylfrits gaat vanvond beginnen met Blood Omen 2. Had hem al bij een maat van me gezien... Je raakt idd je wapen kwijt na het laden van een save game...

Leuke tip. Zoek een kat op en ga die ff schoppen.... :P

Het verhaal is in ieder geval net zo intrigerend als de Soulreaver Series. Hier ga ik zeker van genieten.... :)

Good, bad, I'm the guy with the gun!

• cuylfrits

cuylfrits

Ik braaf vandaag Blood Omen 2 gekocht, ff lekker gespeelt. Wil saven.... crash2desktop :( :( :(

Start op nieuw op. Wederom crash2desktop..... :( :(

Wat blijkt, de savegames & settings worden opgeslagen in de My Documents map. Nu heb ik thuis een server staan en mijn My Documents folder staat dus op de server...... |:(

Vond bloed oma 2 dus niet erg leuk. Na de map Blood Omen 2 uit mijn my documents folder te gooien opnieuw getracht. Weer crash2desktop..... :(

Uiteindelijk de My Documents folder maar op m'n c schijf geplaatst. Blood Omen 2 kan nu perfect saven & spelen.... :) :) :) :) :)

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 11:19 schreef kaasszje het volgende:
Crasht nog steeds... toch maar eens proberen op een windows 98 bak :(
Nah, zelfs na de update blijft BO2 crashen. Ze hebben niet alles verholpen met die fix (tenminste, dat was bij mij zo. Draai op WinXP)

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 13:55 schreef _AragorN_ het volgende:

[..]

Opschepper :P

En zonder cheats?
Ook uitgespeeld ;P

en ja zonder cheats, zijn die er dan?

Ik hoop trouwens dat er wel nog meer delen komen, want als je der verhaallijnen van Soul Reaver (1 en 2) en Blood Omen (1 en 2) naast elkaar legt, dan zijn er nog redelijk wat gaten.

Is in Blood Omen 1, Vorador trouwens niet doodgegaan?

Dan ook nog een vraag voor de mensen die Soul Reaver 1 hebben gespeeld. Klopt het dat je 1 van die broers niet afmaakt? Volgens mij is er namelijk 1 clan meer dan dat jij eindbasen sloopt (Kain en je eigen clan ff nie meegerekent)

• cuylfrits

cuylfrits

Ik weet niet precies hoe het met de clans zit. Ik weet wel dat de leider van de clans in Soulreaver 1 eigenlijk de gevallen sarafan knights zijn.... Die zijn door Kain tot zijn generaals verwekt....

In Soulreaver 2 kom je er echter achter dat niet kain de sarafan knights vermoord heeft, maar dat dat door Raziel alias de Soulreaver zelf gebeurt is...

Best wel diep igg. Met Blood Omen 2 heb ik zojuist Sebastian verslagen, wat een pain in the ass was dat zeg.... :( (en achteraf enorm simpel :P)

Verwijderd

Raziel, is dat die hoofdpersoon uit Soul Reaver 2?

Ik snap helemaal geen kont van eht hele verhaal :).

Ik vind het wel een vet spel, alleen ben nu mee rbezig met morrowind, vandaar dat ik even geen blood omen 2 meer speel :).
Pagina: 1