pop-up en redirect in html-site?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• dexter07051982
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 22:38
hoe maak ik een pop-up en hoe redirect ik een site

Voor degenen die me blokken. is puur en alleen voor mezelf en niet voor school. ben dus gewoon zelf een beetje aan het kloten!!.

dus waarom er op die andere een slotje zit :?

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Zoek bij google eens op meta-equiv en window.open
Dan vind je naar mijn mening genoeg waar mee je uit de voeten kan.

Op je andere topic zit een slotje omdat je het in het verkeerde forum hebt gepost en je het antwoord in principe zelf vrij snel had kunnen vinden.

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:40

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Het is een vrij simpele vraag, maar Prutser ehh, Kutter, oh ja, cutter geeft me vijf minuten de tijd om het eens goed uit te leggen.

Een popup maak je zo:
code:
1
2
myWin = open('bestand.htm', 'titel',
      'width=300,height=500,toolbar=no,scrollbars=yes,menubar=no');

Nu kan je het document in myWin aanroepen met myWin.document. In principe kan het ook zo:
code:
1
2
window.open('bestand.htm', 'titel',
      'width=300,height=500,toolbar=no,scrollbars=yes,menubar=no');

En dan het redirecten:
code:
1
setTimeout("document.location='lokatie.htm'", 2500);

die 2500 duurt 2,5 seconden, dat is dus 2500 milliseconden. Je kan het ook in een meta-tag doen, daarover in de zoek meer.

Dank aan Prutser ehh, Kutter, oh ja, cutter die mij de kans gaf dit topic netjes af te handelen :)

Oh ja, daarbij is het trouwens nooit een goed idee om een gesloten topic opnieuw te beginnen :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Goedzo, dexter blij met een goed antwoord en Prammenhanger blij met een echte NOW voor het flamen van de mod. >:)
De topicstarter moet door hebben dat deze vraag wel zo basic is dat je het zelf uit kunt zoeken met de link die ik je gaf. Doe het dus niet meer aub dank u.

Dit topic is gesloten.