[lol] UPC werkt aan probleem DNS-servers

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Van coax.nl
Ernstig DNS probleem
13 April '02 Al geruime tijd hebben klanten in de regio's Friesland, Flevoland, Gelderland en Brabant problemen met het benaderen van het Internet. COAX heeft hierover vanavond kontakt gezocht met UPC. Op dit moment hebben wij direct kontakt met de technische dienst van UPC. Er zijn nu vijf oorzaken van dit probleem gevonden. UPC werkt er hard aan om de problemen op te lossen. Ze zijn met tien man bezig in Arnhem (22:15 uur). Wij houden u op de hoogte.
Zozo met tien man, toe maar :) Ze weten dus dat dit al maanden speelt en dan gaan ze nu op een zaterdag avond eraan klussen. Ik vind dit echt om te lachen...

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 20:21
Het is ze gisteravond niet eens gelukt het probleem op te lossen ns1.upc.nl heeft nog steeds een downtime van >50% :(

• waslijn
Volgens mij kunnen ze beter de DNS-servers uitbesteden aan een andere provider. Misschien kunnen ze dan de helpdesk etc ook maar beter meteen uitbesteden :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:13
gebruik gewoon een andere DNS...niet moeilijk doen :)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
persoonlijk dan ik heb geen chello ofzow...

maar iedereen doet als of ze niks goed kunnen.

Er zijn vast wel dingen die goed gaan....

• waslijn
Op zondag 14 april 2002 17:53 schreef Cutebritney het volgende:
gebruik gewoon een andere DNS...niet moeilijk doen :)
Dat doe ik ook, maar ik ken zat mensen die minder goed overweg kunnen met computers.

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 17:54 schreef Waslijn het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, maar ik ken zat mensen die minder goed overweg kunnen met computers.
Bovendien is t altijd wat sneller als de DNS server binnen het Chello netwerk zit.

Verwijderd

Hebben ze daar nog geld voor. Het is te hopen dat ze het waarmaken van Chello abonees willen wel eens normaal kunnen internetten.

• beuki
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 11:54
Op zondag 14 april 2002 17:54 schreef [Airwolf] het volgende:
persoonlijk dan ik heb geen chello ofzow...

maar iedereen doet als of ze niks goed kunnen.

Er zijn vast wel dingen die goed gaan....
Euhm.. ik kan ze niet noemen....

Alles wat ik van ze nodig heb is:

- Stabiele verbinding, met 60 KB/s up en 32 KB/s down ben ik tevreden.
- Packet loss onder de 5%. (Liefst helemaal niet)
- In geval van storing een helpdesk die ik gratis kan berijken om storingen door te kunnen geven, en die me goed te woord kan staan.
- Ervoor zorgen dat in geval van storing dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.
- Een administratie die elke maand op tijd geld van mijn rekening haalt, en niet teveel en te weinig of niet.

- NIET: Verders E-mail, DNS, website hosting, newsserver heb ik niet van hun nodig.

Wat krijg ik van UPC:
- Packet loss van vaak 50% en hoger
- Een helldesk waar ik voor moete betalen, lange tijd in de wacht gezet wordt, een iemand aan de lijn krijgen die niets voor je kan doen en loze beloftes doet.
- Bij storing meer dan 2 weken offline zijn.
- Geld wordt niet van mijn rekening gehaald. ik zal een keer alles in een keer moeten betalen...

Van de overige dingen die ik niet gebruik... Dns is brak, website hosting heeft er ook al paar keer uitgelegen.. newsserve rheb ik niet veel ervaring mee.. het kan dus zijn dat die wel goed is.

PS. Dit bericht is gepost met mn 28k8 modempie ingebeld bij TMFweb.. omdat deze verbinding wel werkt (zoals altijd) en UPC weer ns 80% packet loss heeft hier in Haarlem noord.

1 goed ding: ALs het werkt zoals het zou behoren te werken, wat het bij sommige mensen doet.. dan is upc goed ja...

Verwijderd

[topic=371849/1/150]

Daar mag je wmb verder gaan, niet 20 topics over chello problemen. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.