Chrome obr en KT7/KT7 RAID

Pagina: 1
Acties:

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-09 19:36
Nou heb net mobo en cpu binnen van de sponsor
chrome orb had ik al.... Hij past dus nie... Die ocndensatoren zitten echt in de weg kan ze net niet vergenoeg buigen....

Iemand waar bij het wel past ? Ik heb een kt7 zonder raid...

Verwijderd

Da's niet zo mooi, heb zelf ook een KT7 en net een chrome orb besteld. Maar daar moet vast wel iets aan te doen zijn. :)

Verwijderd

chrome orb... das toch dat graf ding?

Verwijderd

kun je niet een stukje die clip van de orb afzagen ofzo?

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-07 11:33
quote van oc-shop.nl:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>It is not possible to install them without bending the blue capacitors close to the Socket A by a few millimetres. However, you must take great care not to damage the casing of the capacitor when doing this (although it shouldn't actually prevent them functioning if you do). Once installed the Orb does fit well. Alternatively you can install the Orb with the clip "the wrong way round" so that it is not centrally located above the CPU core: you will have to remove the default thermal pad and use your own thermal grease, as the thermal pad will no longer be over the core, but this will not affect the cooling efficiency in any way. You will also need to move the rubber feet on the base of the cooler. This seems a much easier and stress-free way of installing the Orb! [/quote]

• Dezjay
Hij past dus standaard niet.
Verbuigen van die condensatoren wil net nie vergenoeg.

Dat verkeerd om installeren vin ik een klote oplossing.

Wordt ff beetje zagen dus. Is maar klein stukje

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

wat d8 je ervan om die elco's eruit te solderen en aan de 'onderkant' van het mobo te solderen?
wel goed op polariteit letten en een gat te knippen in de plaat waar je mobo op bevestigd is.

Verwijderd

Je mobo zit toch te dicht op de kast om te gaan omdraaien?

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

ja hlpdsk maar;
daarvoor kan je een uitsparing maken in de plaat waar je mobo op zit.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Is het wat om dezelfde condensatoren te halen bij een lokale electronica boer (met nog niet afgeknipte pootjes), en die dan erop te solderen ipv de andere.. zodat je ze schuin kan zeeten ??

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Dezjay
hehe creatief alleen dat behoort niet tot de mogelijkheden.... Denk dat de sponsor daar nie blij mee is.. denk dat ik maar ff orbje ga zagen

Tis echt .5 cm ofzo tis nie veel maar ja

Verwijderd

Kun je daar een foto van maken? Please...

• Dezjay
breng jij ff digitale camera ?

Zal ff kijken of ik hem ken lenen deze week staat wel op overklokken.nl post het wel ff

• saigon66
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 03:36
Ik heb deze probleem ook maar ik heb toen een stukje van de heatsink weg geslijpte en hij past precies goed .
Abit kt7 Raid , 700MHZ@950MHX (9,5x 100) 1,675v !!! CPU 49C .
Gr.
Pagina: 1