heb hier een typhoon tv tuner RDS,(wordt ook verkocht als KNC1 en Anubis ipv typhoon) nu zijn hier inmiddels WDM drivers voor windows xp uit
drivers installeren vormt geen probleem
maar dan komt het
de software die bij gelevert wordt (globetv 1,2 en minitv) starten niet op maar geven 1 of andere memory error in het duits.. nu deed deze software het wel in windows98 maar dus niet in xp, ook de xp versie op hun site geeft het zelfde, reinstall helpt niet. toch heb ik 384mb dus das wel genoeg.. nu krijg ik met dscaler heel errug mooi beeld maar geen geluid wat ik ook probeer net zoals moretv.. heb zo'n beetje alle programma's van www.tv-cards.com al gehad maar geen van allen werkt 
nu krijg je als software ook een simple programma waarmee je het geluid handmatig kan aan zetten maar dat werkt ook alleen in w98
heb de search gebruikt maar wordt er niet veel wijzer van dus misschien is er hier iemand die mij kan helpen
nu krijg je als software ook een simple programma waarmee je het geluid handmatig kan aan zetten maar dat werkt ook alleen in w98
heb de search gebruikt maar wordt er niet veel wijzer van dus misschien is er hier iemand die mij kan helpen