tv-kaart werkt perfect in xp maar geen geluid..

Pagina: 1
Acties:

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37
heb hier een typhoon tv tuner RDS,(wordt ook verkocht als KNC1 en Anubis ipv typhoon) nu zijn hier inmiddels WDM drivers voor windows xp uit :) drivers installeren vormt geen probleem :) maar dan komt het :( de software die bij gelevert wordt (globetv 1,2 en minitv) starten niet op maar geven 1 of andere memory error in het duits.. nu deed deze software het wel in windows98 maar dus niet in xp, ook de xp versie op hun site geeft het zelfde, reinstall helpt niet. toch heb ik 384mb dus das wel genoeg.. nu krijg ik met dscaler heel errug mooi beeld maar geen geluid wat ik ook probeer net zoals moretv.. heb zo'n beetje alle programma's van www.tv-cards.com al gehad maar geen van allen werkt :(

nu krijg je als software ook een simple programma waarmee je het geluid handmatig kan aan zetten maar dat werkt ook alleen in w98 |:(

heb de search gebruikt maar wordt er niet veel wijzer van dus misschien is er hier iemand die mij kan helpen :)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

bij mijn tvkaart moest je zelf een kabeltje leggen van tv kaart naar line-in van geluisdkaart.... maar da zal het wel niet zijn

• JWO
Op zondag 14 april 2002 17:15 schreef m-m het volgende:
bij mijn tvkaart moest je zelf een kabeltje leggen van tv kaart naar line-in van geluisdkaart.... maar da zal het wel niet zijn
nee, zit netjes binnendoor gelust naar de sblive, mixer staat vol uit..

• JWO
^^^ :X ^^^^

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Staat de line-in niet gemuted? Of iets anders gemuted?

They made me do it.

• JWO
neeh.. ;)

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nou dat heeft dan niets met je tv kaart te maken aangezien het geluid via je sblive gaat.
Kapotte kabel misschien? Line-in poort kapot op de sblive?

• JWO
Op zondag 14 april 2002 20:33 schreef Raven- het volgende:
Nou dat heeft dan niets met je tv kaart te maken aangezien het geluid via je sblive gaat.
Kapotte kabel misschien? Line-in poort kapot op de sblive?
in windows 98 doet ie het wel :Z , en de radio die door de zelfde kabel gaat doet het ook..

• JWO
schop
Pagina: 1