chrome orb op radeon II ?

Pagina: 1
Acties:

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Ik heb nu een weekje mijn nieuwe radeon II binnen (retail 250/250 versie) en die wil ik eigenlijk wel op de 300/300 krijgen. Ramsinks erop plakken zal niet zo'n probleem worden, het standaard AS/SL truukje werkt daar wel voor, alleen ik heb nog geen idee hoe ik een oude chrome orb erop moet bevestigen.

Ik heb de lipjes om 'em aan een socket vast te maken er al vakkundig afgedremeld, maar ik weet niet of je dat ding zomaar aan de core kunt vastplakken met wat superlijm op de hoekjes, zo'n orb is natuurlijk wel wat zwaarder als een standaard heatsinkje. Ik heb iig geen zin om met tie-rips te gaan lopen kloten. Kan ik veilig lijmen of gaat dat niet lukken?

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

adhesive shit ofzo weet de exacte naam niet maar dat is een combo van lijm en gelijdende pasta werkt goed hoor ik

edit: je hebt ze van artic silver

• MGP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

MGP

op 2 hoekpunten van het vierkant vlak van de chrome orb gaatjes boren net een afstand van 55 mm tussen de 2 gaatjes (weet het niet meer zeker van die afstand) en dan op de standaard gaten van de corekoeler met M3 schroefjes bevestigen.
Zo heb ik ook een chrome orb op mijn GF2 GTS gekregen.