Topic dichtgegooid wegens pic

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit topic is dichtgegooid : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/467868/1?limit=50 Topic-starter : Scarecrow

Hier staat de pic ook in maar is nog open : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/466464/2?limit=50 Topic-starter : Lunatic

Dus òf allebei wel dichtgooien òf allebei niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Als iemand me zegt welk plaatje het is dan haal ik hem wel weg.

Het topic van Scarecrow is dicht omdat het rond dat ene plaatje is 'gemaakt' (en zonder pic geen topic).
Het topic van Lunatic is een verzameltopic (zonder die ene pic dus nog 129012 andere pics ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online
Het is zoiezo dikke onzin om m dicht te gooien, want de reden was het omdat iemand haar kende op de foto.
Nou dat kan ik bij elk topic wel gaan roepen.
Die foto staat nu eenmaal op internet, dus je ontkomt er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 14 april 2002 17:01 schreef -D-Jay- het volgende:
Het is zoiezo dikke onzin om m dicht te gooien, want de reden was het omdat iemand haar kende op de foto.
Vind ik persoonlijk een legitieme reden en Lunatic blijkbaar ook. Als die personen het niet prettig vinden om rondgestrooit te worden op een forum, fine with me.
Die foto staat nu eenmaal op internet, dus je ontkomt er niet aan.
Je kunt het wel zo veel mogelijk tegenhouden waar mogelijk. Ik kan me nog een kwestie herinneren van een jongedame uit Eindhoven wiens ex-vriendje wat foto's had rondgestrooit over internet. Dat zijn geen dingen die leuk zijn om te verspreiden en op GoT zullen we dan ook gehoor geven aan een beetje privacy claims.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:26
Op zondag 14 april 2002 17:09 schreef IceStorm het volgende:
Ik kan me nog een kwestie herinneren van een jongedame uit Eindhoven wiens ex-vriendje wat foto's had rondgestrooit over internet. Dat zijn geen dingen die leuk zijn om te verspreiden en op GoT zullen we dan ook gehoor geven aan een beetje privacy claims.
Tom? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

die andere heb ik dan vergeten te verwijderen, maar dat topic heeft geen enkele zin om open te laten als het topic gaat over die ene foto, of wel :?

Natuurlijk ontkom je er niet aan dat pics overal opduiken wanneer ze op internet staan. Maar als iemand vraagt ze te verwijderen om persoonlijke redenen (bekende, of misschien zelf), dan verwijder ik die gewoon uit respect voor privacy.

Was laatst ook bij Liefkleinmeisjuh, die pics werden hier gepost, nouja dat kan gebeuren. Als zij dat echter niet wil hebben, dan haal ik ze gewoon weg. Daar is toch niks geks aan (bestaat btw ook nog zoiets als portretrecht).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Ok.. ik was dus diegene die die pic poste. Hij komt van de Partyflock-site, een site waar feestbeesten en beesterinnen elkaar ontmoeten. Dit doen zij op een van te voren afgesproken plaats en tijd. Zoals altijd worden er foto's gemaakt op die meeting, de Partyflock site kent inmiddels zo rond de 3500 foto's (schat ik). Wat ik hiermee dus zeggen wil is, dat zij weten dat er een camera op hun gericht is\kan zijn en dat ze weten dat elke foto op het internet geplaatst wordt... (dit was mijn toevoeging)

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 14 april 2002 19:50 schreef JohnnyBravo het volgende:
Ok.. ik was dus diegene die die pic poste. Hij komt van de Partyflock-site, een site waar feestbeesten en beesterinnen elkaar ontmoeten. Dit doen zij op een van te voren afgesproken plaats en tijd. Zoals altijd worden er foto's gemaakt op die meeting, de Partyflock site kent inmiddels zo rond de 3500 foto's (schat ik). Wat ik hiermee dus zeggen wil is, dat zij weten dat er een camera op hun gericht is\kan zijn en dat ze weten dat elke foto op het internet geplaatst wordt... (dit was mijn toevoeging)
Dat is ook helemaal niet erg, en er zit verder ook niemand fout :)

Zij kunnen weten dat ie overal kan opduiken, daar kiezen ze voor. Willen ze het echter weghebben, mogen ze dat ook nog altijd weten en worden ze verwijderd.

Wmb is het dus afgehandeld zo :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

wmb ook.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.