Toon posts:

[TMFawards] award voor beste site > Kane.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
bij de TMFawards werd kane.nl uitgeroepen als beste band site.
en wie komen er juichend t podium op lopen? Kane!
alsof zij die site hebben gemaakt!
net als met die videoclips, de maker die noemen ze vaak niet eens.

waar slaat dat nou eigenlijk op?
en is iemand hiero toevallig de maker van kane.nl?

• Viperdesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-09 22:18
yoursite.nl

Verwijderd

willem169 heeft meegewerkt aan die site / die site ontworpen geloof ik...

Ik vond het ook erg vreemd dat het bedrijf dat die site gemaakt heeft niet ook een uitnodiging ontvangt voor zoiets...

Verwijderd

Volgens mij heeft willem169 meegewerkt aan die site :)

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 16:27 schreef Gordijnstok het volgende:
Volgens mij heeft willem169 meegewerkt aan die site :)
/me krijgt een lichtelijk deja-vu gevoel. Laatst gebeurde me hetzelfde, was jij dat niet ook Gordijnstok? ;)

Verwijderd

Het is iig geen goede site i.v.b. met modemgebruikers.

Maar het komt veel vaker voor dat niet de juiste mensen de juiste credits krijgen. Vooral bij televisieprogramma's en films. Alleen de mensen die in beeld komen worden herkent en krijgen de roem terwijl er minstens net zoveel mensen achter de schermen er aan werken.

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:40

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Volgens mij had willem169 daaraan meegeholpen...

* Thijsmans heeft z'n boxen gelijk uitgezet bij het binnenkomen... :{

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
in t stukje op tmfawards.nl staat ook helemaal niet wie de site heeft gemaakt ofzo...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 16:39 schreef Prammenhanger het volgende:
Volgens mij had willem169 daaraan meegeholpen...

/me heeft z'n boxen gelijk uitgezet bij het binnenkomen... :{
/me had net wat harder The Roots ft Erykah Badu aanstaan :)

volgens mij hebben die Kane gozers niet eens de mensen die aan de site hebben gewerkt gezien!
volgens mij is het gewoon de platenmaatschappij die n bedrijf daarvoor aan t werk zet.

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tja zowiezo heeft het weinig te maken met muziek :?
Ik bedoel, bij www.westlife.com gaan er meer meiden gillen dan bij www.twarres.nl .. is daarom de site beter ?
(nouja het is allemaal een lachertje natuurlijk)

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

willem en drm ;)

beide gefeliciteerd :)
hoewel de muziek van Kane flink zuigt ;)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 16:46 schreef D2k het volgende:
willem en drm ;)

beide gefeliciteerd :)
hoewel de muziek van Kane flink zuigt ;)
:) idd
Op zondag 14 april 2002 16:45 schreef Orphix het volgende:
Tja zowiezo heeft het weinig te maken met muziek :?
Ik bedoel, bij www.westlife.com gaan er meer meiden gillen dan bij www.twarres.nl .. is daarom de site beter ?
(nouja het is allemaal een lachertje natuurlijk)
website hebben is hip, en een award ervoor krijgen ook al heb je de site niet eens zelf betaald is kennelijk ook hip ofzo

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:08

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

eigenlijk ben ik het er juist mee eens dat de opdrachtgever de beloning krijgt, uiteindelijk is deze de centrale speler in het geheel van consultancy, webdesign, hoster, technische implementatie etc.

uiteindelijk zijn degenen die het uitvoeren in betaalde dient voor hun klant, als een klant gewoonweg domme dingen wil heb je weinig te zeggen, behalve dagenlang slecht slapen en smekende gesprekken voeren die vervolgens door de klant terzijde geschoven worden.

Een klant die dat niet doet, luistert naar zijn ontwerpers en adviseurs mag geeerd worden.

natuurlijk zou het voor drm en willem169 leuk zijn om voor gillende meissies op het podium te springen, maar als erkening van hun werk is dat weinig van belang, de winst van zo'n onderscheiding is voor hen al binnen lijkt me.

uiteindelijk bestaat Boney M ook niet uit de naamloze studiomuzikanten die alle muziek en zang inspeelden/inzongen, maar is werkelijk die vent met afro-kapsel en zn drie begeleidende dames die voor de TV (toppop met Ad Visser) alles meeplaybackten

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 17:04 schreef RM-rf het volgende:
eigenlijk ben ik het er juist mee eens dat de opdrachtgever de beloning krijgt, uiteindelijk is deze de centrale speler in het geheel van consultancy, webdesign, hoster, technische implementatie etc.

uiteindelijk zijn degenen die het uitvoeren in betaalde dient voor hun klant, als een klant gewoonweg domme dingen wil heb je weinig te zeggen, behalve dagenlang slecht slapen en smekende gesprekken voeren die vervolgens door de klant terzijde geschoven worden.

Een klant die dat niet doet, luistert naar zijn ontwerpers en adviseurs mag geeerd worden.

natuurlijk zou het voor drm en willem169 leuk zijn om voor gillende meissies op het podium te springen, maar als erkening van hun werk is dat weinig van belang, de winst van zo'n onderscheiding is voor hen al binnen lijkt me.

uiteindelijk bestaat Boney M ook niet uit de naamloze studiomuzikanten die alle muziek en zang inspeelden/inzongen, maar is werkelijk die vent met afro-kapsel en zn drie begeleidende dames die voor de TV (toppop met Ad Visser) alles meeplaybackten
maar als de klant geeerd wordt dan kan je toch niet kijken naar de site? en als we nou deze discussie ff in de koelkast zetten blijft de vraag, waar slaat het nou op om de website van een popgroep te prijzen? die site heeft toch niks met de muziek te maken die ze maken?

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 22:17

flexje

got-father

nou.. ik vind hem niet eens zo bijzonder! ik vind de site van Gorillaz toch echt wel beter! www.gorillaz.com
goeie filmpjes enzo derop...

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:08

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op zondag 14 april 2002 17:21 schreef Akira het volgende:

... waar slaat het nou op om de website van een popgroep te prijzen? die site heeft toch niks met de muziek te maken die ze maken?
zie programma's als over het creeeren van teenbands.
een band is steeds meer een media-concept, zeker als in de toekomst mogelijk het innen van auteursrechten voor uitwisseling van muziek (dankzij P2P) danwel minder of geheel onmogelijk wordt.

Op zo'n moment is een band ook een 'sales'-item, dat zijn geld kan verdienen aan marketing en binding van hun fans (virtual communities).

grappig is bv. dat Gorillaz inderdaad zulk een concept is, als werkelijke persoonlijkheden bestaan de leden van de band niet, het zijn enkel cartoon-figuren

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:40

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Op zondag 14 april 2002 17:22 schreef LoW.R1D3R het volgende:
nou.. ik vind hem niet eens zo bijzonder! ik vind de site van Gorillaz toch echt wel beter! www.gorillaz.com
goeie filmpjes enzo derop...
Wat heeft dat er nou mee te maken? Bovendien is het ook voor een compleet andere doelgroep.

die site van gorilla's zuigt pas NOFI

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 17:26 schreef RM-rf het volgende:

[..]

zie programma's als over het creeeren van teenbands.
een band is steeds meer een media-concept, zeker als in de toekomst mogelijk het innen van auteursrechten voor uitwisseling van muziek (dankzij P2P) danwel minder of geheel onmogelijk wordt.

Op zo'n moment is een band ook een 'sales'-item, dat zijn geld kan verdienen aan marketing en binding van hun fans (virtual communities).

grappig is bv. dat Gorillaz inderdaad zulk een concept is, als werkelijke persoonlijkheden bestaan de leden van de band niet, het zijn enkel cartoon-figuren
dan vind ik eigenlijk nog steeds niet echt dat de site 'van' de band 'is' maar des te meer iets van de platenmaatschappij, en dus minder met de eigenlijke muziek van de band te maken.

Verwijderd

Ja, moeilijk item.

Als je als oprichter van bv. de fanclub van Kane een site in elkaar timmert en daar krijg je op de TMF awards een waardering voor, dan is dat natuurlijk mooi.

Maar dit moet je meer in de eigen kring zoeken denk ik.
De mensen die de opdrachten geven en nemen weten wel wie wie is en doe je het goed, dan krijg je het druk, daar moet je het dan mee doen, denk ik. :)

/me feli Shoot er bij in. :P

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 14 april 2002 17:28 schreef Prammenhanger het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou mee te maken?
Dat heeft er wel degelijk mee te maken. Het is echt niet toevallig ofzo dat juist één van de geliefste groepen van dit moment onder de TMF-kiddo's, Kane, deze award krijgt. Net als het feit dat er vaak veel betere clips zijn dan de clip van de winnaar maar de bands van die betere clips zijn gewoonweg niet bekend/geliefd genoeg.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:09
* Willem is net terug van een vermoeiend weekendje en voeld zich gevleid...

M'n baas had al zitten kijken, en belde metteen op en ik geloof dat die nog meer in de wolken is dan ik, maar toch; het blijft leuk, en ik wilde nog even ten zeerste benadrukken dat KANE de award heeft gewonnen, en niet wij.

Goed ik ben het er wel mee eens dat wij 'em hebben ontworpen (credtis /me), technisch in elkaar hebben gezet (credtis drm) etcetra, maar KANE zelf (met name Dennis) en het management team ook een groot deel heeft bijgedragen aan het concept, en dat is toch ook wel noemenswaardig.

Maar ja, mensen bedankt voor de leuke reacties, het is stiekum toch wel een beetje de kroon op heel wat uurtjes werk.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• 2
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Ik vind het wel logisch. Als je er over nadenkt stemmen die kindertjes ook niet op de site maar op de artiesten die genomineerd zijn.

willem en drm gefeliciteerd trouwens. Moet een erg geinige ervaring zijn :)

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
die site van gorillaz was beter, maarja, die zijn al weer vergeten.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

willem169 en drm, gefeliciteerd! Hoewel sommige early-conceptjes soms nog wat zeer deden aan mijn ogen ;) vind ik dat jullie trots mogen zijn op het eindresultaat. Ik hoop dat dit voor jullie bedrijf wat goede klanten op gaat leveren, want zo hoort dat!

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 14 april 2002 23:27 schreef Blaise het volgende:
maarja, die zijn al weer vergeten.
Precies, op dat punt wordt de site bij deze awards eerder afgerekend dan op het het punt kwaliteit (de punten waaraan een site écht zou moeten voldoen). Wat Orphix al zei, de site van bandzonderbanaan wordt bij voorbaat al de grond in gestampt terwijl een site als die van Kane al bij voorbaat positief beoordeeld wordt.

Niet dat de site niet goed is ofzo (integendeel zelfs) maar er zullen vast wel wat betere artiestensites zijn alleen zijn die artiesten allang vergeten.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 23:47

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle heeft willem169 (en bij deze nu ook drm :)) gister al gefeliciteerd met deze award

Ik denk dat het zinvol is om te bedenken wie de keuze voor beste website maakt. Dat zijn in dit geval de muziekliefhebbers. Gezien het feit dat Kane een grote schare nederlandse fans heeft, is het niet meer dan logisch dat die prijs ook gewoon naar hun gaat.

De gemiddelde TMF-kijker heeft de ballen verstand van websites, geeft weinig om technische details en de marketing om een band heen, maar associeert zich met de band waar hij of zij fan van is, en vind het dan ook cool als z'n idolen een prijs winnen.

Het is wat anders als een vakjury de prijs uitreikt. Dan moeten zeker de makers erbij betrokken worden, maar dit is vooral een publieksprijs die weinig tot niets met de techniek erachter te maken heeft en waar in dat opzicht dus ook weinig eer aan te behalen is, en dan vind ik het niet meer dan logisch dat de kopstukken -de mensen waar de site om draait en die het betaald hebben- de prijs in ontvangst nemen.

Hierbij wil ik overigens niks afdoen aan de prestatie van drm en willem169, er is goed over nagedacht en ziet er gelikt uit, en ik zou er zeker blij mee zijn met deze prijs. Waardering blijft vaak uit na lang zwoegen, maar in dit geval dus niet :) Respect!

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op maandag 15 april 2002 00:04 schreef Pelle een verhaaltje met dezelfde intentie als het verhaaltje wat ik ook in een browservenster zat te tikken:

..maar dit is vooral een publieksprijs die weinig tot niets met de techniek erachter te maken heeft en waar in dat opzicht dus ook weinig eer aan te behalen is..
Hear Hear.. :)

Maar zeker gefeliciteerd willem169 en drm :)

"You're only as good, as what you did last week."

• Willem
Angelic:
Het is iig geen goede site i.v.b. met modemgebruikers.
Wil je dat misschien onderbouwen?
Ben wel benieuwd waarom je dat zegt...

Verwijderd

Misschien bedoelt hij dat de site te zwaar is voor bepaalde gebruikers?

• Willem
Mvanturnhout:
Misschien bedoelt hij dat de site te zwaar is voor bepaalde gebruikers?
Dat snap ik, maar wat is het probleem?
Wij hebben juist vanuit dat opzicht de info en plaatjes gecomprimeerd, en zo klein mogelijk gehouden, vandaar dat ik niet helemaal begrijp dat iemand met een 56k modem er moeite mee zou hebben.

• drm
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

* drm vindt het ook wel een lachen ervaring.

Credits voor het goed draaien van de site als nieuwspagina voor fans gaan volledig naar Dennis (gitarist Kane), want die doet er echt wel een hoop aan. Ik denk dat hij er alles bij elkaar meer uurtjes in heeft zitten dan willem169 en ik bij elkaar. Dus wdb vind ik het niet onterecht dat zij de award krijgen.

Verder zijn zij degene geweest die uiteindelijk bepaald hebben hoe de site in elkaar moest steken, en zijn wij enkel uitvoerende kracht geweest. tja, wie verdient er dan de eer?

Daarnaast is het voor ons alleen maar een leuke referentie, en moeten we ondanks dat toch gewoon weer verder met werk op de maandagochtend, dus laten we nuchter blijven en blij zijn met het feit dat hij gewonnen is, maar verder... ach, je moet maar afwachten wat je er aan hebt.

En discussie over of het al dan niet terecht is dat kane.nl gewonnen heeft, daar waag ik mij niet aan :D Daarvoor heb ik al teveel fouten gemaakt op die site O-)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:10
Op maandag 15 april 2002 10:02 schreef willem169 het volgende:

[..]

Wij hebben juist vanuit dat opzicht de info en plaatjes gecomprimeerd, en zo klein mogelijk gehouden, vandaar dat ik niet helemaal begrijp dat iemand met een 56k modem er moeite mee zou hebben.
www.xat.com WebSpeed Simulator

download

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-01 15:16

Nozzman

The bastards have landed.

Op maandag 15 april 2002 10:02 schreef willem169 het volgende:

[..]

Ik vind de compressie overigens wel ten koste gaan van de kwaliteit van de site. Een snellere Flashoplossing was mischien beter geweest. Nu is het een beetje halfslachtig: we willen hem een meer dan 50% grafische look geven, maar hij moet wel heel snel blijven, dus wordt de kwaliteit van de images laag.

De JPG soep is dus wat zonde. Dan zou ik eerder een Flash oplossing pakken waar je teksten en vectors veel sneller kan laten lopen en het geheel soepeler kan maken (en geen pop-upje nodig hebt voor een soundstream...) Maar das allemaal maar mijn idee.

Voor de rest vind ik de site de award zeker waardig, juist vanwege de snelheid, het overzicht en de actualiteit.

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

• Willem
Dank dank Nozzman, en ik wilde ook nog wel even melden dat wij in een aantal dingen weinig te zeggen hadden, althans, na een advies van onze kant moesten er per se een aantal dingen gebeuren, onder andere die Flash intro. Daar hebben wij een negatief advies over uitgesproken omdat het niet snel laadt, er gebeurt niets; oftewel het is nutteloos.

Maar goed, Nozzman, je hebt gelijk, de JPG compressie ligt geloof ik op 30%, en dat is puur om het feit dat er in de doelgroep van KANE ook nog genoeg mensen zitten met een 56k connectie...

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 09:55 schreef willem169 het volgende:

[..]

Wil je dat misschien onderbouwen?
Ben wel benieuwd waarom je dat zegt...
Thuis heb ik zelfs nog geen 56K modem :'( voor dat soort technieken merk ik nu toch dat zelfs dit nog minstens een halve minuut ofzo duurt. Vooral natuurlijk omdat ik (nog steeds) chello gewent ben. En dus nog rustig een stuk of vijf explorer schermen openhou.

Overigens staat er linksonderin "design by yoursite" met een link dus iedereen die een beetje geïnteresseerd zijn in de makers komen dan ook nog wel bij jullie terecht.

Verwijderd

Vaak laat de band het ontwerp over aan de designer, ik vind het dus volkomen onterecht dat deze niet eens genoemd wordt.
Daarnaast vond ik kane.nl nog niet eens de beste van de genomineerde.

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-01 15:16

Nozzman

The bastards have landed.

Zoiets bedoel ik: http://www.thalastmeal.com/main.html
Die site laadt retesnel in, is wel 100% flash, maar toch.

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Even over de awards, het was de slechtste TMF awards die ik ooit heb gezien. een HELE internationale artiest die was komen opdagen, destiny's child die WEER niet eens de moeite hadden gedaan om zelfs een video boodschap op te nemen.

De hele gedoe was een groot populariteits-show. Maakte naar mijn idee weinig uit wat voor muziek de persoon maakte als ze maar populair zijn.

Dit idee had ik ook bij de awards voor de beste website. Dat er meer was gevote op KANE omdat ze KANE zijn dan dat er echt naar de website was gekeken.

Eigenlijk jammer.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:16
Op maandag 15 april 2002 12:11 schreef Nozzman het volgende:
Zoiets bedoel ik: http://www.thalastmeal.com/main.html
Die site laadt retesnel in, is wel 100% flash, maar toch.
Met Flash kan je meer aan preloading doen e.d. ook als je bijvoorbeeld een intro zit te bekijken...wat op die SnoopDoggyDog site ook gebeurd. De eerste keer laden bij thalastmeal kost je met intro 450 KB tegen 375 KB bij Kane. Het ziet er voor de gebruiker dan dus inderdaad smoother uit maar het is bovenal gezichtsbedrog ;). Toch kan je met javascript qua preloading ook een heel eind komen :).

Verwijderd

Ik had een beetje het idee, dat die gitarist wel probeerde mensen te bedanken, alleen werd hij toen meteen gestopt, vond het een beetje lullig overkomen. Ook al hebben zij alles bedacht, degene die het in elkaar heeft gezet mag toch in ieder geval bedankt worden!?

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

* SchizoDuckie congrats drm en willem169 met hun prijs :)

Toch alleen een beetje vreemd dat ik javscript errors krijg op de site van een webdev bedrijf... (popups openen niet, IE 6.0)

Stop uploading passwords to Github!

• drm

drm

f0pc0dert

Cra5hKrE8OR:
Ik had een beetje het idee, dat die gitarist wel probeerde mensen te bedanken, alleen werd hij toen meteen gestopt, vond het een beetje lullig overkomen. Ook al hebben zij alles bedacht, degene die het in elkaar heeft gezet mag toch in ieder geval bedankt worden!?
* drm had 'm net even aan de telefoon

Ze baalden er bij Kane wel van dat het bedankje er bij ingeschoten was. 't Was namelijk zo, dat Dennis (de gitarist dus) wel wilde bedanken, maar dat toen de award nog niet overhandigd was. Toen ze hem gekregen hadden werden ze al weer afgewimpeld zo van "ga maar vast". Ik heb het zelf niet gezien, maar hij zei dat door de spanning van het podium en de hectiek het niet gebeurd is, en dat hij daar wel erg van baalde. Dus, respect@dennis :)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Willem
dusty:
Dit idee had ik ook bij de awards voor de beste website. Dat er meer was gevote op KANE omdat ze KANE zijn dan dat er echt naar de website was gekeken.

Eigenlijk jammer.
Tja, dat blijf je houden, het was nogal doelgroep gericht, en het gaat meer om populariteit; Denk dat ze gewoon de meeste stemmen hebben gekregen, maar dat als ze naar de technische/grafische kant van het verhaal hadden gekeken, KANE.nl ook wel had gewonnen tegenover die andere sites. Bij sita kreeg ik bv bij alle plaatjes gewoon keihard een 404... sjonge, da's echt schrale boel.

• Willem
papa_eend:
Toch alleen een beetje vreemd dat ik javscript errors krijg op de site van een webdev bedrijf... (popups openen niet, IE 6.0)
Nee joh, zal wel weer aan de resources van je leptop liggen... ;)

< /inside >

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 13:05 schreef drm het volgende:

[..]

* drm had 'm net even aan de telefoon

Ze baalden er bij Kane wel van dat het bedankje er bij ingeschoten was. 't Was namelijk zo, dat Dennis (de gitarist dus) wel wilde bedanken, maar dat toen de award nog niet overhandigd was. Toen ze hem gekregen hadden werden ze al weer afgewimpeld zo van "ga maar vast". Ik heb het zelf niet gezien, maar hij zei dat door de spanning van het podium en de hectiek het niet gebeurd is, en dat hij daar wel erg van baalde. Dus, respect@dennis :)
moraal van dit verhaal:
Muziekanten zoals Kane (waarvan sommigen denken dat ze capsones hebben) zijn ook mensen, en we hoeven dus geen bakstenen door hun ruiten te gaan gooien omdat de webdesigners geen respect krijgen :+

enne 2 Dusty:

welke internationale (lees Amerikaanse) artiest wil überhaupt nou naar ons k*tland komen om een of andere crappy award van een zielige muziekzender dat nu deel uit maakt van MTV in ontvangst te nemen?

NL Zuig.
Europa kan nog net (MTV Europe Music Awards dan he) ;)

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 23:32 schreef Nelis het volgende:

[..]

Precies, op dat punt wordt de site bij deze awards eerder afgerekend dan op het het punt kwaliteit (de punten waaraan een site écht zou moeten voldoen). Wat Orphix al zei, de site van bandzonderbanaan wordt bij voorbaat al de grond in gestampt terwijl een site als die van Kane al bij voorbaat positief beoordeeld wordt.

Niet dat de site niet goed is ofzo (integendeel zelfs) maar er zullen vast wel wat betere artiestensites zijn alleen zijn die artiesten allang vergeten.
Precies errug jammer jah!

• drm

drm

f0pc0dert

Akira:
moraal van dit verhaal:
Muziekanten zoals Kane (waarvan sommigen denken dat ze capsones hebben) zijn ook mensen, en we hoeven dus geen bakstenen door hun ruiten te gaan gooien omdat de webdesigners geen respect krijgen :+
:X ;)

~ Gottfried Leibniz

Verwijderd

Is het misschien een idee om dat 'skip intro', onderaan de site, weg te halen als de intro al voorbij is?

Verwijderd

/me feliciteert Willem en drm ook nog even dan :)

• Dark Blue
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Op maandag 15 april 2002 16:06 schreef Type het volgende:
/me feliciteert Willem en drm ook nog even dan :)
* Dark Blue komt aanrennen en feliciteert met enige schaamte ook nog even :D

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

congratz heren......

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 13:49 schreef drm het volgende:

[..]

:X ;)
nav de spelling
jaja,
sorry ;( ;)

enne t andere wat je bedoelde:
>:)

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Op maandag 15 april 2002 13:12 schreef willem169 het volgende:
[..]
maar dat als ze naar de technische/grafische kant van het verhaal hadden gekeken, KANE.nl ook wel had gewonnen tegenover die andere sites.
[..]
Ik denk dat het een close race geweest zou zijn tussen kane.nl en gorillaz.com

Back In Black!

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 09-09 15:04

Tim Schuhmacher

abasios

Nog gefeliciteerd!

Als je trouwens een prijs geeft voor beste website, dan moeten ze er ook een geven voor best clip (misschien nog wel eerder). Of hebben ze dat ook gedaan?

• Oefening
  • Niet online
Op woensdag 17 april 2002 22:04 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
Of hebben ze dat ook gedaan?
Ja :)

[edit]
Gewonnen door Sita met Happy en internationaal door Pink/Mya/enz met Moulin Rouge

http://www.tmfawards.nl/content_voting.htm Ergens onderaan :)

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 09-09 15:04

Tim Schuhmacher

abasios

Oh okay - heb ik niets getypt

Verwijderd

congratz, maar misschien ff een kleinigheid, bij mij blijft "skip intro" nog steeds in beeld...

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Op woensdag 17 april 2002 22:30 schreef woz het volgende:
congratz, maar misschien ff een kleinigheid, bij mij blijft "skip intro" nog steeds in beeld...
dat is voor de uniformiteit :+

Back In Black!

Pagina: 1