Ricoh MP9200 vs Plextor PlexCombo

Pagina: 1
Acties:

• skiwi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 14:13
Handig: een cd brander die ook dvd's kan afspelen. Tja, maar welke kies je in zo'n geval. Ik las dat de Richo geen cd's kan kopieren die beveiligd zijn (muziek cd's bv). Zijn er mensen die ervaringen hebben met deze branders en zo ja: wat zijn jullie argumenten om voor 1 van de 2 te kiezen?

Verwijderd

Ricoh bedoel je neem ik aan, perfecte kwaliteit combo's produceert dit bedrijf, zou voor dit merk gaan!!!

Verwijderd

Ricoh is net als de Philips combo erg slecht uit de Computer Techniek Test gekomen. Belangrijkste reden, het niet kunnen afspelen van DVD-R.

Ik zelf zoek info over de Plexcombo, zie [topic=475545/1/25]

Heb jij ondertussen een keus gemaakt?

• skiwi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 14:13
Ja, ik heb (of moet ik zeggen had) ondertussen een keuze gemaakt en wel voor de Plextor Combo (typenr is PX-320A geloof ik). Lijkt me wel een leuk ding. Via de pricewatch van tweakers.net heb ik even gekeken waar ik dit ding het beste kon bestellen.

Tja, dat is dus alweer 3 weken geleden. Ik heb net maar weer eens gebeld om te vragen hoe het zit. Schijnbaar is de Plextor Combo niet leverbaar tot juni. Geen enkele online-shop kan dat ding op dit moment leveren. Zou Plextor een fout hebben ontdekt? Of hebben ze gewoon problemen met de distributie.

Is er iemand die zijn positieve/negatieve ervaringen over de Plextor Combo hier kwijt wil? Mits iemand 'm heeft natuurlijk :)