Toon posts:

80 minuten nashua cdrw's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik merk dat deze cdrw's problemen geven na 1x schrijven.
1x burnen gaat prima, maar als ik ze wis en vervolgens nog een keer wil vol schrijven dan gebeurt er dit:

1) kan 'm maar voor 3/4 volzetten , daarna geeft ie fouten
2) kan 'm helemaal volzetten maar na verify data geeft ie na 3/4 problemen. kan de inhoud van de cdrw dan ook niet in zijn geheel op mijn HD zetten

quick of grondige format met nero helpt niet en mijn plextor 12/10/32a heeft de laatste update (1.09 firmware)

de pcboer heeft mij verteld dat zij deze cdrw's van 80 minuten niet verkopen om dat die dingen niet aan de standaard-normen voldoen. Daar zal dan het probleem ook wel liggen. Er zijn bijna geen zaken die ze verkopen trouwens.

heeft iemand dezelde ervaringen ?

Verwijderd

ja, ik heb dat (helaas) ook gehad......
heb dat ding weggegooid en heb nu een betere gekocht (zon onbekend merk geval)

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Of het zijn gewoon gare cd's :)

T.net gallery | V&A ads

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:47

mno

Ik denk dat je een verkeerde batch te pakken hebt want die van mij doen het perfect (op 10-speed beschreven). Ik heb er echt al talloze malen VCD/SVCD op gezet en foutloos kunnen afspelen.

Gewoon rösti

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:51

-Stef-

Slainthe!

Ik ben het met die verkeerde batch eens. Van de high-speed CDRW's staan die van Nashua en TDK toch bekend als goed.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• VIsje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:21

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

Hiero doen ze het ook perfect. Heb er 2 liggen en alletwee geen problemen. Altijd erg handig

I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2

Verwijderd

Voor mijn eigen rewriter (Yamaha 4416, 4-speed) heb ik er wel 30 en die zijn perfect (ik ken geen betere).
Voor de rewriter van mijn vader (Plextor 16/10/40) heb ik high speed rewritables gekocht van Philips (74 min) en Nashua (80 min). Die Philips waren prima, maar bij die Nashua's wist ik niet hoe gauw ik ze terug moest brengen.
WAARDELOOS, TOTAAL ONBRUIKBAAR.
Aan beschrijven ben ik niet eens toegekomen. De ene format error na de andere. Compleet wissen is met DirectCD 5.0 ook niet mogelijk (alleen de TOC), waardoor er op een gegeven moment helemaal niets meer mee te beginnen viel.
Dus...
Pagina: 1