Ik wil me cpu watergekoeld hebben maar welke waterkoeling is nou het beste? en welke temp kan ik dan halen?
Ik heb eeb AMD Thubderbird 1400
Alvast bedankt
Ik heb eeb AMD Thubderbird 1400
Alvast bedankt
Verwijderd
Verwijderd
I'm not as think as you stoned I am
dat denk ik niet, je mag blij zijn als je richting de 0 graden kan komen.als je een Peltier gaat gebruiken wordt het ineens heel andere koek, dan ga je ineens een stuk onder het vriespunt koelen.
Reality beats fiction by far!
Verwijderd
Verwijderd
2x 172 watt peltier hou je zelfs een TB1400 oc-ed naar 1600 onder nul onder full load.....Op zondag 14 april 2002 17:04 schreef E-MANs het volgende:
[..]
dat denk ik niet, je mag blij zijn als je richting de 0 graden kan komen.
bij mij is sicce HET merkOp zondag 14 april 2002 16:56 schreef AtomicShockwave het volgende:
de pomp, eheim is onder de waterkoelers "het merk" weet ook niet waarom, ze zijn kwalitatief goed, maar daar betaal je ook voor
Copy that!Op zondag 14 april 2002 20:06 schreef Cooliez het volgende:
[..]
bij mij is sicce HET merk
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Verwijderd
mag je mij vetellen hoe groot je radiator is en wat je water temps zijn vriend... dual 172W is echt machtig moelijk te koelenOp zondag 14 april 2002 19:32 schreef SiQDiZ het volgende:
[..]
2x 172 watt peltier hou je zelfs een TB1400 oc-ed naar 1600 onder nul onder full load.....
ach, wie wil er nou helemaal onder nul?Op maandag 15 april 2002 08:57 schreef Hiro Shima het volgende:
[..]
mag je mij vetellen hoe groot je radiator is en wat je water temps zijn vriend... dual 172W is echt machtig moelijk te koelen
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq