Ik heb een server met zonealarm en telnet port uitgezet en in de firewall toch kan een vriendje van mij zo in mijn telnet hij moet dan wel ene passwd hebbu maar ik wil gewoon dat heel telnet dicht zit maar hoe???
Die draai ik dus niet. ik ga naar telnet service en zet hem op stop.....Op zondag 14 april 2002 16:03 schreef LAN het volgende:
Dan is mijn vraag, waarom draai je een telnet server op windows.
Dus moet die toch uit zijn
Dan moet je 'startup' ook op manual zetten.
Daar waar je hem ook stopt lijkt me. 
Misschien moet jij eens wat manuals doorlezen.
Begin bij microsoft zou ik zeggen:
http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q299942
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q225233
Begin bij microsoft zou ik zeggen:
http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q299942
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q225233
Ok bedankt maar klopt het wel. dat wanneer ik hem stop zet dat ze erin wel inkomen tot passwd of horen ze er dan helemaal niet in tekomen
zie je dan ook 'microsoft telnet server' staan als je met telnet inlogged?Op zondag 14 april 2002 16:12 schreef itstim het volgende:
ok staat op stratup manual en staat op service stop maar toch komen ze er in. tot login dan omdat ze geen passwd hebbu
mischien maken ze wel verbinding met een hele andere telnet server bij jouw thuis (of met je adsl router...)
A wise man's life is based around fuck you
Ik wilde het net zeggen (:Op zondag 14 april 2002 16:22 schreef zwelgje het volgende:
[..]
zie je dan ook 'microsoft telnet server' staan als je met telnet inlogged?
mischien maken ze wel verbinding met een hele andere telnet server bij jouw thuis (of met je adsl router...)
Zit je hevig moeilijk te doen, zitten ze op een hele andere computer te klieren.
Kijk met je firewall op welke poort die ander binnen komt en kill het bijbehorende proces dan. 
ow shit dat kan ook:
dit ziet de jongen op zijn scherm
eerst connect top IP en dan
HP-UX-hpux B. 10.01 A 9000\715 (ttype2)
Wat is dit?????
Wat is dit?????
Dat mijn jongen is een unix bak.Op zondag 14 april 2002 16:26 schreef itstim het volgende:
ow shit dat kan ook:
Wat is dit?????
En al helemaal geen hp machine die hp-ux draait.Op zondag 14 april 2002 16:30 schreef itstim het volgende:
dat d8 ik dus ook maar ik heb helemaal geen linux machine
en ook geen router ik word gek
Geen zorgen dus, ze rommelen met de verkeerde ipnummer.
dan is er dus niks aan de hand, grote kans dat de HP-UX doos bij je provider staat (of bij een ander bedrijf)Op zondag 14 april 2002 16:30 schreef itstim het volgende:
dat d8 ik dus ook maar ik heb helemaal geen linux machine
en ook geen router ik word gek
als ze dat ding 'lastigvallen' krijgen ze problemen met dat bedrijf/provider...
dat ID heb ik dan ook. kan het niet zijn dat ze via mijn IP naar een andere PC gaan.
Ik ben zelf ICT student maar voel me nou toch wel erug dom eerlijk gezegt
Ik ben zelf ICT student maar voel me nou toch wel erug dom eerlijk gezegt
heb net ge telnet naar mijn ISP en dan krijg ik dat ook.Op zondag 14 april 2002 16:33 schreef zwelgje het volgende:
[..]
dan is er dus niks aan de hand, grote kans dat de HP-UX doos bij je provider staat (of bij een ander bedrijf)
als ze dat ding 'lastigvallen' krijgen ze problemen met dat bedrijf/provider...
kan het zijn dat mijn PC hun telnet request naar mijn ISP forwarden
of dat jouw provider poort 23 automatisch blokeerd en forward naar hun eigen machines...Op zondag 14 april 2002 16:34 schreef itstim het volgende:
[..]
heb net ge telnet naar mijn ISP en dan krijg ik dat ook.
kan het zijn dat mijn PC hun telnet request naar mijn ISP forwarden
dat kan.
ik heb net nog ff gechecked maar ik kan dus zelf geen telnet draaien op port 23. dus het laatste zal het wel zijnOp zondag 14 april 2002 16:35 schreef zwelgje het volgende:
[..]
of dat jouw provider poort 23 automatisch blokeerd en forward naar hun eigen machines...
dat kan.
Pagina: 1