Verwijderd

Topicstarter
Heeeelllllllllllooooooo (oftewel 'hoi')

Wij kregen afgelopen week informatie binnen over de verkoopprijzen enzovoorts van de Gamecube.. In het blad stond ook en FAQ met vragen die klanten zouden kunnen stellen.

Een van de vragen was of de Gamecube DVD kon afspelen. We weten natuurlijk allemaal dat het antwoord nee is.. maar het hoofdkantoor van de FRS wist wel te melden dat er een gadget voor de NGC zou komen waarmee dit wel mogelijk zou worden. FRS had deze informatie van Nintendo Benelux persoonlijk... maar ik snap er geen reet van..

ze kunnen het niet hebben over de Q... want das een compleet andere kast (die niet eens te krijgen is hiero)... iemand enig idee waar ze het over hadden?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:36
Ik denk dat ze het gewoon over de GameCube Q hebben hoor :)
En anders een los apparaat dat je aan je GC linkt.

The devil is in the details.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Vraag me af hoe ze dat met een gadget op willen lossen. In de GC passen niet eens DVD formaat schijfjes.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Nee, dat is absoluut niet waar...of Nintendo heeft iets bijzonders voor de E3 op stapel staan, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat Nintendo Nederland dat dan al zou weten.

Verwijderd

Dit is echt niet iets voor Nintendo.
Ze willen helemaal geen DVD's op de cube. De Q is een uitzondering, en ook niet overal te koop.
Echt NO WAY dat Nintendo met deze gadget komen.

Offtopic:
weet iemand of die 64DD ooit is uitgekomen in Japan ??

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-03 10:32

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Misschien wordt het wel een of ander kastje wat je onder je kubus kunt zetten ofzo :?

Lijkt me wel grappig als Nintendo toch overstag gaat en toch de mogelijkheid biedt om DVDs af te spelen ;)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• ilyc
Op maandag 15 april 2002 16:51 schreef merijn128 het volgende:

Offtopic:
weet iemand of die 64DD ooit is uitgekomen in Japan ??
Jah, die is uitgekomen. Je betaalde per maand/kwartaal een bepaald bedrag, en dan had je een abo op de online service en kreeg je elke keer 1 of 2 spellen thuis.

Mario Artist series, Doshin the Giant en F-Zero Expansion (track maker) zijn enkele spellen die erbij te verkrijgen waren.

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 16:55 schreef ilyc het volgende:

[..]

Jah, die is uitgekomen. Je betaalde per maand/kwartaal een bepaald bedrag, en dan had je een abo op de online service en kreeg je elke keer 1 of 2 spellen thuis.

Mario Artist series, Doshin the Giant en F-Zero Expansion (track maker) zijn enkele spellen die erbij te verkrijgen waren.
Bruut, toch wel jammer dat ie nooit hier is uitgekomen, kan daar echt zo mad over worden dat Europa niet sirieus word genomen

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 12:24 schreef merijn128 het volgende:

[..]

Bruut, toch wel jammer dat ie nooit hier is uitgekomen, kan daar echt zo mad over worden dat Europa niet sirieus word genomen
Majora's Mask (toen nog Zelda Gaiden) was in eerste instantie voor de 64DD bedoeld. Ben toch wel blij dat ze dat hebben afgeblazen.

• ilyc
Ura Zelda was voor de 64DD: Zelda: OoT met extra dungeons. Dat MM voor de 64DD bedoeld was klopt niet.

Verwijderd

Ja, dat soort gadgets bestaan al heel lang hoor. Normaal gesproken is het een zwart kastje wat je onder je Gamecube kan zetten. Worden gemaakt door Sony, Philips, Siemens en nog een boel andere fabrikanten.

Verwijderd

>GT :)

• kmf
  • Niet online

kmf

Oef, had deze topic BIJNA teruggebounced naar spielerij :P
Maar.... toch maar niet gedaan.

Nintendo staat erom bekend dat ze wel leuke ideeen krijgen, maar uitvoeren daarvan....
Ik kan me ooit herinneren dat ze met een bepaald bedrijf in zee was gegaan om een CD-systeem te ontwikkelen voor de Snes of zo. Maar later hadden ze toch besloten om niet verder te gaan...
Dat bedrijfje pikte dat niet, en ging zelf verder met het ontwikkelen van die CD-systeem. Werd geloof ik iets dat beter bekend is als de Playstation :9

BIG mistake van Nintendo >:)

Dus moraal van het verhaal. Neem de geruchten met een kilootje jozo.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Lijkt mij niet onmogelijk.

Panasonic brengt in Japan een gelicenseerde GameQube uit die wel DVD's kan afspelen. techniek kan het makkelijk aan. Alleen een DVD past niet in de GQ.

• kmf
  • Niet online

kmf

Op vrijdag 19 april 2002 12:07 schreef Jamez_Joint het volgende:
Lijkt mij niet onmogelijk.

Panasonic brengt in Japan een gelicenseerde GameQube uit die wel DVD's kan afspelen. techniek kan het makkelijk aan. Alleen een DVD past niet in de GQ.
Ze kunnen natuurlijk wel een uitbreiding er aan hangen. Zoiets als bij sommige laptops. Heb je een draagbare DVD en hang je aan joypad aansluiting of zo.
Het kan altijd wel, maar of ze dat echt doorzetten...

Ze hebben niet voor niks voor een cartridge systeem gekozen. Terwijl een dvd-based systeem goedkoper zou moeten zijn met produceren van spelletjes.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1