aliens komen van aarde !?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:08
nu lees ik hier net dat iemand denk dat god een tijdreiziger is, of iig zo'n vermoeden heeft), dat herrinnerde me aan iets waar ik een tijdje geleden aan dacht.

de aliens komen met spaceshutles nara de aarde, maar de vele satelieten die alles in de ruimte in de gaten houden die hebben nog nooit een soort van ruimteschip waargenomen.

stel nu dat die spaceshutles niets midner zijn dan tijdmachines, dan is dat wat hierboven staat al verklaart, ze gaan terug naar hun eigen tijd, en worden dus nergens door waargenomen.

en aangezien ze willen kijken hoe de mensen leefden in deze tijd reizen ze terug naar deze tijd om mensen te abducten, en te onderzoeken, maarja, ze willen natuurlijk onthullen dat tijdreizen mogelijk is, want dat zou een enorme impact hebben op het verloop van de geschiedenis, zodat ze zich voordoen als van een andere planeet om dit te voorkomen.

volgens mij een waterdichte theorie! :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Niet nieuw, staat goeddeels in een ander topic enz enz. Niet echt W&L.

Je theorie gaat mank, namelijk dat indien toekomstbewoners hier kunnen komen dat je van pak 'm beet tussen 10.000 en 1.000.000 AD wel erg veel toeristen zou mogen verwachten en ZOOoooo druk is het hier niet.

Vooralsnog zijn Aliens niet bewezen en tijdreizen is al helemaal nog toekomstmuziek.

Verwijderd

uuuhhmm...

tsja.. wat moet ik er van zeggen :)

zou best kunnen. :P

• Maverick
Op zondag 14 april 2002 15:35 schreef Ecteinascidin het volgende:
Niet nieuw, staat goeddeels in een ander topic enz enz. Niet echt W&L.

Je theorie gaat mank, namelijk dat indien toekomstbewoners hier kunnen komen dat je van pak 'm beet tussen 10.000 en 1.000.000 AD wel erg veel toeristen zou mogen verwachten en ZOOoooo druk is het hier niet.

Vooralsnog zijn Aliens niet bewezen en tijdreizen is al helemaal nog toekomstmuziek.
oh.

veel toeristen??

wij kunnen ook in de ruimte komen, maar er gaat niemand naar op vakantie, alleen maar testen testen testen, hetzelfde als de "aliens" doen!

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Op zondag 14 april 2002 15:31 schreef Maverick het volgende:
volgens mij een waterdichte theorie! :)
Behalve dan dat je niet kunt tijdreizen naar een tijdstip voordat je de tijdmachine hebt gemaakt. (Of er zou al een aantal jaren zo'n apparaat moeten bestaan).

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

bizar dat mensen de meest rare theorien verzinnen om maar vol te houden dat wij de enigste zijn in het universum..

• xentric
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-08-2012
Op zondag 14 april 2002 15:31 schreef Maverick het volgende:
maar de vele satelieten die alles in de ruimte in de gaten houden die hebben nog nooit een soort van ruimteschip waargenomen.
Ohnee ?

kijk hier maar eens naar dan (ff rechtsklik & opslaan als)
http://bmwcrazy.bmwsport.net/various/ufo1.mpg
http://bmwcrazy.bmwsport.net/various/ufo2.mpg

Als er een ding groter is dan het heelal, dan is het de menselijke verbeelding...

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Dit komt ook beetje terug in Sphere van Micheal Crighton (later ook verfilmd).

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• Maverick
Op zondag 14 april 2002 15:52 schreef DarkX het volgende:
Dit komt ook beetje terug in Sphere van Micheal Crighton (later ook verfilmd).
hm, dat boek heb ik gelezen :+

ging over een glazen bol diep onder de zee, weet het niet meer precies, is al héél lang geleden!

btw, die twee filmpjes, daarop zie ik lichtjes bewegen, das al.

• xentric
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-08-2012
Op zondag 14 april 2002 15:55 schreef Maverick het volgende:
btw, die twee filmpjes, daarop zie ik lichtjes bewegen, das al.
Ja heel goed, dat noemt men dus een UFO, een unidentified
flying object. Als je ET kon zien zwaaien dan was het geen
UFO meer hey.

Maar aangezien filmpje 1 door een satelliet is gemaakt en
filmpje 2 van een spaceshuttle missie is dacht ik dat ik
een van de vragen van de eerste poster beantwoorde...

Als er een ding groter is dan het heelal, dan is het de menselijke verbeelding...

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:53
Op zondag 14 april 2002 17:27 schreef xentric het volgende:

[..]

Ja heel goed, dat noemt men dus een UFO, een unidentified
flying object. Als je ET kon zien zwaaien dan was het geen
UFO meer hey.
waar vliegt ie dan in? het is een unidentified flying object waar dan toevallig ET in zit :)

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11-2025
Op zondag 14 april 2002 15:42 schreef Varienaja het volgende:

[..]

Behalve dan dat je niet kunt tijdreizen naar een tijdstip voordat je de tijdmachine hebt gemaakt. (Of er zou al een aantal jaren zo'n apparaat moeten bestaan).
theoretisch is tijdreizen mogelijk! als je namenlijk 4 keer de snelheid van het licht kan reizen (of sneller natuurlijk) kan je tijdreizen! dit is al wetenschappelijk aangetoond! alleen de technische vooruitgang schiet hier nog niet op we hebben nog geen mogelijkheden om 4 keer de snelheid van het licht te gaan!

Metal to the bone

Verwijderd

Een bron vermelding zou wel makkelijk zijn, maar die heb je vast niet.

• Maverick
Op maandag 15 april 2002 13:11 schreef BOCmetalhead het volgende:

[..]

theoretisch is tijdreizen mogelijk! als je namenlijk 4 keer de snelheid van het licht kan reizen (of sneller natuurlijk) kan je tijdreizen! dit is al wetenschappelijk aangetoond! alleen de technische vooruitgang schiet hier nog niet op we hebben nog geen mogelijkheden om 4 keer de snelheid van het licht te gaan!
die theorie is erg leuk, maar die klopt dus niet, ik heb die theorien vaak gelezen, en ze komen allemaal op hetzelfde neer.

ik zal de hele tijdreis theorie hier nu even ontkrachtigen.
:)

het wordt altijd simpel uitgelegd, en dat doe ik nu ook maar ff, stel dat je naar een klokt kijkt, en je gaat er met de snelheid van het licht vandaan reizen, dan zie je die klok stilstaan, dat klopt, ga je nu sneller dan het licht, dan zie je de klok achteruit tikken, en stop je vervolgens dan staat de klok op een tijd voor de tijd dat je vertrok, voila door de tijd gereist, tenminste , die illusie wordt gewekt, je zit gewoon op de zelfde tijd, alleen je ziet dingen anders, wil je namelijk weer terug nara de aarde, dan zal die klokk weer sneller gaan tikken, en ben je weer precies terug op aarde alsof er niets veranderd is, ik weet niet wie die theorie heeft verzonnen, mara het is gewoon onzin.

hmm, nu heb ik meteen mij eigen alien theorie omver gekegeld :)

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Hoe kan het dan dat klokken een paar nanoseconden verschillen in tijd als de ene een supersnel rondje om de aarde heeft gemaakt en de ander niet?

• QUILIX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

QUILIX

zZzZzZz.....

Als je sneller dan het licht reist dan ga je niet terug in de tijd maar zie je slechts het licht van het verleden. Licht reist met een snelheid van ongeveer 300.000 km per sec. Stel het is 12.00:00 uur op de klok. De klok zend het licht met een snelheid hierboven genoemd. Na 1 seconde is de beeld van de klok die 12.00:00 uur liet zien al bijna 300.000 km verwijderd. Als je naast de klok staat dan zie je 12.00.01, maar als je binnen 1 seconde sneller dan het licht reist, en dan even terug kijkt naar de klok, dan zie je 12.00:00 Dit betekent niet dat je dus 1 seconden naar het verleden ben gereist, maar je ziet slechts het beeld van 1 seconde terug. Sneller dan het licht gaan betekent dus niet naar het verleden reizen. Je blijft gewoon op hetzelfde moment. Dit verwart veel mensen dus denkt men dat ze naar het verleden reizen.

Tijd is een concept. Dus geen dimensie. Een hulpmiddel. Tijd is een hulpmiddel om een ontwikkeling in een ruimte aan te duiden. Je kan niet reizen door iets dat niet bestaat.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Mensen, dit topic voldoet niet echt aan de eisen voor W&L. Misschien meer een HK onderwerpje?

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.