Als ik in de produktnaam vermeld dat het om een Slot-A processor gaat (dit om problemen te voorkomen) is dit relevante informatie. Willen jullie dit de volgende keer laten staan. Ik heb het nu zelf gewijzigd.
nee.Op zondag 14 april 2002 15:06 schreef Bozzy2k het volgende:
Willen jullie dit de volgende keer laten staan.
de afspraak is dat er geen specificaties van het product in de omschrijving komen te staan. Dat zou tot ontzettend veel chaos leiden omdat de een het bv belangrijk vindt dat het mobo slot A is en de ander dat er 6 USB-poorten op zitten. Bovendien is er veel te weinig ruimte om specificaties te vermelden.
Waarheid is natuurlijk wel dat het lastig is dat je in de PW aan het typenummer niet kunt zien wat voor soort product het precies is, maar....
Daar wordt aan gewerkt.
Bij een moederbord kan ik het nog begrijpen, want dan kun je aan het typenummer zien wat de specs zijn, maar bij een processor is er toch verder geen typenummer? Hoe moet je dan duidelijk maken dat het om een slot-A CPU gaat dan?
[/vervelend jochie modus]
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Daar heb je gelijk in. Specificaties die niet in het typenummer besloten liggen, mogen dus niet in de omschrijving gemeld worden.
Uitzonderingen zijn onder andere processors (geen typenummer voor consumenten) en laptops (verschillende specs bij één typenummer)
Uitzonderingen zijn onder andere processors (geen typenummer voor consumenten) en laptops (verschillende specs bij één typenummer)
Tsssk... De crew van tegenwoordigOp zondag 14 april 2002 16:49 schreef Moartn het volgende:
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Pagina: 1