Toon posts:

videoband kopieren (een legale)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Mijn pa heeft een video van een uitstapje met zijn werk en hij wil die kopieren voor een collega.(is een geen gewone videoband dus niet ene uit de videocamera).
Nu heb ik 1 gewone videorecorder en 1 video die je via scart aansluit, hoe moet ik deze aanmekaar en aan de tv aansluiten zodat ik die band kan kopieren.

Weet iemand dit misschien?

Vriendelijke groet

Verwijderd

Daar zijn kabels voor te verkrijgen. :)

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
als je de kabel uitgang van de ene aan de kabel ingang van de andere hangt zou je met de tweede video de eerste moeten kunnen opzoeken. en dus ook kopieeren

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:44
Op zondag 14 april 2002 14:52 schreef aatos het volgende:
als je de kabel uitgang van de ene aan de kabel ingang van de andere hangt zou je met de tweede video de eerste moeten kunnen opzoeken. en dus ook kopieeren
Yeps...

Mooiste oplossing : Scart-Scart

Daarna: composite video en audio via tulp

en als laatste optie kun je idd via coax 't aan elkaar knuppen (wel slechtste kwaliteit)

Verwijderd

Hey,

Wat ik er van begrepen heb is dat je één videorecorder hebt met een scart aansluiten en één videorecorder met alleen een coax aansluiting.

Wat je doet is de videorecorders via de coax aansluiten en ook op je tv. Dan zoek je met de ene video het kanaal van de andere video op (net zoals je zenders programmeert) en dan kun je de banden gewoon overnemen.

Mzzl