ik kan de HK niet meer vinden
ik ben wel gewoon ingelogd, en ik kon hem altijd al bezoeken, waarom nou niet meer? (nee, ik heb in de faq gekeken omtrend de hk die hierboven staat, maar die slaat niet op mij)
Als het goed is heb je hierover een mail gekregen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Idd, als ik het goed heb, heb je een 24 uursban vanwege een warez-request.Op zondag 14 april 2002 14:40 schreef Exirion het volgende:
Als het goed is heb je hierover een mail gekregen.
Dat staat allemaal in de mail die je gekregen hebt.
euhm? ik heb geen warez gerequest gedaan
waar dan?
(sorry kon me mail niet lezen -> nieuwe HDD, ben nog steeds bezig met windows en andere zût er weer op te zetten)
(sorry kon me mail niet lezen -> nieuwe HDD, ben nog steeds bezig met windows en andere zût er weer op te zetten)
Op zondag 14 april 2002 14:44 schreef CU2morO het volgende:
euhm? ik heb geen warez gerequest gedaanwaar dan?
In een warez topic. Wou je nog iets ontkennen?Op zondag 14 april 2002 11:45 schreef CU2morO het volgende:
mail mij ook meteen maar dan
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ergens in de HK heb je een ftp-adres gevraagd.Op zondag 14 april 2002 14:44 schreef CU2morO het volgende:
euhm? ik heb geen warez gerequest gedaanwaar dan?
Iets in de trend van: mail me dat ftp-adres ff.
edit: zie boven.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:12
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Link
En nee, niet een warez link
Zie mijn uitleg in het SM-topic, we gaan hier heel streng mee om omdat het anders zeker weten vaker gaat gebeuren. En dan wordt GoT meer een warezboard.Op zondag 14 april 2002 14:46 schreef Amnesiac het volgende:
ff voor de lol reageren in een topic is tegenwoordig een warez request
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
OK maar praten over kazaa mag welOp zondag 14 april 2002 14:48 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Zie mijn uitleg in het SM-topic, we gaan hier heel streng mee om omdat het anders zeker weten vaker gaat gebeuren. En dan wordt GoT meer een warezboard.
Sorry ik wil hier niet een hele discussie beginnen maar zo wordt er wel met 2 maten gemeten.
notice the smileyOp zondag 14 april 2002 14:46 schreef Exirion het volgende:
[..]
[..]
In een warez topic. Wou je nog iets ontkennen?

Verwijderd
En laten we eerlijk zijn als ik echt naar warez zoek dan post ik het topic toch niet in SM

Voor praten over KaZaa kan GoT niet worden aangeklaagd door de geliefde BSA. Als we echter gaan toestaan dat mensen Warez gaan requesten met een gekke bek, kunnen we wel in de problemen komen.Op zondag 14 april 2002 14:49 schreef Amnesiac het volgende:
[..]
OK maar praten over kazaa mag wel
Sorry ik wil hier niet een hele discussie beginnen maar zo wordt er wel met 2 maten gemeten.
GoT hoeft niet heilig te zijn, maar we mogen toch wel de dingen weren waardoor we in de problemen kunnen komen
Een subtiel maar belangrijk verschil
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
- We Are Borg
Als je het heel zwart wit bekijkt, kazaa is bedoelt om als je boekverslagen en word bestandjes de sharen met andere users. Dat jij nu toevallig een spel shared, daar kan kazaa niks aan doenOp zondag 14 april 2002 14:49 schreef Amnesiac het volgende:
[..]
OK maar praten over kazaa mag wel
you tooOp zondag 14 april 2002 14:51 schreef CU2morO het volgende:
notice the smiley![]()

- We Are Borg
Ja, dusOp zondag 14 april 2002 14:51 schreef CU2morO het volgende:
[..]
notice the smiley![]()
Verwijderd
op die ftp server staan ook allemaal boekverslagen hoorOp zondag 14 april 2002 14:52 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Als je het heel zwart wit bekijkt, kazaa is bedoelt om als je boekverslagen en word bestandjes de sharen met andere users. Dat jij nu toevallig een spel shared, daar kan kazaa niks aan doenWarez is gewoon verboden omdat het altijd om illegale dingen gaat. Kazaa kunnen ook mp3's zijn die officeel zijn toegestaan
Leg ik het zo goed uit
![]()
ach het blijft een nutteloze discussie
ik overleef het hopelijk wel zonder de huiskamer voor de komende 24 uur
DUS.... WAS HET EEN GRAPJE!Op zondag 14 april 2002 14:53 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Ja, dus![]()
het gemiddelde nivo daalt wel weer lekker @ got
Psies, en anders zit er iets goed foutOp zondag 14 april 2002 14:53 schreef Amnesiac het volgende:
Here we go again... Deze discussie is nu al zo vaak geweest.Op zondag 14 april 2002 14:54 schreef CU2morO het volgende:
DUS.... WAS HET EEN GRAPJE!
Mag je zomaar alles zeggen met een paar smilies erbij? Moeten wij kunnen ruiken of iets serieus is of niet? En wat maakt het eigenlijk uit?
Als ik met een brede glimlach alle joden/palestijnen de hel in wens dan is dat nogsteeds geen geoorloofde uitspraak. Als ik met een knipoog jouw pa het graf in wens, zou je daar dan blij mee zijn? Het zijn extreme voorbeelden, maar het gaat om het principe.
Warez vragen mag niet, ook niet als je er 10 smilies bij zet.
- We Are Borg
Op zondag 14 april 2002 14:54 schreef CU2morO het volgende:
[..]
DUS.... WAS HET EEN GRAPJE!

Ik ben iig blij dat je deze instelling hebt, helaas is dit bij veeeeeeel mensen wel andersOp zondag 14 april 2002 14:53 schreef Amnesiac het volgende:
Verwijderd
[slijmmodus]Op zondag 14 april 2002 14:58 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat je deze instelling hebt, helaas is dit bij veeeeeeel mensen wel anders
en als ik weer terug ben stem ik op Lunatic als favoriete mod
[/slijmmodus]
- We Are Borg
Kijk bijv maar naar het topic titel.... Vooral het "NEEEEE!" gedeeltjeOp zondag 14 april 2002 14:58 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat je deze instelling hebt, helaas is dit bij veeeeeeel mensen wel anders

kan best wel zonder de hk voor een dagje hoor, maar ik ben het alleen niet eens met deze (onterechte) ban, sja, wat doe je eraan
Lees je mail. Je hebt plaatjes gepost die niet konden.Op zondag 14 april 2002 15:01 schreef -KOD- het volgende:
Uhm ik kan ook opeens niet meer in... was net nog ingelogged
Verwijderd
Ik heb nog steeds geen mail gehad... maar ik had ook dat plaatje gelijk geblurred dan is er toch niks aan de handOp zondag 14 april 2002 15:02 schreef Exirion het volgende:
[..]
Lees je mail. Je hebt plaatjes gepost die niet konden.
Het ging dus maar om 1 plaatje een screendump van een website die ik gelijk geblurred had omdat ik ook zag van... OOOPs dat kan niet... heb het toen gelijk verandert
- We Are Borg
Post subtiel aangepastOp zondag 14 april 2002 15:01 schreef CU2morO het volgende:
kan best wel zonder de hk voor een dagje hoor, maar ik ben het alleen niet eens met deze (naar mijn mening onterechte) ban, sja, wat doe je eraan
Misschien niet als je dat meteen had gedaan voordat je het postte. Je had eerder na moeten denken, en je hebt er een handje van om voortdurend de grenzen te verkennen. Dan moet je ook niet zeuren als je een keer aangepakt worden.Op zondag 14 april 2002 15:03 schreef -KOD- het volgende:
maar ik had ook dat plaatje gelijk geblurred dan is er toch niks aan de hand
En wat dat blurren betreft: iemand met een mes steken en er daarna een pleister op plakken maakt het steken niet minder erg. Je had dat blurren meteen moeten doen, en niet nadat iedereen over je heen viel omdat het te grof was.
Verwijderd
En niemand die zeikt als er weer voor de 1000e keer een schaamlip zichtbaar is of een tepel...Op zondag 14 april 2002 15:08 schreef Exirion het volgende:
[..]
Misschien niet als je dat meteen had gedaan voordat je het postte. Je had eerder na moeten denken, en je hebt er een handje van om voortdurend de grenzen te verkennen. Dan moet je ook niet zeuren als je een keer aangepakt worden.
En wat dat blurren betreft: iemand met een mes steken en er daarna een pleister op plakken maakt het steken niet minder erg. Je had dat blurren meteen moeten doen, en niet nadat iedereen over je heen viel omdat het te grof was.

- We Are Borg
Op zondag 14 april 2002 15:10 schreef -KOD- het volgende:
[..]
En niemand die zeikt als er weer voor de 1000e keer een schaamlip zichtbaar is of een tepel...lekker egoistisch

Niemand heeft gezegd dat topless foto's verboden zijn, dus dat slaat nergens op. Schaamlippen zijn wel verboden, maar als er een klein stukje zichtbaar is dan zal niemand daar drukte over maken. Het is wat anders als de dame in kwestie zodanig zit/staat/ligt dat je zowat naar binnen kunt kijken.Op zondag 14 april 2002 15:10 schreef -KOD- het volgende:
En niemand die zeikt als er weer voor de 1000e keer een schaamlip zichtbaar is of een tepel...lekker egoistisch
Jouw foto's waren gewoon shockerend, en dat was ook je bedoeling.
Heeft de topicstarter van dat warez-topic ook n ban gekregen btw?Op zondag 14 april 2002 15:01 schreef CU2morO het volgende:
kan best wel zonder de hk voor een dagje hoor, maar ik ben het alleen niet eens met deze (onterechte) ban, sja, wat doe je eraan
- We Are Borg
Exirion, volgens mij is dit gewoon een nutteloze discussie en de opmerkingen worden al wat minder als je begrijpt wat ik bedoel
. Zou gewoon op slot gooien, discussie is volgens mij over
Verwijderd
Jij hoopt vast ooit mod te wordenOp zondag 14 april 2002 15:18 schreef We Are Borg het volgende:
Exirion, volgens mij is dit gewoon een nutteloze discussie en de opmerkingen worden al wat minder als je begrijpt wat ik bedoel. Zou gewoon op slot gooien, discussie is volgens mij over
Verwijderd
FOTO's??? vertel mij dan even welke... Heb er namelijk 1 Gepost... en shockerend??? je zag 1 CM van iemands penis... nou dat is even shockerend als een stukje schaamlip maar dat keur je alleen maar goed omdat je dat zelf WEL LEKKER VIND... dus daarom dat niemand er ook wat van zegt... want al die tweakertjes vinden dat prachtig...Op zondag 14 april 2002 15:17 schreef Exirion het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat topless foto's verboden zijn, dus dat slaat nergens op. Schaamlippen zijn wel verboden, maar als er een klein stukje zichtbaar is dan zal niemand daar drukte over maken. Het is wat anders als de dame in kwestie zodanig zit/staat/ligt dat je zowat naar binnen kunt kijken.
Jouw foto's waren gewoon shockerend, en dat was ook je bedoeling.
+ Zoals ik al zei ik corrigeerde direct mijn plaatje... maar moest hem wel eerst uploaden dat gaat niet in 2 seconden...
Dus ga jij mij even uitleggen wat het verschil is tussen een stukje schaamlip of een stukje penis... of 2 vrouwen die elkaar aan het aflikken zijn zoals ZO vaak wordt gepost
- We Are Borg
Op zondag 14 april 2002 15:21 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jij hoopt vast ooit mod te worden

Verwijderd
Praat niet zo als een puber en zo slijmen zeg... je weet niet eens waar het over gaat blijkbaarOp zondag 14 april 2002 15:18 schreef We Are Borg het volgende:
Exirion, volgens mij is dit gewoon een nutteloze discussie en de opmerkingen worden al wat minder als je begrijpt wat ik bedoel. Zou gewoon op slot gooien, discussie is volgens mij over
Verwijderd
Geen problemen meeOp zondag 14 april 2002 15:23 schreef -KOD- het volgende:
of 2 vrouwen die elkaar aan het aflikken zijn zoals ZO vaak wordt gepost
- We Are Borg
Op zondag 14 april 2002 15:26 schreef -KOD- het volgende:
[..]
Praat niet zo als een puber en zo slijmen zeg... je weet niet eens waar het over gaat blijkbaar

Verwijderd
Nee dat bedoel ik dus... dat is opeens niet erg...Op zondag 14 april 2002 15:28 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Geen problemen mee
Verwijderd
Maar ik heb met niet zoveel dingen problemen, ook niet met die lantaarnpaal die je postteOp zondag 14 april 2002 15:30 schreef -KOD- het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik dus... dat is opeens niet erg...
Verwijderd
jouw 2 eerdere posts waren anders niet al te vriendelijk tov mij! dus ga nou niet huilenOp zondag 14 april 2002 15:30 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Ik zou dit bijna als een flame zien. Weet je hoe oud ik ben
Nee, dus dan kan je dat niet zeggen. En waarom zou ik in godsnaam lopen slijmen
Ik weet waar het over gaat. Dus deze post is echt
Jij ook niet. Er wordt een beleid gevoerd, en als je het er niet mee eens bent dan mail je de bemiddelaar maar. De HK mod blijft bij z'n beslissing.Op zondag 14 april 2002 15:31 schreef -KOD- het volgende:
jouw 2 eerdere posts waren anders niet al te vriendelijk tov mij! dus ga nou niet huilen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.