nikszolekkeralss.exe
Kijk eens op de help pagina's van @home op www/
mij lukt 't trouwens met geen mogelijkheid om daar in te loggen, terwijl ik echt wel de goede suername & pass gebruik! (zelfde als van de mail toch? anders doe ik 't dus wel verkeerd
)
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Nee, doet hij niet...Op zondag 14 april 2002 14:21 schreef Krypt het volgende:
erhmm. misschien ftp://members.home.nl
Username en ww invoeren en klaar..
Moet je je eerst aanmelden bij webspace ofzo ?
En ik heb op de 'help' gekeken. Stelt niks voor
nikszolekkeralss.exe
Nope.. moet het gewoon doen..
Maaruh.. heb je toeval een router of een firewall draaien??
zoja.. probeer eens een FTP client en gebruik passive-mode...
Bij non-pasv mode krijg je een connectie van de server terug op poort 20.. als je een firewall draait dan blocked die meestal deze poort en als je een router draait dan kan weet ie niet naar welke client ie die request moet sturen...
Maaruh.. heb je toeval een router of een firewall draaien??
zoja.. probeer eens een FTP client en gebruik passive-mode...
Bij non-pasv mode krijg je een connectie van de server terug op poort 20.. als je een firewall draait dan blocked die meestal deze poort en als je een router draait dan kan weet ie niet naar welke client ie die request moet sturen...
kan je gewoon niet connecten, of zegt 'ie dat je username en pass incorrect zijn?Op zondag 14 april 2002 14:24 schreef likkepot het volgende:
[..]
Nee, doet hij niet...
bij mij is 't namelijk 't tweede, en ik heb geen flauw idee hoe ik 't moet oplossen
--Roy Goodman
Ja je moet je idd eerst aanmelden:Op zondag 14 april 2002 14:24 schreef likkepot het volgende:
[..]
Nee, doet hij niet...
Moet je je eerst aanmelden bij webspace ofzo ?
En ik heb op de 'help' gekeken. Stelt niks voor
Gewoon dus naar http://start.home.nl/abonnee/accountbeheer/webspace gaan en van daar uit je eerst aanmelden (activeren dus) voordat je de webspace kunt gebruikenBij @Home kun je ook een homepage maken. Jouw homepage...blabla.. Voor elke account die je hebt aangemaakt, moet je WebSpace apart activeren... bla bla
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
JaaaaaaaaaaaOp zondag 14 april 2002 14:38 schreef NoLife het volgende:
[..]
Ja je moet je idd eerst aanmelden:
[..]
Gewoon dus naar http://start.home.nl/abonnee/accountbeheer/webspace gaan en van daar uit je eerst aanmelden (activeren dus) voordat je de webspace kunt gebruiken
Hij doet het. Bedankt voor je tip !
nikszolekkeralss.exe
Nee hoor, ik kan prima vanaf school inloggen op mijn @home webspaceOp zondag 14 april 2002 14:42 schreef Lighteye het volgende:
Volgens mij kun je ook alleen maar op de ftp komen als je op je eigen computernaam zit.
Geloof ik niks vanOp zondag 14 april 2002 15:42 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan prima vanaf school inloggen op mijn @home webspace.
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Kan wel hoor. Je kunt overal je fotootjes uploaden naar je webspace van @HOME. Je moet alleen wel even eerst activeren, inderdaad.
je moet als username niet je volledige email adres opgeven heh 
dus niet pietje@home.nl maar gewoon pietje en je goede pass
en dat van dat aanmelden is bull , alleen als je extra accounts wil dan kun je die daar activeren jah
dus niet pietje@home.nl maar gewoon pietje en je goede pass
en dat van dat aanmelden is bull , alleen als je extra accounts wil dan kun je die daar activeren jah
Webspace moet je ALTIJD activeren. Of denk je dat iedereen dat hier voor jan lul zegt en @home het voor de gein ook in hun eigen stukken opneemt?Op zondag 14 april 2002 16:40 schreef Klubbheads het volgende:
Op zondag 14 april 2002 14:38 schreef NoLife het volgende:
Ja je moet je idd eerst aanmelden:
Gewoon dus naar http://start.home.nl/abonnee/accountbeheer/webspace gaan en van daar uit je eerst aanmelden (activeren dus) voordat je de webspace kunt gebruiken
ik heb er gewoon overheen gelezen vrees ik
maar iig werkt 't hier nu ook, bedankt man!
--Roy Goodman
Verwijderd
Niet in 4 minuten neeOp zondag 14 april 2002 14:28 schreef likkepot het volgende:
Heeft er niemand anders nog dit probleem gehad en opgelost gekregen ?
Je kan gewoon vanaf elke inet aansluiting uploaden naar je webspace bij @home.
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Ik ga nooit van anderen hier uit , en bovendien deel ik mijn eigen ervaringen meeOp zondag 14 april 2002 16:57 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Webspace moet je ALTIJD activeren. Of denk je dat iedereen dat hier voor jan lul zegt en @home het voor de gein ook in hun eigen stukken opneemt?
ik heb nooit iets hoeven "activeren"
maar het kan best anders zijn na 2 jaar hoor
Gek, ik heb hem 2,5 jaar geleden wel moeten activerenOp maandag 15 april 2002 00:57 schreef Klubbheads het volgende:
maar het kan best anders zijn na 2 jaar hoor
Is er ook een site van @home waar je je account ook kunt actieveren/veranderen vanaf een inbelverbinding. Ben nu niet thuis maar wil wel het 1 en andere ff veranderen aan mijn account van de webspace.
Pagina: 1