Ik wil dus m'n Geforce2ti gaan overclocken... Maar met die standaard fan erop kan ik niet echt ver gaan overclocken... Ik zit al een tijdje rond te kijken voor een goede koeling voor op m'n geforce2... Maar ik kan er moeilijk achter komen welke fans goed zijn voor een optimale koeling. Weet iemand een goede fan voor op een geforce2??
kijk eens naar de thermaltake blue orb
MT v3 | EMS 147, VNS 117, BMS 112 | virt ShellyPro3EM (B2500 home-assistant) | Elfin EW11 & Viper Modbus in HA
koelblok en fan er volledig af.
crystal orb erop.
done
crystal orb erop.
done
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
natuurlijk een thermal take blue orb. voor drie tientjes bij je onderdelenboer. plaatsen is een makkkie en het werkt perfect. ding draait op 6250 rpm
Verwijderd
3 GULDEN tientjes ja.Op zondag 14 april 2002 15:42 schreef Freak_66 het volgende:
natuurlijk een thermal take blue orb. voor drie tientjes bij je onderdelenboer. plaatsen is een makkkie en het werkt perfect. ding draait op 6250 rpm
5000RPM btw
Gebruik gewoon een goede P1 koelblok + fan...
Deze koelen vaak veel beter dan die chipset dingetjes en zijn nog goedkoper ook... (als ze te vinden zijn)
Ff wat oude hardware slopen
Deze koelen vaak veel beter dan die chipset dingetjes en zijn nog goedkoper ook... (als ze te vinden zijn)
Ff wat oude hardware slopen
Verwijderd
Cool, welke onderdelenboer heb jij??Op zondag 14 april 2002 15:42 schreef Freak_66 het volgende:
natuurlijk een thermal take blue orb. voor drie tientjes bij je onderdelenboer.
ik had gehoord dat die orb's snel sleiten enzo... Dat die bladen van de fan snel slijten, klopt dat ?Op zondag 14 april 2002 15:42 schreef Freak_66 het volgende:
En waar he jij hem vor 3 tientjes vandaan ??
Verwijderd
Ik zou echt gewoon zelf ergens een heatsink vandaan halen met een fannetje want die blue orbs presteren helemaal niet zo heel goed.
HmmmOp zondag 14 april 2002 19:21 schreef FuTaL het volgende:
Ik zou echt gewoon zelf ergens een heatsink vandaan halen met een fannetje want die blue orbs presteren helemaal niet zo heel goed.
Verwijderd
op mijn geforce2 zit geen fan alleen maar een koelblok en ik kan wel goed overcloken maar ik moet zeggen dat men digidoc idle op standaard waarden op 50° komt en stresses op 55° komt dus als ik ga overclocken zal er wel wat bijkomen denk ik
alleen een koelblok !!
wist niet dat dat kon eigenlijk... Maar als je dan gaat overclocken gaat je temp omhoog ja...
Verwijderd
[quote3 GULDEN tientjes ja.
5000RPM btw
[/quote]
Nope ik heb het nagemeten met verschillende progies. echt 6250 rpm!!!!
5000RPM btw
[/quote]
Nope ik heb het nagemeten met verschillende progies. echt 6250 rpm!!!!
Verwijderd
heel veel geforce 2 kaarten zijn pasief gekoeld ook mijn elsa 511 64 mb {geforce 2}Op zondag 14 april 2002 20:44 schreef Dark0z het volgende:
alleen een koelblok !!wist niet dat dat kon eigenlijk... Maar als je dan gaat overclocken gaat je temp omhoog ja...
Verwijderd
fun priceOp zondag 14 april 2002 18:34 schreef IndigoDelFuego het volgende:
[..]
Cool, welke onderdelenboer heb jij??
Verwijderd
valt gelukkig reuze mee. hij draait inderdaad snel nu naar bijna een jaar af een toe een ratelend geluidje maar dat kan geen kwaad.Op zondag 14 april 2002 19:07 schreef Dark0z het volgende:
[..]
ik had gehoord dat die orb's snel sleiten enzo... Dat die bladen van de fan snel slijten, klopt dat ?
En waar he jij hem vor 3 tientjes vandaan ??
Verwijderd
Je kan het ook goedkoop houden en de thermal pad eraf halen goed schoonmaken en daarna ArtiC Silver gebruiken als themal grease...
Kan je makkelijk weer 10MHz extra clocken (GPU dan)
Kan je makkelijk weer 10MHz extra clocken (GPU dan)
Verwijderd
Gewoon met je kaart naar de electronicaboer gaan en een bijpassend ventilatortje zoeken. 't ventilatortje met vier parkers vastschroeven op het koelblokje. De parkers draai je tussen de koelribben van het blokje.
Mijn ventilatortje hoort bij de mijn kast. Hij zat eerst op mijn Diamond Viper 770 en nu op mijn ASUS V7100. 't ventilatortje loopt nog steeds perfect!
Edit: Uit mijn blote hoofd.... 4 cm ventilatortje....
Mijn ventilatortje hoort bij de mijn kast. Hij zat eerst op mijn Diamond Viper 770 en nu op mijn ASUS V7100. 't ventilatortje loopt nog steeds perfect!
Edit: Uit mijn blote hoofd.... 4 cm ventilatortje....
Pagina: 1