Ik zou graag willen weten of ik 64 mb @ 66 + 128 mb @ 133 bij elkaar op een moederbord @ 133 kan drukken
Kwestie van proberen, maar ik denk dat het geen problemen zal opleveren. 
Het beste is het btw om het reepje met de grootste capaciteit in de eerste bank te zetten.
Het beste is het btw om het reepje met de grootste capaciteit in de eerste bank te zetten.
nee, maar beide modules moeten volgens mij wel gelijk lopen.. dus dan zou dat 66 worden
De kloksnelheid van het geheugen == de snelheid van je FSB, dus dus loopt gewoon op 66mhz als je een 66mhz fsb hebt 
met een celeron bijvoorbeeld is het onmogelijk om je geheugen op 133mhz te laten draaien, behalve als je gaat overclocken
edit: ik las de vraag verkeerd, 66mhz geheugen kan je niet op een 133mhz bord laten lopen
met een celeron bijvoorbeeld is het onmogelijk om je geheugen op 133mhz te laten draaien, behalve als je gaat overclocken
edit: ik las de vraag verkeerd, 66mhz geheugen kan je niet op een 133mhz bord laten lopen
als er nou een celeron op dat 133 bord zit geplakt...
dan is het niet @133 maar @66 of @100 mhzOp zondag 14 april 2002 14:12 schreef dribbel het volgende:
als er nou een celeron op dat 133 bord zit geplakt...
en hij zegt @133, dus een p3 neem ik aan
Meestal werkt dit wel maar hij zal zichzelf aanpassen een de minst snelle module. In jouw geval dus de 64 mb op 66mHz.
Ik zou gewoon alleen die module van 133 erin zetten die dan waarschijnlijkt teruggeclockt wordt naar 100mHz. Die andere trekt de snelheid van je systeem alleen maar naar beneden.
Ik zou gewoon alleen die module van 133 erin zetten die dan waarschijnlijkt teruggeclockt wordt naar 100mHz. Die andere trekt de snelheid van je systeem alleen maar naar beneden.
Leeg
De verschillende geheugen-DIMM's kunnen niet op verschillende snelheid lopen.
Als je een P3 hebt kan het geheugen sowieso niet op 66 Mhz lopen.
Tot slot: Van te weinig geheugen hoort je computer niet VAST te lopen. Hij kan er wel trager van worden
Als je een P3 hebt kan het geheugen sowieso niet op 66 Mhz lopen.
Tot slot: Van te weinig geheugen hoort je computer niet VAST te lopen. Hij kan er wel trager van worden
Pagina: 1