Welke brander voor celly 300 systeem?

Pagina: 1
Acties:

• Linchpin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:18
Ik wil een nieuwe brander kopen voor mijn pc. Ik heb op dit moment een celly 300a@374 met abit BH6 mobo. Zelf zat ik te te denken aan een lite-on 24x, maar ik dacht dat deze niet langzamer dan 8x kan branden.

Ik vraag me af of dat traag genoeg is voor mijn pc, het lijkt me niet goed als burnproof constant in moet grijpen. Het is trouwens mijn bedoeling over een half jaartje een nieuwe pc te kopen en de brander daarin over te plaatsen.

Mijn vraag is dus: is de lite-on 24x geschikt voor mijn huidige pc? Of is er een andere brander die jullie me kunnen aanraden?

edit:
typo

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Ik denk dat de liteon het aan moet kunnen, ik heb een Acer 24x op een p2 350 zien draaien, en dat ging ook goed :)

Dus als ik jou cpu snelheid zie denk ik dat het perfectos zal gaan :)

Verwijderd

Volgens mij moet dat zelfs met je celley geen probleem zijn. Wel zorgen dat de Brander liefst alleen op een flatcable zit, dus niet met de HD of met cd andere cd-rom speler.. Dan zal ie het wel trekken denk ik!

Verwijderd

of een accer 20 x 10 x 40x deze kan van 2x tot 20 x branden kun je kiezen ik kan met mijn p166 op 8 x branden zonder dat de burn proef hoeft in te grijpen en in mijn amd 1333 gewoon op 20 x

• Vlabakje90
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zolang er burnproof opzit lijkt het mij niet zo'n probleem op een wat langzamere PC.

En volgensmij kan die brander ook gewoon vanaf 2× branden.

Maar voor optimale performance zou ik idd zorgen dat de brander master/alleen is op een appart IDE kanaal.

Ik denk dat je PC het wel gaat redden :)

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Abit BH6 heeft gewoon UDMA33 IDE kanalen. Als je HDD 't een beetje trekt kan dus dus ZAT op 24x (3,6Meg/sec) branden.

wel udma-mode inschakelen

Siditamentis astuentis pactum.

• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zelfs als die het neit trekt heb je BURN-PROOF
dus niks aan het handje >:)

2x MT v3 | EMS v147.6 VNS v117 BMS v112 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | Fonske MarstekVenusV3-modbus-TCP-IP

Pagina: 1