Toon posts:

1006E Beta 2 BIOS voor P4T-E, iemand al ervaring?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag op de ASUS FTP site dat er een nieuwe bios is voor de Asus P4T-E, de 1006E 02 beta release. Ik zie geen release notes.

Ik heb 't nooit zo op beta BIOS releases. Heeft iemand 'm al geflashd? Is 't de moeite waard?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
ik houdt me ook aanbevolen voor de resultaten :9

A wise man's life is based around fuck you

• JSI
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 09:19

JSI

Op zondag 14 april 2002 13:29 schreef Roberto het volgende:
Ik zag op de ASUS FTP site dat er een nieuwe bios is voor de Asus P4T-E, de 1006E 02 beta release. Ik zie geen release notes.

Ik heb 't nooit zo op beta BIOS releases. Heeft iemand 'm al geflashd? Is 't de moeite waard?
Die staat er al een tijdje, ik wacht op de final release :)

Verwijderd

Op www.asusboards.com staan commentaren van een aantal mensen die het hebben geïnstalleerd. Verbeteringen zijn marginaal.

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 13:29 schreef Roberto het volgende:

Ik heb hem nu sinds gisteren draaien maar ik merk bijna geen verschil.Alleen dan dat ik nu op 22x136Mhz :? kom met turbo timing rdram. Dit was eerst maar tot 22x130mhz.

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
heb hem al 3 weken draaien ofzo...
draait prima
maar geen extra opties.

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Verwijderd

Is nu ook een Bios 1006.003 5/13/02 Beta voor de P4T-E heeft iemand deze al draaien en is er verschil ?
Pagina: 1