[Half-life & Mods] Weirde errors onder w2k

Pagina: 1
Acties:

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Topictitel is duidelijk hoop ik. verder draait mijn w2k systeem als een tiet dus daar ligt het niet aan. ik heb half-life en w2k met alle mogelijke updates. wat het raarst is dat elke mod een andere error geeft. ff een summary:

half-life: doet het normaal
opposing force: start gewoon maar crasht naar de desktop als ik een spel start/join. is dan een paar minuten bezig met de w2k error log, daar staat dan vervolgens niets van opposing force in.
day of defeat: kan wel spel starten maar niet joinen, geeft dan aan dat hij niet kan verbinden.
counterstrike: doet het in eerste instantie normaal maar laat mijn pc spontaan rebooten bij het afsluiten.

ik heb al een virusscan gedaan.
iemand een idee? alvast tnx.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Niet alle spellen gaan goed met win2k :)

Misschien dat dat er net een van is :?

Heb je een 98 systeem tot je beschikking waar je het op kan testen :? :)

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:06

inXs

known as inXs

heb je al windhoos opnieuw geïnstalleerd ofzo? misschien zit er gewoon een fout in het register ofzo.. Ik weet het ook niet verder.

superB

• Magic
  • Niet online
onder windhoos ME werkt hij wel gewoon. omdat ik op GOT een boel mensen heb gezien die wel succesvol HL draaien onder w2k dacht ik dat dat wel kon.

• Magic
  • Niet online
ik heb het al gevonden, het lag aan "the all-seeing eye" |:(
who could have thought that? dan maar weer terug naar gamespy :'( . BTW als je problemen hebt met je game en je gebruikt the all-seeing eye, dan ligt het daaraan. achteraf deed quake3 ook al raar. hij zei dat mijn reg-code niet goed was. terwijl ik die toch echt legaal heb (ja zelfs). iig bedankt voor jullie reacties