Toetsenplank bij 2 GHz Aldi pc

Pagina: 1
Acties:

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 09:28
Ik heb een 2 Ghz Aldi pc, top ding. M'n vader zit er heel af en toe ook wel eens op en hij vindt de multimedia toetsen handig. Dus ik die software geinstalleerd en als ik op het knopje druk om het geluid zachter te zetten druk dan start ie Outlook en als je op mute drukt start ie de zoekfunctie :?. De rest van de knoppen werken wel goed, ik kan Outlook en de zoekfunctie dus ook starten om op de knop e-mail en op search te drukken.

Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik vind het erûg vaag.

Verwijderd

Misschien is het een idee om de toetsen opnieuw in te stellen :?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Is er niet iets in het configuratiescherm waarbij je die knoppen kan instellen :?

Anders ff opnieuw installen

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

gewoon dat progje overnieuw instellen

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik vind het een superirritante klavier... die entertoets is te kort dus ik typ steeds een \

Ik houd het maar op mijn Natural Keyboard :)

• yogy
Ik heb de zachte waar opnieuw geinstalleerd maar nog steeds het zelfde :(. M'n pa die klikt maar gewoon op het IE icoon naast het start menu :+. Ik vind het een Kwalitatief Uitermate Twijfelachtig toetsenbord, vooral met die "macro" toets op de plaats waar normaal een lange shift toets zit, zit nu een kleine shift toets en die vage toets waar je nix mee kan :?. Maar thanx voor de reply's.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ghm, is er ook niet iets in het control panel of ergens een bestand waar je kan instellen waarvoor alles dient?

• yogy
Ik kan nix vinden, alleen dat icoontje rechtsonder in beeld maar daar wordt je nix wijzer uit. Ik heb ff in de handleiding gekeken (doe ik anders nooit, dus het is wel heel speciaal) maar daar staat alleen in dat de e-mail knop is om het e-mail programma op te starten, de internet knop om internet op te starten, etc. Maar dat kan m'n neefje vna 5 maanden ook wel bedenken....

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hmm, installeer is Itouch van Logitech, ik had tijdelijk dat toetsenbord aan mijn PC hangen en toen deed alles het wel. Bij email startte outlook, het volume werkte en bij inet startte die IE. Give it a try :)

• yogy
Ik heb die Logitech iTouch driver geinstalleerd, en het werkt top *D. Toch maf, de drivers van een heel andere fabrikant beterz werken dan de orginele drivers :?. Zou 't misschien een Logitech toetsenplank zijn? Tanx voor de reply's!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zondag 14 april 2002 20:01 schreef psmeets het volgende:
Ik heb die Logitech iTouch driver geinstalleerd, en het werkt top *D. Toch maf, de drivers van een heel andere fabrikant beterz werken dan de orginele drivers :?. Zou 't misschien een Logitech toetsenplank zijn? Tanx voor de reply's!
No Thnx, dude, good luck verder , als je vragen hebt mail dan maar ofzo ;)

Verwijderd

Het is net als het moederbord van Medion.
Op zondag 14 april 2002 20:01 schreef psmeets het volgende:

• yogy
toch vaag dat ze zo'n toetsenbord dan bij Logitech (duur!!!) vandaan halen, en niet bij Mitsumi ofzo. Of een ander vaag merk.
Pagina: 1