Toon posts:

Slot 1 of FC-PGA??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een P3V4X, wat raden jullie bij een upgrade aan? Een slot 1 Coppermine of een FC-PGA versie met een converter?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Gewoon 700 of 750 nemen... naar mijn weten maakt het niet zo uit welke versie je neemt..

'k hoop dat andere er meer duidelijkheid over hebben ;)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Over het aantal MHz was ik al uit, wordt 700 denk ik.. Deze is goed op te klokken :7 Maaruh voor de rest geen verschillen dus?? Aleen de prijs?

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Bij extreem overklokken schijnt een convertor wel eens voor beperkingen te zorgen. Verder zou ik alleen maar kijken welke combo het goedkoopst is, en waar je koeler goed op past (als je er al een hebt).

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik zou gewoon voor een P3 700/800Mhz SLOT1 (100mhz) gaan.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 00:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Het voordeel van een Converter(met jumpers) is, dat je het Voltage wat ruimer kan instellen dan via het bios. In sommige gevallen verhoogd dat de kans op overklokken.

PSN-id: Chrasher

Verwijderd

Topicstarter
Oh dus toch positief over de converter... Geeft het geen problemen met aanbrengen van de koeling ivm mijn geheugenbankjes?? Er zijn er 2 in gebruik....

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 00:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Met een Converter heb je wel minder ruimte voor koeling, maar dat hangt ook van je plank af. Op mijn BF-6 heb ik wat moeten knutselen :P met mijn Alpha om geen dimm-bankje kwijt te raken. Met mijn oude BX6r2 had ik daar geen last van.

PSN-id: Chrasher

Verwijderd

FCPPGA met converter want de voltage heb je hard nodig met flink oc'en enne als je nog ruimte heb zet er een orbje op :)
Pagina: 1