Toon posts:

MXstream delen ... mag dat van KPN ?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Je mxstream abonnement delen met de buren, mag dit?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nee, maar toch doen.

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Nee, je mag wel legaal meerdere computers op je MXstream abo aansluiten, maar deze moeten wel in 1 huis staan ;)

Maar goed, niemand houdt je tegen, en de KPN kan er eigenlijk niet achter komen...

Eat my shorts !

Verwijderd

Van mij mag het ;)

Verwijderd

MXstream komt volgens mij niet thuis kijken....bij mij in ieder geval nooit gebeurt.....8-)

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08 13:29
Ach ik doe het ook...ik hoor niemand zeiken. Dusssss...don't worry, just do it. ;)

Verwijderd

Als het mag van je provider, heeft de KPN er toch niets mee van doen :? Of zit ik daar zo naast?
En volgens mij mag het van de meeste providers (Tiscali iig wel).

Verwijderd

Lees ook eens de FAQ:
Algehele disclaimer: officieel verbiedt een aantal ISP's (bijvoorbeeld Chello en @home) het om je internetverbinding te delen. Alle bovenstaande mogelijkheden vormen bij die providers formeel dus contractbreuk.
UPC, Chello(-helpdesk/support), @home, e.a. en uiteraard Gathering of Tweakers kunnen op geen enkele wijze verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele gevolgen voor de contractant na het gebruiken van een router en het delen van de internet verbinding.
De ISP's gaan momenteel zeer mild om met gebruikers die toch internet delen, maar er is geen garantie dat men dat blijft doen.
Bij MxStream en de meeste andere ADSL providers is het wél toegestaan je internetverbinding te delen. Lees zelf de voorwaarden van je provider na voor zekerheid.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.