Nee, je mag wel legaal meerdere computers op je MXstream abo aansluiten, maar deze moeten wel in 1 huis staan 
Maar goed, niemand houdt je tegen, en de KPN kan er eigenlijk niet achter komen...
Maar goed, niemand houdt je tegen, en de KPN kan er eigenlijk niet achter komen...
Eat my shorts !
Verwijderd
MXstream komt volgens mij niet thuis kijken....bij mij in ieder geval nooit gebeurt.....8-)
Verwijderd
Als het mag van je provider, heeft de KPN er toch niets mee van doen
Of zit ik daar zo naast?
En volgens mij mag het van de meeste providers (Tiscali iig wel).
En volgens mij mag het van de meeste providers (Tiscali iig wel).
Verwijderd
Lees ook eens de FAQ:
Algehele disclaimer: officieel verbiedt een aantal ISP's (bijvoorbeeld Chello en @home) het om je internetverbinding te delen. Alle bovenstaande mogelijkheden vormen bij die providers formeel dus contractbreuk.
UPC, Chello(-helpdesk/support), @home, e.a. en uiteraard Gathering of Tweakers kunnen op geen enkele wijze verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele gevolgen voor de contractant na het gebruiken van een router en het delen van de internet verbinding.
De ISP's gaan momenteel zeer mild om met gebruikers die toch internet delen, maar er is geen garantie dat men dat blijft doen.
Bij MxStream en de meeste andere ADSL providers is het wél toegestaan je internetverbinding te delen. Lees zelf de voorwaarden van je provider na voor zekerheid.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()