[stuk] Eizo T57S

Pagina: 1
Acties:

• _cyclops_
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-03-2025
'k heb een eizo FlexScan T57S, prima monitor, alleen ging ie vorige week 'stuk'... eigenlijk niet stuk, maar ik mis de B van RBG, dat houd dus in dat je beeld erg geel-achtig wordt. en niet meer mee te werken is.. 'k was ondertussen al opzoek gegaan naar 'n nieuwe monitor, kom 'k thuis, en ineens doet ie 't weer normaal, gisteravond verplaatste ik m'n monitor en naar 'n kwartiertje had 'k weer geen blauw....
:(

Als 'k um op z'n kop zet, dus 180 graden draai, krijg ik onderin beeld wel wat wit terug.. maar niet overal oid.. Het lijkt dus of er iets los zit... maar 'k vind het raar want het blauw is over het hele scherm weg, en niet zoals op z'n kop een 'flek' wel goed....

Weet iemand wat dit kan zijn?
is dit te maken, wat zal dit kosten, of kan 'k net zo goed een nieuwe gaan zoeken?!

Verwijderd

Een slecht contact in je beeldscherm moet echt niet duur zijn hoor :)

Verwijderd

Vorig jaar had ik een soortgelijk probleem, rood was weg..
Laten maken voor F 200,-.

Verwijderd

wel een fijne monitor is dat heb hem hier ook.
Je zal wel een los contactje hebben en anders gebruik je toch gewoon de "normale" ingang ?
gr (8>

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:59

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb em ook en gebruik de normale vga aansluiting, en zie eigelijk geen verschil met RBG.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen