Ja, maar als je een abo neemt, mag je die na een jaar gratis laten verwijderen. Tenminste, dat was een tijd geleden met mijn Swing iig zo
Ja, simlock zorgt er voor dat je alleen kaarten van die provider mag gebruiken. KPN simlock == alleen KPN kaarten.Op zondag 14 april 2002 13:06 schreef Terayonnetje het volgende:
ls je een andere simkaart erin stopt, maar wel van Hi, (kpn) of ie het dan wel doet??
Een abbo heeft nooit een simlock, aangezien je een jaar betaald voor dat abbo halen ze de kosten van het toestel er wel uit als jij nix met je abbo doet en een andere sim erin stoptOp zondag 14 april 2002 13:04 schreef DizzyWeb het volgende:
Ja, maar als je een abo neemt, mag je die na een jaar gratis laten verwijderen. Tenminste, dat was een tijd geleden met mijn Swing iig zo
Toestellen van Primafoon hebben zelfs met een abonnement een simlock. Ook Ben verkoopt gesimlockte toestellen in Ben Abonnee pakketten. Telfort had dit vroeger met de Pak en Bel pakketten, waarbij je zelf kon kiezen of je de prepay-variant of de abonnementsvariant nam. Tenslotte had Dutchtone vroeger ook Allin pakketten met een gesimlockt toestel en abonnement.Op zondag 14 april 2002 13:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een abbo heeft nooit een simlock, aangezien je een jaar betaald voor dat abbo halen ze de kosten van het toestel er wel uit als jij nix met je abbo doet en een andere sim erin stopt
Toen ik mijn Swing 100 met een Hi GSM abonnement (34,95 per maand, geen gratis minuten, wel een enorme prijsdoorbraak) afsloot, bestond prepay nog niet en waren simlocks ook nog niet bekend.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Pagina: 1