Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Nouja, acceptabele pics...
[/zeik mode]
Ziet er wel kewl uit, maareh... waar hebbie je mb verstopt??
If it's just us, it seems like an awful waste of space
(Jammer van die pics!
...
nog kewlerOp zondag 14 april 2002 13:01 schreef Bart_Banaan het volgende:
MoBo = 5,25" EBC 569 van Nexcom, komt asap op bovenste verdieping waar groene ronde IDE-kabel en koeler zitten.
If it's just us, it seems like an awful waste of space
Verwijderd
Verwijderd
(hmz.... ik heb et gevoel dat ik wat vergete ben.....owjah!! jammer van de pics
Slim om de voeding apart te maken, zo is alles lekker klein gebleven.
Wat ik me afvraag is hoe je die plexiglas platen zo mooi haaks en op dezelfde maat hebt gekregen?
Heb je de zijkanten gewoon gladgeschuurd?
Zo te zien heb je schroefjes gebruikt om de boel vast te maken.
Hier wil ik wel meer van zien, hoop dat er nog iemand met een goede digicam bij je langs kan gaan, dat is je mod wel waard!
Nee, ik ben niet dyslectisch dus typefouten kan je me rustig aanrekenen.
Hele goedkope webcam (gekregen als Chello introductie geschenk)Op zondag 14 april 2002 13:19 schreef YRX het volgende:
Hartstikke mooi gedaan, man.Deze foto's zijn inderdaad iets beter.
Dat leek me 't mooiste en dan blijft de eigelijke computer het kleinst met slechts 5,25" + 2 x 5mm (=158mm)breed, 130mm hoog en 218mm diepSlim om de voeding apart te maken, zo is alles lekker klein gebleven.
Nee hoor, een normale zaagtafel met een blad voor fijn- metaal er in, één met veel tanden en een dun blad.Wat ik me afvraag is hoe je die plexiglas platen zo mooi haaks en op dezelfde maat hebt gekregen?
Heb je de zijkanten gewoon gladgeschuurd?
Ik kan de zijkanten nu nog na-polijsten, dan worden die ook helemaal doorzichtig. Dat ga ik wel op een test-stukje doen, misschien is dat nog mooier, dan doe ik het bij de Comp en de voeding.
Ik wou verzonken imbusboutjes gebruiken, maar die beginnen bij 3mm, dan hield ik te weinig materiaal over, en begon het plexiglas te scheuren. Dit zijn 2,5 x 13 mm rvs schroefjes, 2mm voorgeboord.Zo te zien heb je schroefjes gebruikt om de boel vast te maken.
Thanks, hoop dat ik binnenkort zelf een camera kan kopen (2de hands - el cheapo).Hier wil ik wel meer van zien, hoop dat er nog iemand met een goede digicam bij je langs kan gaan, dat is je mod wel waard!
Dan eerst het MoBo erin, dan volgen de 'echte' beelden
ik wil zelf een plexiglazen kubus maken, maar ik zit nog met het volgende probleem:
ik wil dat alles strak in elkaar zit, zoals bij jouw mod, alleen ik wil ook bij de binnenkant kunnen als er iets los is of vervangen moet worden.Heb jij hier een faciliteit voor, of schroef je het geheel dan gewoon los?
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Ik moet 'm dan wel los schroeven, maar ik heb er rekening meegehouden. CD-Rw kan er naar voren uit, MoBo is bereikbaar door de bovenplaat los te schroeven.Op zondag 14 april 2002 18:24 schreef Devil het volgende:
Mooie mod,.....
..........Heb jij hier een faciliteit voor, of schroef je het geheel dan gewoon los?
kun je misschien een paar pics maken van de achterkant? (van psu en pc)Op zondag 14 april 2002 18:53 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Ik moet 'm dan wel los schroeven, maar ik heb er rekening meegehouden. CD-Rw kan er naar voren uit, MoBo is bereikbaar door de bovenplaat los te schroeven.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Jij bent leuk, pics!Op zondag 14 april 2002 19:08 schreef Devil het volgende:
kun je misschien een paar pics maken van de achterkant? (van psu en pc)
Zoals je hebt kunnen lezen is m'n webcam f*cked up, en zodra m'n project helemaal klaar is (met MoBo enzo) maak ik een echte digi-cam reportage.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Iemand in de buurt van Dokkum met een Digi-Cam? Maybe een foto-sessie
Heel benieuwd is naar het eind resultaatOp zaterdag 20 april 2002 17:39 schreef Bart_Banaan het volgende:
Hij is afgebouwd ik ben vandaag de software erin aan het zetten, nu nog de Hdd vu-meter van ThaHandy erin en die ga ik vanavond solderen, en dan komen de pics! Maar ja die Digi-Cam he, die is er nou niet! Maar webcam op statief en goed instellen....![]()
Iemand in de buurt van Dokkum met een Digi-Cam? Maybe een foto-sessie
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Bij ABC Plexiglas in Amsterdam, SarphatistraatOp zaterdag 20 april 2002 18:15 schreef Redleg het volgende:
Ziet er cool uit ! Beetje brakke picsmaareuh waar haal jij dat dikke plexiglas vandaan ??
http://www.spotlife.com/users2/bartbanaan1/webalbum/
Dat zijn nog GEEN NIEUWE PICS, maar meer van de vorige serie.
Het eindresultaat komt snel te zien hier op GoT
ff een voor proefje: de voeding
cu manana!!
Ik kan alvast niet wachten
Nou ja in je case dan
Nee helemaal niet!Op zaterdag 27 april 2002 22:39 schreef MasterOverdrive het volgende:
......... en heb je geen last van statisch gedoe?
Hij wordt minder stoffig als m'n zwarte desktopMOD!
Verwijderd
Dus ik kan gewoon veilig mijn moederbordje erop schroevenOp zaterdag 27 april 2002 23:05 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Nee helemaal niet!
Hij wordt minder stoffig als m'n zwarte desktopMOD!![]()
nog 31 min
Verwijderd
Ik zie namelijk maar 1 ven, wat tevens het enige "gat" is.
(luchtstroom)
Verwijderd
en dan deze voor de nachtbrakers :
Het aanzuiggat zit onder de print, bij de CCFL'etjs. Print staat ongev 7mm hoog, met 1 cm rondom ruimte.Op zaterdag 27 april 2002 23:40 schreef wassup het volgende:
Heeft de voeding geen moeite met de warmte ontwikkeling?
Ik zie namelijk maar 1 ven, wat tevens het enige "gat" is.
(luchtstroom)
De lucht gaat er makkelijk door
Verwijderd
cool hoor!Op zaterdag 27 april 2002 23:43 schreef Bart_Banaan het volgende:
Verwijderd
Denk eens goed naOp zaterdag 27 april 2002 23:45 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
cool hoor!Ben zelf aan een 13 ghosts case bezig, 2 week geleden een vierkante meter plexi opgehaald van 5 mm. Koste me.. wil je ECHT NIET WETEN.
Gamma heeft KL*TE plexiglas, 't scheurt bij het inschroeven van (voorgeboorde( gaten. Ga liever naar ABC plastic in Amsterdam, 1 vierkante meter? in 5mm ongev 100 euro, in 8 mm 150, maar dan zijn alle stukken op maat gezaagd, dat is bij de prijs inbegrepen daar.Op zaterdag 27 april 2002 23:42 schreef Ckirschlos het volgende:
ff tussendoor: hoeveel kost 1 vierkante meter plexiglasIk ga me namelijk ook wat halen voor me case.
Zouden ze dat bij de gamma hebben?
Met alle mislukkingen was in ongev. 50 euro kwijt
Ik vraag me af of mijn (nep)dremel dat doet namelijk.
Als je een dremel hebt gebruikt, kun je dan ook ff de toolnummertje erbij vermelden? Ik moet nog ff inkopen doen voor mijn eigen plexiglas project
(het is trouwens allang "morgen" maar goed
Maar ziet er inderdaad tot zo ver goed uit
Dus!
verder wel mooi hoor... alleen te veel gezopen als nachtbraker!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Hier zijn ze dan >Op zondag 28 april 2002 12:41 schreef SEFje het volgende:
nu is het allang morgen!
Ik wil pics!
[topic=480574/1/25]