Toon posts:

een nieuwe post starten

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik start niet voor nix een nieuwe post, ik start een nieuwe post omdat ik nog geen reactie heb gekregen, zelf ff zoeken. Lekker makkelijk gezegt, maar geen reden om een topic gelijk te closen. Dat topic van mij is na 6 replies al gesloten. Ik vraag gewoon of iemand hier ervaring mee heeft. Iemand zei dat er converters voor waren maar ik heb die nog geen gevonden. Jah ik heb dus al gezocht jah! Ik heb hier ook een groot boek liggen vol met hardware schematics enzo maar daar kan ik niet echt vinden of het mogelijk is. Ik heb wel gekeken naar de schematics maar niet bij alle pins waar COM bij staat staat bij wat het is of wat erop moet staan.

Ik vraag dus gewoon of iemand daar ervaring mee heeft en of die die met mij wil delen. Geen reden om dus te zeggen: "Zoek het zelf maar uit" en de topic te closen. Dat kan je bij iedereen wel doen dan

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

waar gaat dit over :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

prima dat je een nieuwe post start, maar vertel dan wel ff waar de originele posting over ging, want hier krijg je namelijk te weinig reactie op.

Verwijderd

Dit hoort hier niet thuis... ben bang dat dit je 2e gesloten topic gaat worden >:)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 14 april 2002 12:47 schreef chucky666 het volgende:
waar gaat dit over :?
[topic=467623]

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
[topic=467623/1/200]
[topic=467502/1/200]

daar gaat het over....en dit topic hoort dus in LA :)

Verwijderd

Topicstarter
Dit ging over 2 post van mij, die heette power supply eentje daarnet en 1 gisteravond, die werden bijna meteen geclosed met het bericht "Zoek het zelf maar uit" Gezeik vind ik dus daar is een forum toch voor om het aan andere te vragen omdat je het zelf niet kan vinden?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 14 april 2002 12:49 schreef Thorry het volgende:
Dit ging over 2 post van mij, die heette power supply eentje daarnet en 1 gisteravond, die werden bijna meteen geclosed met het bericht "Zoek het zelf maar uit" Gezeik vind ik dus daar is een forum toch voor om het aan andere te vragen omdat je het zelf niet kan vinden?
Neuh, het werd gesloten aangezien je dus het antwoord op jouw vraag makkelijk kan vinden met de search en een topic dan opnieuw openen met dezelfde vraag mag zowiezo niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat dit in LA thuis hoort maar ik wou de aandacht van alle mensen die hier op dit forum zitten en niet zo vaak (nooit dus) bij LA kijken omdat ze dat niet interresant vinden.

Ik vind het oneerlijk dat mijn topics gelijk geclosed worden.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:48

Exirion

Gadgetfetisjist

[search=atx voeding at]

Voorbeeld: [topic=219015/1/50]
een atx voeding levert ook 3,3V een at doet dat niet
*zucht*

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.