Ik start niet voor nix een nieuwe post, ik start een nieuwe post omdat ik nog geen reactie heb gekregen, zelf ff zoeken. Lekker makkelijk gezegt, maar geen reden om een topic gelijk te closen. Dat topic van mij is na 6 replies al gesloten. Ik vraag gewoon of iemand hier ervaring mee heeft. Iemand zei dat er converters voor waren maar ik heb die nog geen gevonden. Jah ik heb dus al gezocht jah! Ik heb hier ook een groot boek liggen vol met hardware schematics enzo maar daar kan ik niet echt vinden of het mogelijk is. Ik heb wel gekeken naar de schematics maar niet bij alle pins waar COM bij staat staat bij wat het is of wat erop moet staan.
Ik vraag dus gewoon of iemand daar ervaring mee heeft en of die die met mij wil delen. Geen reden om dus te zeggen: "Zoek het zelf maar uit" en de topic te closen. Dat kan je bij iedereen wel doen dan
Ik vraag dus gewoon of iemand daar ervaring mee heeft en of die die met mij wil delen. Geen reden om dus te zeggen: "Zoek het zelf maar uit" en de topic te closen. Dat kan je bij iedereen wel doen dan