Toon posts:

adsl verkeerd aangesloten!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ff eerst het verhaal dan de vraag

Donderdag alles binnen,geinstaleerd,knipert het adsl lampje dus werkt het niet,alles nog een keer installeren werkt het nog niet.
Dus ik bellen naar 0800 nog wat,moet ik 0900 8085 bellen om te horen dat er storing in nieuwegein is :(.
Ik tegen de middag kijken bij planet,schijnt het al opgelost te zijn,maar ik kan nog steets niet op adsl. :(
vrijdag-gebeld naar 0900 8085 dat mijn lijn het nog steets niet doet.
Tegen 10 uur weer gebeld,vertelde ze me dat ik er zaterdag terug word gebeld
Zaterdag->11 uur-->word gebeld,een vrouw verteld dat ze de lijn weer willen gaan testen.
Maar ik had zelf het probleem al gevonden,ze hadden het op het verkeerde nummer aangesloten |:(
Wij hebben 2 nummer is huis (geen isdn)maar dat nummer is niet van ons maar van de boven buurman.
Nou ze zouden dat dus ff door faxen-ik zou er dan tussen 1 en 5 weer over gebeld worden.

Zaterdag 5 uur niet gebeld dus bel ik maar,blijk dat de eerste fax niet naar de goede afdeling was gestuurd en dat het nu wel goed was gegaan,en dat ik tussen de 2 en de 10 dagen weer terug word gebeld :r :r :r :r :r :r :r

Nou is mijn vraag,hebben meer mensen dit gehad?en zo ja hoe lang duurde het tot alles weer werkte?

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:38
Ehm, na een komma, komt een spatie. Hetzelfde bij een punt. Dat maakt het verhaal veel duidelijker.

Verwijderd

Topicstarter
zo iets beter? B-)

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 13:10 schreef edddy het volgende:
zo iets beter? B-)
Dat zijn enters, geen spaties ;)

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Als de tel. lijn voor je boven buurman bij jou binnenkomt, kan je natuurlijk ook ff je spliter op zijn lijn gooien, totdat de kpn het nr heeft omgeschakeld ;)

Eat my shorts !

Verwijderd

Topicstarter
haha maar zo is het toch wel leesbaar? :o

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
ik ga het niet eens meer lezen!! Belachelijk dat je niet met komma's en punten kan schrijven.

En dan heb ik het nog niet eens over die 1000 spelfouten!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:38
Even de vraag foutloos gemaakt (hopelijk :))

Even eerst het verhaal dan de vraag.

Donderdag alles binnen, geinstaleerd, knippert het Adsl lampje dus werkt het niet, alles nog een keer installeren werkt het nog niet.

Dus ik bellen naar een helpdesk, moet ik 0900-8085 bellen om te horen dat er storing in Nieuwegein is.
Ik tegen de middag kijken bij Planet Internet, schijnt het al opgelost te zijn, maar ik kan nog steets niet op het internet.

Vrijdag naar 0900 8085 gebeld dat mijn lijn het nog steeds niet deed. Tegen 10 uur weer gebeld, vertelde ze me dat ik er zaterdag terug word gebeld.

Zaterdag om elf uur wordt ik gebeld, een vrouw verteld dat ze de lijn weer willen gaan testen. Maar ik had zelf het probleem al gevonden, ze hadden het op het verkeerde nummer aangesloten.

Wij hebben twee nummer is huis (geen isdn) maar dat nummer is niet van ons maar van de boven buurman.
Nou ze zouden dat dus even faxen naar de provider. Ik zou er dan tussen 1 en 5 weer over gebeld worden.

Zaterdag 5 uur niet gebeld dus bel ik maar, blijkt dat de eerste fax niet naar de goede afdeling was gestuurd en dat het nu wel goed was gegaan, mij wordt verteld dat ik in 2 tot 10 dagen wordt terug gebeld.

Nou is mijn vraag. Hebben meer mensen dit gehad?
En zo ja, hoe lang duurde het tot alles weer werkte?
Dutch Commando:
Ik hoop dat dit weer goed leesbaar is. Misschien staan er nog wat dt fouten in, want daar bent ik zelf ook niet echt goed in.
Pagina: 1