Om één of andere vreemde vreemde reden krijg ik mijn Tv-out (tulp + Supervs, zo'n ps2 achtig ding
) op mijn Daytona Geforce 2MX 200 niet meer aan de gang. Vroeger gebruikte ik altijd TVCC2000 (Tv Control Center 2000), en dat werkte perfect. Wanneer ik dat programma nu start in Win98 rkijg ik de volgende melding:

Omdat ik ook welleens gehoord heb dat er in de display settings van Win98 wat mogelijk is heb ik daar ook even gekeken, daar staat alleen niks over TV-out, maar wel een twinview optie

Kheb ook nog even onder WinXpPro gekeken bij die settings, maar ook daar niks bijzonders.
WinXP

Bij XP werkt TVCC2000 ook niet en krijg ik dezelfde melding als bovenaan bij Win98.
WinXp: Detonator 2.8.3.2
Win98: Detonator 2.3.1.1
Kortom, volgens mij is mijn Tv-out kapot ofzo
, ik heb echt géén idee meer wat ik eraan kan doen...

Omdat ik ook welleens gehoord heb dat er in de display settings van Win98 wat mogelijk is heb ik daar ook even gekeken, daar staat alleen niks over TV-out, maar wel een twinview optie

Kheb ook nog even onder WinXpPro gekeken bij die settings, maar ook daar niks bijzonders.
WinXP

Bij XP werkt TVCC2000 ook niet en krijg ik dezelfde melding als bovenaan bij Win98.
WinXp: Detonator 2.8.3.2
Win98: Detonator 2.3.1.1
Kortom, volgens mij is mijn Tv-out kapot ofzo