ik heb mijn voodoo 2 overgezet van mijn p200 naar mijn duron1000(spec. zie onderaan) dr zit een intel 740 videokaart tijdelijk in totdat ik een nieuwe kaart heb, maar omdat deze geen 3d geeft d8 ik van ik zet die voodoo 2 eraanvast. maar als ik deze instaleer dan flipt me computer zodra ik windows start, dan krijg je een groene streep in t beeld of tijdens het opstarten krijg je de melding: beschermingsfout van windows bla bla bla. er staat nu win. 95 op, maar win. xp heb ik klaar liggen.
Als ik je verhaal hoor, ga ik ervan uit dat je in DOS wel normaal beeld hebt? Hmm, kun je in veilige modus wel booten? Zoja, instaleer daar dan even de driver voor je voodoo plankje. Als je ook niet in veilige modus kunt komen zou ik de boel even overnieuw instaleren. Win95, 98, XP?
als het goed is kan je in bios kiezen welke videokaart hij eerst gebruikt.
volgens mij moest je dan kiezen voor agp en dan pci
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Deze optie in de bios zoek ik toevallig! Kan iemand uitleggen waar precies deze optie zit? Ik ben 'm namelijk in mijn bios niet tegengekomen...Op zondag 14 april 2002 11:48 schreef chucky666 het volgende:
als het goed is kan je in bios kiezen welke videokaart hij eerst gebruikt.
ja, veilige modus doet ie, zal effe kijken voor andere drivers op internet, misschien zijn er betereOp zondag 14 april 2002 11:46 schreef Fokkie het volgende:
Als ik je verhaal hoor, ga ik ervan uit dat je in DOS wel normaal beeld hebt? Hmm, kun je in veilige modus wel booten? Zoja, instaleer daar dan even de driver voor je voodoo plankje. Als je ook niet in veilige modus kunt komen zou ik de boel even overnieuw instaleren. Win95, 98, XP?
per bios staat ie ergens anders.Op zondag 14 april 2002 11:56 schreef jellebelle het volgende:
[..]
Deze optie in de bios zoek ik toevallig! Kan iemand uitleggen waar precies deze optie zit? Ik ben 'm namelijk in mijn bios niet tegengekomen...
bij mij staat ie onder advanced en dan onder pci configuration
daar staat bij mij primary vga bios
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
ik heb nu ipv die i740 een diamond stealth II s220 erin gezet, met die vorige deed iewel opstarten, maar flipte dan weer, nu moet ik drivers zoeken voor die diamond, en kijken of dat werkt, volgens mij hebbe die i740 en voodoo 2 gewoon ruzie ofzo
Verwijderd
Voor de Stealth heb ik als het niet meer te vinden is die drivers nog wel liggen.(laatste versies)
ik heb ze gelukkig gevonden, via drivers.nl, dar de ftp server van diamond, daar kon je ze zo downloaden, en het werkt!!!!Op zondag 14 april 2002 13:07 schreef silures het volgende:
Voor de Stealth heb ik als het niet meer te vinden is die drivers nog wel liggen.(laatste versies)
wel beter, ken ik nu eindelijk spelle spelen, aleen nu weinig HD space
Verwijderd
heb je de kaarten wel gelinkt via die externe kabel?
/me was dat vroeger ook een keer vergeten
/me was dat vroeger ook een keer vergeten
ik denk dat het niet uitmaakt welke drivers je neemt.
Het probleem zit het hem in AMD(no flame intended), waarom weet ik veel, maar als je dit doe werkt het wel:
Ik weet dat het werkt in win9x en me, maar 2k en XP? geen idee
Start windows in veilige modus op;
Start> Uitvoeren;
MSCONFIG;
nadat het programma gestart is kies je het tabblad Opstarten
en zet het vinkje bij Voodoo2 uit.
Herstart windows en zie een mooie voodoo te werk gaan
Het probleem zit het hem in AMD(no flame intended), waarom weet ik veel, maar als je dit doe werkt het wel:
Ik weet dat het werkt in win9x en me, maar 2k en XP? geen idee
Start windows in veilige modus op;
Start> Uitvoeren;
MSCONFIG;
nadat het programma gestart is kies je het tabblad Opstarten
en zet het vinkje bij Voodoo2 uit.
Herstart windows en zie een mooie voodoo te werk gaan
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Verwijderd
Voodoo 2 drivers zijn iig erg kut voor win2k heb mijne eruit gehald want meer dan een beta driver was er niet en daar werd ik strontziek van. 
Dus ik betwijfel of ie het onder XP ook doet.
Windows 95/98 was iig nooit een probleem hier.
Dus ik betwijfel of ie het onder XP ook doet.
Windows 95/98 was iig nooit een probleem hier.
W2k driver doet het perfect, ook onder xp.
Natuurlijk alleen opengl/glide.
Maar het werkt goed op me athlon met 2 verschillende kaarten in sli.
Natuurlijk alleen opengl/glide.
Maar het werkt goed op me athlon met 2 verschillende kaarten in sli.
Pagina: 1