Toon posts:

Morgen HCC in Ehvn. Welke AMD?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m'n intel-spul de deur uit gedaan, wil over op AMD. Maar welke? De Duron of de Thunderbird? Mainbord ligt vast, dat word een ABIT KT7.
Graag wil ik ook week/batch/prod.-nummer weten, indien mogelijk. Dank.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
KT7-RAID wel toch ?? 'k zou persoonlijk voor de DURON gaan... lekker klokken... en dan later een T-bird 1.1 kopen ofzo :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Quentin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
Zijn de huidige Duron's nog over te clocken dan??

Quentin

Verwijderd

Ik heb hier de prijslijst van Mycom voor me liggen en daar staat de t-bird 750 op voor 320,- . De duron 750 kost 470,- . Lijkt me een foutje , maar je weet maar nooit . Helaas zag ik het pas toen ik thuis was .

• Quentin
Zijn dat de beursprijzen?
Zo ja, wat kost resp een
Duron 700
Asus A7V
Abit KT7
Abit KT7-Raid?

B.v.d,
Quentin

Verwijderd

duron 700 : 340
A7V : 450

en die Abit hebben ze bij Mycom niet op de beurs .

Verwijderd

Abit KT7-Raid: 474,-

Zie www.eystein.nl

Postorder + goede service

Verwijderd

Sorry moet www.eynstein.nl zijn :-)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 september 2000 22:12 schreef PeeJee het volgende:
Ik heb hier de prijslijst van Mycom voor me liggen en daar staat de t-bird 750 op voor 320,- . De duron 750 kost 470,- . Lijkt me een foutje , maar je weet maar nooit . Helaas zag ik het pas toen ik thuis was .[/quote]AAAAAAH kan iemand dat bevestigen... En TBIRD voor 470,- is niet veel geld...

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Eh .. T-Bird voor 320,- staat er. Das helemaal voor niks en zal wel een foutje zijn ja .. misschien morgen toch maar ff gaan kijken >:) ... (en er dan 10 inkopen). Ik heb wel eens vaker iets op de beurs gekregen voor minder dan de bedoeling. Toen de TnT1 net uit was vroeg ik bij Aragorn om een Monster 1 kaart (toen al oud) .. gaven ze mij een TnT1 (toen DE shit) *D .. tip: koop iets als het extreem druk is, dan kijken ze niet zo nauw >:) .. (nee is bs natuurlijk).

PC Specs

• Quentin
Blijf maar thuis. Is inderdaad een drukfout. Op de borden boven de mycom stand stond wel de correcte prijs (heb er nl natuurlijk wel naar gekeken). Weet het niet meer precies maar de juiste prijs was ergens in de 500 gulden. 549 ofzo.

Quentin

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 september 2000 18:58 schreef Quentin het volgende:
Blijf maar thuis. Is inderdaad een drukfout. Op de borden boven de mycom stand stond wel de correcte prijs (heb er nl natuurlijk wel naar gekeken). Weet het niet meer precies maar de juiste prijs was ergens in de 500 gulden. 549 ofzo.

Quentin[/quote]Waarom is er in het forum niet een kopje, beursreports? Kunnen we tenminste de noodzaak van die beursen polsen... Misschien dat ze eindelijk weer eens gaan stunten met prijzen daarzo...
Pagina: 1