Philips PCA460RW brander firmware update software?

Pagina: 1
Acties:

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-03 20:20
Ik heb ee artikel gelezen waarmee ik van mijn Philips brander via een firmware update er een Yamaha brander van kan maken... dit zou heel handig zijn aangezien ik veel problemen heb met deze brander.

Heeft iemand daarom voor mij het firmware update programma van Philips? Het heet PH2AUP.exe ? Ik heb het wel gehad maar ben het kwijt... :(

Alvast bedankt... je kunt hem mailen naar ezwizard@hotmail.com

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Op zondag 14 april 2002 11:23 schreef ezwizard het volgende:
Ik heb ee artikel gelezen waarmee ik van mijn Philips brander via een firmware update er een Yamaha brander van kan maken... dit zou heel handig zijn aangezien ik veel problemen heb met deze brander.

Heeft iemand daarom voor mij het firmware update programma van Philips? Het heet PH2AUP.exe ? Ik heb het wel gehad maar ben het kwijt... :(

Alvast bedankt... je kunt hem mailen naar ezwizard@hotmail.com
Heb je met google geprobeert? Ik denk het niet, tien seconden..resultaat:
http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_modifications_philips_400.shtml

Succes ermee :)

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-03 20:20
bedankt... maar door die link zocht ik juist de software die ik genoemd heb... :) maar naar uren zoeken heb ik eindelijk via driverguide.com de spullen gezocht die ik zocht, tx enniewee...

slotje