Toon posts:

Line in audigy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, misschien een beetje een domme vraag maar kan iemand mij vertellen welke kleur de ingang van de Line-in is op de Soundblaster Audigy Player? Of welk teken erbij staat? Ik probeer mijn videocamera op mijn pc aan te sluiten maar ik heb alleen beeld en geen geluid.... Beetje irritant.

Alvast bedankt voor jullie hulp...

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Line in teken = de halfronde boogjes horizontaal naast elkaar met een pijl die naar de boogjes TOE wijst. Volgens mij is dit trouwens de zwarte.

Download my music on SoundCloud

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 07:08
Op zondag 14 april 2002 10:46 schreef dominicbout het volgende:
Volgens mij is dit trouwens de zwarte.
De aansluitingen van een audigy hebben dus allemaal dezelfde kleur. Maar staat het niet gewoon in de handleiding wat de line-in is.

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
als je er van uit gaat dat de fire-wire uitgang links zit, dan is de audio-in ingang het tweede gaatje van rechts.
het derde gaatje van rechts is voor een microfoon.

1e gaatje van rechts is de analooge/digitaale uitgang, 4e is de line out en 5e (naast de fire-wire connector) is de rear-out.

(mocht je het nu nog niet weten kijk dan ff in je gebruiksaanwijzing, daar staat het vrij helder in benoemd)

edit:

hebben idd allemaal de zelfde kleur

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, dat zou dus de blauwe moeten zijn. Ik heb nooit een gebruiksaanwijzing ontvangen toen ik mijn pc kreeg, alleen een cd-rom waar ik niks op kon vinden :'(

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 15:59

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Tja, op de cd van mijn Audigy Platinum stond dus wel een handleiding in PDF formaat. Bij mijn oude Live! Value stond er overigens ook al een handleiding op de cd. Ik zou toch nog maar eens gaan kijken dus. En anders moet je maar eens in de c:\program files\creative\sbaudigy\soundblaster audigy manual dir op je hd gaan kijken.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Topicstarter
Ahum, je hebt gelijk, ik heb een pracht van een pdf-file op die plek staan |:( Toch bedankt voor de info !! Nu nog een verloopstekkertje en kan ik geluid van mijn camcorder op mijn pc gaan toveren.
Pagina: 1