wat, moet er een goeie airflow in je case zijn? Tot voor kort nog nooit zo op gelet, maar nu heb ik toch een aantal fan's erin zitten, maar of ze goed zitten en de goeie kant op blazen ben ik nog niet zeker van.
Er zit een 8cm boven in, die lucht uit de kast blaast, een 6 cm bij de 2 procs, die ook lucht uit blaast, en dan een miezerig 4 cm'tje die lucht in de coolermaster HD cooler blaast.
Tussen de onderkant en bovenkant van de kast zitten eigenlijk geen openingen meer, bekabeling sluit alles af.
Nou las ik in de faq dat onderdruk beter was dan overdruk, maar veel verder kom ik niet, heeft iemand nog tips?
zou het helpen als ik de 6 cm bij de procs op blazen naar binnen zet?
superduperpaintskills
Er zit een 8cm boven in, die lucht uit de kast blaast, een 6 cm bij de 2 procs, die ook lucht uit blaast, en dan een miezerig 4 cm'tje die lucht in de coolermaster HD cooler blaast.
Tussen de onderkant en bovenkant van de kast zitten eigenlijk geen openingen meer, bekabeling sluit alles af.
Nou las ik in de faq dat onderdruk beter was dan overdruk, maar veel verder kom ik niet, heeft iemand nog tips?
zou het helpen als ik de 6 cm bij de procs op blazen naar binnen zet?
superduperpaintskills