Ik heb sinds vandaag een athlon xp 1800+. Nu wou ik het inbouwen op mijn Elitegroup K7VZA mainboard. Op de site van ECS las ik onlangs dat de mainboard athlon xp 1800+ ondersteund, 2000+ ook maar dat was in het rood geschreven (geen support dus). Toen ik het las, was de tabel gemaakt in .pdf formaat, maar nu kan ik alleen dit vinden: http://www.ecsusa.com/ecsusa/www.ecs.com.tw/support/faq/table-k7.htm
Hier staat de 1800+ dus niet bij, anyway, cooler d'r uit, duron 900 d'r uit, xp 1800 d'r in, cooler d'r in en opstarten maar...
Na de monitor aangezet te hebben kreeg ik het bericht: No singal input (of was het output
). Computer uitgezet en opnieuw opgestart maar telkens hetzelfde. Ik vroeg me eigenlijk af wat het te maken had met de videokaart, maar daarna dacht ik dat het aan de bios kon liggen. Ik had wel naar de een-na-nieuwste bios geupdate, maar daarna was er eind maart nog een bios uitgekomen die ik niet geinstalleerd had. Ik wou mijn oude processor erin doen en de nieuwe bios installeren. Nieuwe processor eringedaan, computer opgestart, windows wilt net opstarten maar daarna krijg ik de foutmelding ""NTFR not found, druk op een toets om het systeem opniew op te starten". Ik druk op een toets en de computer gaat uit 
Daarna heb ik nog geprobeerd om het aan te zetten maar het lukte niet
Ik telkens drukken op de power knop, mijn comp reageerd helemaal niet

Ik snapte er dus niets van, ik heb daarna nogmaals de xp1800+ erin gedaan, pc opgestart en opeens kwam er rook uit de processor
Weet er iemand misschien de oorzaak van dit vreemde probleem???? Ik weet nu eigenlijk echt niet wat ik zou moeten doen
Hier staat de 1800+ dus niet bij, anyway, cooler d'r uit, duron 900 d'r uit, xp 1800 d'r in, cooler d'r in en opstarten maar...
Na de monitor aangezet te hebben kreeg ik het bericht: No singal input (of was het output
Daarna heb ik nog geprobeerd om het aan te zetten maar het lukte niet
Ik snapte er dus niets van, ik heb daarna nogmaals de xp1800+ erin gedaan, pc opgestart en opeens kwam er rook uit de processor
Weet er iemand misschien de oorzaak van dit vreemde probleem???? Ik weet nu eigenlijk echt niet wat ik zou moeten doen