2 crush your enemies, 2 win the Tournament
2x
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Hoe stel je zo'n ding in man je kan ja niks zien wat je gewijzigd hebt.
Goede vraag. Men heeft het over een "listening room calibration process". Hoe dit uitgevoerd wordt is niet duidelijk. Ik denk dat ik eens bel met Zwaard hifi (r'dam), want daar schijn ie te staan (volgens hifi.nl).
Nog ff gebeld met Zwaard Hifi. Het apparaat bevat een soort computer gestuurde equalizer (22 banden of zo, met fase correcties etc). Het inregelen van de pre amp wordt uitgevoerd door de importeur met externe apparatuur en niet op het apparaat zelf. Alleen de "instellingen" worden door het apparaat bewaard. Beetje jammer dus. Wel ideaal voor iemand die goede akoustiek correctie wil, zonder daar zelf veel voor te hoeven doen. Na verbouwing of verhuizing moet de de importeur weer voordraven (tegen betaling uiteraard).Op zondag 14 april 2002 02:14 schreef Duck-Twacy het volgende:
Goede vraag. Men heeft het over een "listening room calibration process". Hoe dit uitgevoerd wordt is niet duidelijk. Ik denk dat ik eens bel met Zwaard hifi (r'dam), want daar schijn ie te staan (volgens hifi.nl).
Kost ook nog eens 2800 euro in Nederland. Beetje veel, maar het is verder wel een geavanceerde digitale voorversterker van topkwaliteit.
Pittige prijzen
. Als het alleen om die correctie gaat lijkt de prijs/kwaliteit van een ultracurve me beter.
Maar man oh man, wat maken die lui een mooie spullen! Zelfs een home cinema versterker ziet er stoer uit!
Maar man oh man, wat maken die lui een mooie spullen! Zelfs een home cinema versterker ziet er stoer uit!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1