laptop cooler uitzetten?

Pagina: 1
Acties:

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
hoi,

ik heb me een tijd geleden een packard bell easy one silver aangeschaft (heel tevreden mee) maar het enigste nadeel is de nogal lawaaierige cooler onderaan...
Ik weet wel dat deze dient om de warmte tegen te gaan maar gaat hij kapot als ik de cooler uitschakel?

Of zijn er soms progjes die dat softwarematig kunnen?

Speelt bij zo'n coolertje het eigenlijk veel rol of het naamloos is of zijn vb. (weet niet of dat bestaat in zo'n kleine uitvoering) zalman-coolertjes beter?

Thx anyway!

System Specs!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het lijkt met iig. totaal niet goed voor de laptop als je de koeler d'r uit sloopt, hij zit er immers niet voor niks neem ik aan. Of hij d'r kapot van gaat kan ik niet zeggen aangezien ik de laptop niet heb, maar je hebt wel kans dat hij kapot gaat. Slecht is het dus in ieder geval.

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
Mmh dacht ik ook al, maar dan wil ik hem toch stiller krijgen... Hoe kan ik daaraan best beginnen? Een andere cooler erin zou dat helpen?

System Specs!

Verwijderd

ALs je de laptop net hebt dan kan ik je adviseren om gewoon de support te bellen. Dan nemen ze het gewooon voor repair en dan zetten er gewoon een nieuw coolertje in.
Ik kan je ook adviseren om niet zelf een andere cooler erin te zetten want mocht je mobo een paar maandjes later verrot gaan dan heb je grote kans dat de reparatiecenter zegt dat ie uit garantie valt omdat je er zelf ik heb lopen kutten.

De koeler niet uitzetten! Dan zal je laptop binne een paar dagen helemaal naar zijn mallemoer zijn.

Maarja, als je uit garantie bent ken je misschien er zelf een ander coolertje in trappen.