Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Tsja:
[edit: ietsjes aangepast :)]
Aangezien het de laatst gegeven tag is is het de geldendeBeoordelingen: +2, +1: Informatief, +1: Inzichtvol, -1: Overgewaardeerd, -1: Overgewaardeerd, -0.80: Overgewaardeerd, -0.67: Troll, Totaal: 0.53 / 7x
Is dat nou zo? Ik heb daar al eens eerder een discussie over gehad, maar dat is toch alleen het geval bij "gelijkspel" zeg maar? Als er een tag meerdere keren gegeven is dan overruled dat toch de laatste. Daar ben ik eigenlijk vrij zeker van. Over/onder gewaardeerd evenals gemodereerd tags tellen dan niet mee. Ga maar na, een post die vier trollen heeft gevangen staat na toebedeling van een inzichtvol nog steeds op troll.Op zondag 14 april 2002 00:36 schreef Jaymz het volgende:
Tsja:
[..]
Aangezien het de laatst gegeven tag is is het de geldende
Volgens mij is het ook een optelsom van de gegeven tags, ik gaf net een posting een "-1 flamebait" en die stond daarna gewoon op "2 inzichtvol".Op zondag 14 april 2002 01:52 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
Is dat nou zo? Ik heb daar al eens eerder een discussie over gehad, maar dat is toch alleen het geval bij "gelijkspel" zeg maar? Als er een tag meerdere keren gegeven is dan overruled dat toch de laatste. Daar ben ik eigenlijk vrij zeker van. Over/onder gewaardeerd evenals gemodereerd tags tellen dan niet mee. Ga maar na, een post die vier trollen heeft gevangen staat na toebedeling van een inzichtvol nog steeds op troll.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr