[WIN98SE]Afmelden in Windows

Pagina: 1
Acties:

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 18:54

Garrett

Watercooler

Topicstarter
Ik heb bij m'n vriendin win98se NL erop gezet maar nu moet ik telkens bij Start, Afmelden in Windows kiezen waarna ik haar gebruikersnaam kan kiezen...

Als ik dat niet doe dan onthoudt de internetverbinding het paswoord niet...

Hoe kan ik het zo instellen dat ik automatisch inlog op haar naam? met TweakUI wil het namelijk niet.... en UTFS heb ik anderhalf uur gedaan... geen resultaat echter :(

I love watercooling

Verwijderd

als ik het goed begrijp blijft onder 1 username ingelogd het paswoord wel staan maar onder andere username niet?

is het dan niet handiger om ook onder het andere profiel een inbel icoon te maken (of door te kopieren van het 1e profiel naar het andere).

Persoonlijke instellingen worden per user opgeslagen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Installeer Client voor MS netwerken en zet je aanmelding op windows aanmelden/logon nadat je je user hebt ingelogd.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Garrett

Garrett

Watercooler

Topicstarter
Ja dat is het punt nou juist, er staat geen user als ik gewoon de pc aanzet... alleen "Afmelden in Windows" in het startmenu... hij moet dus gewoon inloggen als "Ruby" (naam van vriendin en tevens user dus)

Bij Configuratiescherm en dan Netwerk heb ik Client voor Microsoft-netwerken bij de primaire netwerkaanmelding op Windows-aanmelding gezet maar dat helpt dus geen ruk of zoek ik nou fout.... wat een klotezooi allemaal :(

Het is dat het een p2 350 met 64 mb is :r :r :r anders had ik XP er allang overheen gedonderd

I love watercooling

• Garrett

Garrett

Watercooler

Topicstarter
Het gaat mij er om dat ik met die "unknown???" user in Windows ook gewoon de pass kan "onthouden" in de inbelverbinding... ik heb al verschillende topics over inbel en password en zo nagelezen maar de tips die daarin voorkomen helpen gewoon niet... :?

I love watercooling

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Op zondag 14 april 2002 11:37 schreef Garrett het volgende:
Ja dat is het punt nou juist, er staat geen user als ik gewoon de pc aanzet... alleen "Afmelden in Windows" in het startmenu... hij moet dus gewoon inloggen als "Ruby" (naam van vriendin en tevens user dus)

Bij Configuratiescherm en dan Netwerk heb ik Client voor Microsoft-netwerken bij de primaire netwerkaanmelding op Windows-aanmelding gezet maar dat helpt dus geen ruk of zoek ik nou fout.... wat een klotezooi allemaal :(

Het is dat het een p2 350 met 64 mb is :r :r :r anders had ik XP er allang overheen gedonderd
daar kan XP toch op draaien? effe de skins uitzetten en het gaat best. als je 2000 heb zou ik trouens die doen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Garrett

Garrett

Watercooler

Topicstarter
met 64 mb :? beetje weinig denk ik?

I love watercooling

Verwijderd

moet je in het register zoeken op logon of autologon en die op 1 zetten. et voila.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 14 april 2002 11:37 schreef Garrett het volgende:
Ja dat is het punt nou juist, er staat geen user als ik gewoon de pc aanzet... alleen "Afmelden in Windows" in het startmenu...
[...]
Bij Configuratiescherm en dan Netwerk heb ik Client voor Microsoft-netwerken bij de primaire netwerkaanmelding op Windows-aanmelding gezet maar dat helpt dus geen ruk of zoek ik nou fout....
Op zondag 14 april 2002 01:52 schreef BackSlash32 het volgende:
Installeer Client voor MS netwerken en zet je aanmelding op windows aanmelden/logon nadat je je user hebt ingelogd.
Ik heb hier onder '98 nooit problemen mee gehad.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

is het probleem al opgelost ik zit namelijk met hetzelfde probleem

is al opgelost via logon

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 12:54 ]

Pagina: 1