Toon posts:

Onkyo DV555 ervaringen gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu ik deze week mn surroundset heb gehaald, ala een Onyo 595 amp icm 5 KEF Q1 speakers ben ik aan het kijken naar een degelijke dvd/cd speler, en de onkyo zag er qua specs erg goed uit en past prima bij mn amp.

Maar is ie goed, en werkt de mp3-functionaliteit naar behoren? Hoe is de beeldkwaliteit met dvd's?

Ik heb What HiFi al nageplozen in de tabellen maar niets kunnen vinden :'(

Verwijderd

Topicstarter
iemand die hem heeft?

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 21:09

mymind*

A Beautiful Mind

Ik heb hem gezien in de winkel waar ik heb geluisterd en ik vond het beeld goed. de Mp3 functie werkt ook goed, alleen hij ondersteund maar 8 karakters om mappen aan te geven. Als je langere bestandsnamen gebruikt kort hij ze dus af.
Hij is igg besteld :) i.c.m. de 595.

Verwijderd

Topicstarter
valt mee te leven, design past nl. mooi bij me versterker. Maar beeld is echt goed? die marantz van ons beneden sucked nl erg zwaar....

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Steek hier je lichtje eens op. Nu hoor je meteen van andere gebruikers wat ze vinden en kunnen ze vaak ook direct vergelijken met hun oudere product. Niet te veel op de rating letten, gewoon hun reviews lezen :)

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:38

dodo79

witte dikke tonnie

de onkyo dv555 is een leuk masjientje, draait eigenlij alles wat rond is, en de beeldkwaliteit is gewoon goed.
ook een redelijke prijs nog voor dit kassie,
1 nadeel aan onkyo is dat de laserunits niet van geweldige kwaliteit zijn, maar misschien hebben ze dat nu weer verbeterd

omdat het kan!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb em besteld, komt over 2 weken binnen :P 530 euro betaald, das vrij netjes :)

deze combi gaat echt roelen 8-)
Pagina: 1