Toon posts:

[php] programma om offline te kunnen php-en

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He programming freakzzz!
Ik zoek een programma (die had ik vroeger) waarmee je php bestand offline kan testen, ik wil weer eens met php gaan oefenen.
Nee, ik bedoel niet webserver installeren. ;) Dat kan ik niet permitteren. Wie kan me helpen aan zo'n programma?

Verwijderd

sorry kan je niet helpen.
maar hoezo kan je het niet permitteren?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 23:14 schreef webskipper het volgende:
sorry kan je niet helpen.
maar hoezo kan je het niet permitteren?
Ik bedoel, het gaat me niet lukken om een webserver te bouwen. Ik heb ook geen permanente internet connectie. En het lijkt me echt moeilijk om een webserver te bouwen, zou niet weten hoe.

Er is wel zo'n programma hoor! Die bouwt dan zeg maar een webserver voor je, automatisch.

----

Of zeggen jullie, het valt best mee? Zo ja, heb je dan tips voor me?

Verwijderd

Wat wil je nou eigenlijk, iets om je phpscripjes mee te testen (download een php binary...) of een webserver programmeren. (of bouwen, whatever).

:?

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
:?

Je kunt een webserver installeren op je PC. Vervolgens installeer je PHP en configureer je beiden. Dat lijkt me toch alles wat je nodig hebt :?

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ja kan ook gewoon een webserver installeren op je eigen computer hoor, apache is goed en gratis :)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 07:37
Op zaterdag 13 april 2002 23:17 schreef Cool_Duck het volgende:

[..]

Ik bedoel, het gaat me niet lukken om een webserver te bouwen. Ik heb ook geen permanente internet connectie. En het lijkt me echt moeilijk om een webserver te bouwen, zou niet weten hoe.

Er is wel zo'n programma hoor! Die bouwt dan zeg maar een webserver voor je, automatisch.

----

Of zeggen jullie, het valt best mee? Zo ja, heb je dan tips voor me?
het valt best mee, zoek een op phptriad, of op phpdev :) dat zijn packetten met apache,mysql,en php netjes in een windows installer, of gebruik je linux ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil gewoon PHP offline kunnen testen, dus dat ik niet altijd online hoeft te gaan.

Okee bedankt! :) Ik zal gaan zoeken naar phpdev of triad.

Verwijderd

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 23:30 schreef Frank83 het volgende:
http://www.firepages.com.au/dev4.htm

werkt bijna altijd :).
Thanks! :) Ik ging op zoek, maar kon het niet vinden.

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:38
Volgens mij snap je het niet helemaal .. Als je een webserver runt, bv Apache (wat phpdev ook gebruikt), kun je die ook 'bezoeken' als je ofline bent .. [url="http://localhost"]http://localhost[/url] bv :)

Apache + php instaleren stelt nix voor, nouja in het begin kost het misschien wel ff wat tijd, maar dat is alles.

WTF zou je moeten 'bouwen'?

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 23:27 schreef Cool_Duck het volgende:
Ik wil gewoon PHP offline kunnen testen, dus dat ik niet altijd online hoeft te gaan.
een webserver kan je ook lokaal draaien hoor

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

zie de P&W faq :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.