[XP] XP loopt vast zonder foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• GuyJay
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09-2025
Matched: computer, loopt, vast
Ik heb search al gebruikt maar mijn probleem zat er niet bij, dus hier is ie:

Ik draai al een hele tijd XP en ben heel erg tevreden,
nooit problemen gehad. Tot vandaag, computer loopt zomaar vast zonder foutmelding (muis/toetsenbord reageert niet..tijd loopt ook niet door). Het gebeurt de ene keer na een kwartier dan na een uur(het lijkt wel random). Het gebeurt tijdens de meest uiteenlopende handelingen (tijdens spel, kazaa, winamp, of gewoon explorer).

Het vreemde is als ik in het logboek kijk van computerbeheer, dat er services worden gestart zelfs NAdat de computer crasht. Ik ben al m'n recent geinstalleerde programma's na gegaan, maar nix gevonden. Systeemherstel werkt niet (error:systeem herstel kon niet voltooid worden), terwijl het wel gewoon aanstaat.

Tijdens de periode dat de computer gewoon draait werkt alles perfect! Wat zou het probleem kunnen zijn?

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Geen matches
misschien een windows update die een beetje raar doet ;)

Multimonitor is relax :P

• reskobon
  • Laatst online: 07-01 12:34
Geen matches
Ik heb dit ook gehad van de week en heb XP er maar even opnieuw opgezet en heb sindsdien geen problemen meer gehad.

Zou dus kunnen door een update, ik heb hem nu weer zonder updates natuurlijk.

Leeg

• GuyJay
Matched: vast
ja, ik heb gister ook ff de update van XP Pro gebruikt, werkte heel de dag perfect. Ik dus weer de windows updates downloaden, wat denk je...staat ie weer vast.

Heb nu maar alle updates eraf gehaald en hopen dat het nu weer gewoon doet!

Zijn er nog meer tweakers met dit probleem? Ik heb een groot vermoeden dat het dus door een update komt, maar weet nog niet welke.

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-01 22:02
Geen matches
Ik heb helemaal geen problemen en ik heb ook alle updates erop staan. Ik heb ook een amd no problems op geen van alle systemen hier en allemaal met updates

• GuyJay
Matched: loopt
nu ik de updates eraf gehaald heb looptie weer perfect...vreemd.

Ik probeer er nu achter te komen bij welke update het gebeurt. Als ik het weet zal ik het mededelen.

Verwijderd

Matched: loopt
Loopt als een trein met alle updates...

• PhysicsRules
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

PhysicsRules

Dux: Linux voor Eenden

Geen matches
Ik heb net Windows XP Pro geinstalleerd, nog geen updates, daar heb ik de kans niet voor gehad. Bij mij doet hij precies hetzelfde, maar al na 1 a 2 minuten.

Iemand een idee?

• reskobon
  • Laatst online: 07-01 12:34
Geen matches
Hum ik heb nu een nieuwe versie van Nero geinstalleerd en nu lijkt het goed te gaan maar of het nou echt hier aan ligt?

Leeg

Verwijderd

Geen matches
uhm, wellicht de legale versie kopen?
Pagina: 1